wtorek, 10 lipca 2012

5Dolls - Like This Like That

Słuchając muzyki na YouTube natknęłam się na piosenkę 5Dolls - Like This Like That i postanowiłam się z wami podzielić moimi spostrzeżeniami na jej temat.
Na początek przesłuchajcie piosenkę i obejrzyjcie teledysk.


5Dolls zespół k-popowy, składający się z pięciu dziewczyn z Korei Południowej.






Członkinie:
  • Chan Mi (liderka, wokalistka, tancerka)
  • Ryu Hyo Yung (wokalistka, raperka, tancerka)
  • Hye Won (wokalistka, raperka, tancerka)
  • Seo Eun Kyo (wokalistka, raperka, tancerka, najmłodsza)
  • Nayeon (wokalistka, tancerka)
Co mnie tak zaintrygowało w tej piosence, że postanowiłam się nią z wami podzielić?
Otóż jest to jeden z niewielu koreańskich teledysków, które zrozumiałam i do złudzenia przypomina mi fabuły kilku koreańskich dram, tylko zakończenie się nie zgadza...

Fabułą teledysku:
Dziewczyna przeprowadza się do nowego miasta i tam od razu wpada jej w oko chłopak, z którym, jak się zaraz okazuje, chodzi do jednej klasy. Chłopak oczywiście też się w niej zauroczył i zerwał ze swoją poprzednią dziewczyną. No i tutaj mamy sielaneczkę z udziałem głównej bohaterki i tegoż chłopaka, oczywiście podglądaną przez zawistną byłą dziewczynę, która postanawia mścić się na biednej dziewczynie, za to, że ukradła jej chłopaka. Ale on broni swojej nowej miłości i zaprasza ją do kina, lub na jakiś koncert. Ale... jako, że główna bohaterka nie chciała go cmoknąć, przed ich randką spotyka się ze swoją byłą, na co, rzecz jasna, wchodzi teraźniejsza. Drze bilety, rzuca mu nimi w twarz i odchodzi z jego ex. O.o

Nie przypomina wam to czegoś?

Oczywiście Kdrama skończyłaby się tak, że nasi główni bohaterowie pogodziliby się i żyli razem długo i szczęśliwie... Ale jednak nie mogę się pozbyć wrażenia, że gdzieś już to widziałam.

Co o tym sądzicie? Zgadzacie się ze mną, czy może raczej nie?

4 komentarze:

  1. świetnie podobało mi się to :3 wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. teledysk jest troszeczkę dziwny. o.O osobiście mnie tez zakończenie zaskoczyło. nie do końca to ogarnęłam, ale to szczegół. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla mnie teledysk jest śmieszny :P

      Usuń