poniedziałek, 16 lipca 2012

Hana Yori Dango Finał

No i wreszcie finał Hana Yori Dango :)



Fabuła

Zbliża się data śluby Makino i Domyoji'ego. Wszyscy są już gotowi, nie ma żadnych wątpliwości, ale nagle zostaje skradziona "Uśmiech Wenus" - tiara, która była prezentem od matki Tsukasy. Narzeczeni wyruszają w podróż, chcąc za wszelką cenę odzyskać tiarę. Trafiają do Las Vegas, Hong Kongu i wreszcie na bezludną wyspę. Jak potoczą się ich losy? Czy ich miłość przetrwa? Żeby się tego dowiedzieć musicie sami obejrzeć ;)

Nie pojawili się żadni nowi znaczący bohaterowie, więc nie ma kogo wymieniać :P

Co myślę o filmie?

Cóż nie jest to jakieś wybitne dzieło, ale fajnie było obejrzeć sobie coś jeszcze, nawet jeśli drama się już skończyła, nam został jeszcze film. 

Oczywiście mam swoje ulubione sceny, które po prostu muszę wam pokazać ;)
  • Tsukasa i jego zboczone zapędy :P
  • głębokie przemyślenia rodziny Makino
  • Tirowcy są fanami Domyoji'ego XD
  • jak zwykle jest też porcja "Niewiarygodne" :P
Kocham sceną na plaży (ostatni obrazek) ten kto oglądał, będzie wiedział o co mi chodzi *o*
<3
  • zboczonych zapędów Tsukasy ciąg dalszy 
  • Motto F4
  • ślubne "wątpliwości" Makino
  • cała prawda o Hanazawie Rui'm
Żeby powiększyć, kliknij zdjęcie. 
  • sens bycia bogatym 

  • kochany Domyoji



  • Makino stacza się w otchłań rozpaczy, niczym Tamaki-sempai z Ouran High School Host Club
  • kolejna ofiara uderzenia Tsukushi :P
  • Domyoji - mistrz golenia się w ekstremalnych warunkach 
  • powołanie Rui'ego
  • i wiele więcej, ale i tak już zaspojlerowałam wam pół filmu ;) gomen
Oceniłam film na 10/10, za wątki romantyczne i komediowe, które tak kocham w tej dramie :P

Film można obejrzeń na love-drama.pl

PS. Więcej zdjęć z całej serii Hana Yori Dango na facebook'u.

Oglądaliście już ten film? Co o nim myślicie?

9 komentarzy:

  1. Kawaiiii! Przyznaję się bez bicia, że filmu nie oglądałam, ale nadrobię... Jak tylko stwierdzę, że mam na to czas :D
    Ale z tego co opisujesz wydaje się być okrutnie śmieszny. <3
    Motto F4 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje są, a ty nie masz czasu? ;P
      Ja rozumiem, też muszę przerobić tematy z historii, których nie zdążyliśmy w szkole, ale na Hana Yori Dango zawsze znajdę czas :)
      Jeszcze raz naprawdę polecam ten film.

      Usuń
  2. Wczoraj zakończyłam tym filmem oglądanie całej serii, więc pozwolę sobię podsumować całą.
    Uwielbiam całe F4. W pierwszym sezonie moimi ulubieńcami byli Sojiro i Rui, w drugim Tsukasa, a podczas filmu stwierdziłam, że w sumie to Akira też był od początku nawet spoko :D
    Makino jest jedną z baaaaaaaardzo niewielu głównych bohaterek, które mnie nie denerwują
    Cała seria bardzo mnie wciągnęła. Pamiętam, jak wahałam się między HYD, a Secret Garden. W końcu postanowiłam "Po skończeniu 1 sezonu nie będę oglądać 2. Po co? Obejrzę Secret Garden!" Oczywiście go nie obejrzałam. To jest już mało związane, ale na domiar złego zaczęłam Gokusen.
    Podczas oglądania tego filmu (w momencie kiedy oni wychodzili z helikoptera, czy z samolotu przed kasynem) zdałam sobie sprawę, że rozróżniam całe F4... po butach ._. Co ja robię ze swoim życiem?
    Myślałam, że film będzie mega naciągany. Pod koniec zmieniłam nieco zdanie, ale i tak nie do końca. Jednak też dałabym 10/10, bo w tej naciąganości było dużo dobrego romansu (bo świetna komedia była w każdej części)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham F4, mimo że pod koniec Rui trochę zaczął mnie irytować, a Makino na początku mnie strasznie wkurzała, ale później zaczęłam ją lubić ^^
      Seria strasznie wciąga, jest taka zabawna i lekka z fajnym wątkiem romantycznym, ale "Secret Garden" też warto obejrzeć ;)
      Hehe, po dwóch seriach też uzależniłam się od chłopaków, a wiec rozpoznawanie po butach, to normalka :P
      Też myślałam, zę fil nie będzie dorastał do piet dramie, ale miło się zdziwiłam ^.~

      Usuń
    2. Secret Garden to ja już nie wiem odkąd odwlekam :D Na początku wahałam się między tym, a Coffee Prince, ale na to padło, że Coffee było moją pierwszą dramą. Później obejrzałam Personal Taste, bo Lee Min Ho. Następnie były dramy japońskie, a gdzieś między nimi You're beautiful. Przy każdej powtarzałam sobie "Następne będzie Secret Garden. Na pewno." No i tak od... chyba gdzieś od listopada xD
      Teraz oglądam Gokusen... i na pewno następne będzie Secret Garden. Na pewno.

      Usuń
    3. Hehe, też tak czasami mam ^^ Ale według mnie na Secret Garden naprawdę warto si skusić, mi ta drama bardzo się podobała ;)

      Usuń
  3. witam witam gdzie można obejrzeć cały film z napisami błakam się po internetach i nie moge nigdzie znaleźć szczerze pierwsza drama jaka mi sie spodobała jestem uzależniona od niej :D dlatego błagam o lik do filmu musze sobie zjeść wisienkę na torcie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po polsku podałam link w poście, innego nie znam, a po angielsku tutaj - http://www.gooddrama.net/japanese-movie/hana-yori-dango-final

      Usuń
  4. Cześć! Jest już prawie 2017 rok a ja dopiero obejrzałam tę dramę :( Szukałam wszędzie finału tej dramy ale niestety NIGDZIE go nie znalazłam. Czy moglibyście podać linki które mogłabym przeoczyć? BŁAGAM O LINKI !! Ale mogą być zwykłe odpowiedzi ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń