czwartek, 19 lipca 2012

Atashinchi no Danshi

Od jakiegoś czasu zbierałam się, żeby napisać o tej dramie i wreszcie mi się udało ^^


Fabuła

Chisato Mineta to bezdomna dwudziestoletnia dziewczyna, która jest zmuszona cały czas uciekać przed ludźmi, którzy chcą wymusić na niej spłatę długu ojca. Pewnego razu ratuje ją właściciel firmy z zabawkami - Shinzo Okura. Mężczyzna proponuje Chisato małżeństwo w zamian za spłacenie długu. Okazuje się, ze ich małżeństwo ma trwać tylko miesiąc, ponieważ Shinzo jest śmiertelnie chory i tylko tyle mu zostało. Po śmierci mężczyzny okazuje się, że w ich "umowie" był haczyk... a raczej haczyki. Chisato ma także zająć się sześcioma adoptowanymi synami pana Okury, sprawić, żeby jego firma się rozwijała itp. 
Drama głównie skupia się na perypetiach Chisato "wychowującej" (nie wiem, czy to dobre słowo, ponieważ co najmniej połowa z nich jest od niej starsza :P) synów Shinzo Okury.

Bohaterowie

Chisato Mineta bezdomna dwudziestoletnia dziewczyna, ścigana przez mafię, od której jej ojciec pożyczył pieniądze. "Żona" Shinzo Okury, po jego śmierci zajęła się jego firmą, oraz "wychowaniem" jego synów. 


Gra ją Horikita Maki.


Koganei Kyoko prawniczka w "Cudzie" - firmie z zabawkami Shinzo Okury. Pojawia się znikąd i zawsze ma przy sobie "umowę" Chisato i Okury.


Gra ją Takashima Reiko.


Inoue Rosemary pokojówka w domu prezesa Okury. Zazwyczaj stoi w specjalnej wnęce, która wygląda jak obraz.Niestety dosyć szybko znika, przybita tym, ze Chisato pokonała ją w siłowaniu się na rękę :P

Zdjęcie z opisanej powyżej sceny :P Ona normalnie nie jest szara, tylko jak ma depresję ^^

Gra ją Eguchi Noriko. 


Okura Shinzo prezes "Cudu" - firmy produkującej zabawki, na sześciu adoptowanych synów (szukał dziedzica, ale żaden z nich nie był godzien :P). Znany ze swojego oryginalnego ubioru ^^


Gra go Kusakari Masao.


Tokita Shuji dyrektor "Cudu", nikczemny :P


Gra go Yamamoto Koji.


Synowie Okury Shinzo

Okura Fuu pierwszy syn.


Gra go Kaname Jun. 


Okura Takeru drugi syn. Rozwozi jedzenie na swoim motorze i cały czas chodzi ubrany na czerwono, jest trochę narwany :P

Przystojniak, prawda? :P

Gra go Okada Yoshinori. 


Okura Sho trzeci syn. Przystojniak, pracuje jako host i posiada swoją własną rodzinę, którą skrzętnie ukrywa. Uwielbia nosić koszulę związaną w pasie.


Gra go Mukai Osamu.


Okura Masaru czwarty syn. Kolejny przystojniak, pracuje jako model, lubi się malować i ma fobię kobiet (ja już go z niej wyleczę ^^) 

Czemu on wiąże ten ręcznik tak wysoko? Ma coś do ukrycia? :P

Gra go Yamamoto Yusuke.

*o*

Okura Satoru piąty syn. Samotnik, też byłby przystojny, gdyby inaczej zaczesał grzywkę ;)


Gra go Seto Koji.


Okura Akira szósty i ostatni syn. Najmłodszy z całego towarzystwa, ale chyba najinteligentniejszy :P


Gra go Okayama Tomoki. 


Co myślę o dramie?

Kocham ją!!!
Jedna z moich ulubionych japońskich komedii miała tylko dwa minusy:
  • ledwo liźnięty wątek miłosny, ale rozumiem, że to miała być komedia, nie romans, więc nie mam im tego za złe ^,^
  • zagmatwane więzi rodzinne na końcu, kto oglądał będzie wiedział o co mi chodzi, moim zdaniem drama byłaby świetna i bez tego.
Drama aż kipi dobrym humorem o nieźle się przy niej uśmiałam. Ma 11 odcinków po 45 minut, więc ogląda się ja bardzo szybko i naprawdę wciąga, ja osobiście zaczęłam oglądać ją jednego dnia o godzinie 11.00, a skończyłam następnego o 09.00 :P Seansik sobie zrobiłam ^^

Tak, żeby zachęcić tych, który nie oglądali i przypomnieć tym, którzy oglądali, przygotowałam kilka moich ulubionych scen (jak zwykle zresztą:P):
  • sprytny Shinzo
  • umowa bez końca
  • rodzinny obiadek by Chisato
Przykleiła ich do krzeseł :D
  • kolejne szalone pomysły Chisato
Nie myślcie sobie o niej źle, ona po prostu potrzebowała odcisków ich dłoni (kolejny punkt "umowy"), a żaden z nich nie chciał jej go dać.
  • fobia Masaru
  • ksywka Chisato by Takeru
Uwielbiam jak ją tak nazywa :P
  • cudowny Masaru
Kliknij zdjęcie, żeby powiększyć.
Prawie jak: To nie ja, to moja Schauma :P
  • przebierzmy się za dziewczynki, żeby zwalczyć fobie Masaru, co tam jeśli przypadkiem zobaczy nas nauczycielka Satoru ~ Chisato
  • sceny w saunie (pół akcji dramy się tam toczy :P)

Fanserwis! Dużo! Lubię to! :P
  • racjonalny wybór spadkobierców to podstawa

  • japońskie kobiety
Bo japońskie kobiety potrafią tak wysoko skakać :P A później cierpią na bezsenność ^^
  • i wiele więcej...
Oceniam dramę na 10/10 za świetny humor :)

Dramę można obejrzeć po polsku na love-drama.pl

PS. Więcej zdjęć na facebook'u.

Oglądaliście tę dramę? Podobała się wam? Co o niej sądzicie? 

6 komentarzy:

  1. Atashinchi no Danshi no sie doczekałam :D
    te zdjęcia co oni stoją tylko w ręcznikach.. mmmmm delicje
    (*^_^*)
    10/10 czyli dobrze słyszałam, że jest spoko. Po twojej opinii sama się wezmę za oglądanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się, weź, naprawdę warto ^,^

      Usuń
  2. nie wiem ,jakoś mnie nigdy do dram nie ciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była moja druga japońska drama. Sądzę, że była EPIC. Najbardziej lubię Masaru i Satoru. Świetne były sceny w saunie, to jak ona chciała wyciągnąć Satoru z pokoju, ten gaz łzawiący... no ogólnie wszystkie były świetne :D Jedyne co mnie renerwowało to Fuu (jak widać imię nieprzypadkowe XD). A ta Pablitowość (zagmatwane związki rodzinne) były w sumie ciekawym zwrotem akcji. Jeszcze minusem było, że strasznie szybko się oglądało... Taka drama na jeden weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drama jest świetna ^^
      O tak Fuu potrafił zdenerwować ._.
      Tak, zdecydowanie za szybko się oglądała, ja zaczęłam jednego dnia, a następnego już skończyłam :P

      Usuń