środa, 18 lipca 2012

High School Debut

Oglądałam dzisiaj ten film z moją przyjaciółką i postanowiłam podzielić się z wami moimi wrażeniami :)


Fabuła

Historia Nagashimy Haruny, dziewczyny, która dotychczas poświęcała się tylko grze w softball, ale postanowiła, że w liceum znajdzie miłość. Niestety dziewczyna nie ma pojęcia jak powinna jej szukać, więc prosi - ledwo poznanego - Komiyama You (albo Yoh, zależy od tłumaczenia), popularnego chłopaka, żeby został jej "trenerem miłości". Chłopak zgadza się pod jednym warunkiem - Haruna nie może się w nim zakochać...
Oczywiście wszyscy już wiemy jak ta historia musi się skończyć :P  

Bohaterowie

Nagashima Haruna licealistka, która za wszelką cenę chce znaleźć miłość. 


 Znana ze swojej niesamowitej siły,


Dla nie wtajemniczonych: rzuciła piłką tak mocno, ze rozwaliła kij. 

szalonych chalucynacji,


absolutnego braku poczucia stylu


 i głupoty :P


Gra ją Ito Ono.


Komiyama Asami siostra You, znana z tego, że jest urocza :P


Gra ją Aizawa Rina.


Komiyama You/Yoh "trener" głównej bohaterki. Jest unikalny i może chodzić w glanach po szkole. Został emo bo w gimnazjum rzuciła go dziewczyna :P


Gra go Mizobata Junpei.


Tamura Fumiya przyjaciel You.


Gra go Suda Masaki.


Asaoka Yui drugi przyjaciel You :P


Gra go Furukawa Yuki.



Co myślę o dramie?

Cóż nie jestem jej wielką fanką, mimo tego, ze jest to romans, ale nieźle się uśmiałam, na niektórych momentach jak te powyżej i między innymi:







I więcej, ale jak zwykle, nie chcę wam spojlerować.

Oceniam film na 6/10 za słabą grę głównej aktorki i komediowe elementy.

Film można obejrzeć w polskiej wersji językowej na love-drama.pl 

PS. Przepraszam za nawał gifów w tym poście, ale znalazłam kilka dobrych i po prostu musiałam się nimi podzielić :P Mam nadzieję, że mi wybaczycie :)

Oglądaliście ten film? Co o nim myślicie?

8 komentarzy:

  1. Film trochę głupkowaty ale czasami był bardzo zabawny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, niby fabuła nie była specjalnie bogata, ale pośmiałam się ^^

      Usuń
  2. Coś w stylu azjatyckiego łagodnego American Pie. Głupie i śmieszne zarazem ^^
    Dzięki za wstawione animacje (☆^ー^☆)
    Uważam, że Mizobata Junpei jest po prostu boski!! yummi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się bałam, ze za dużo tych gifów ^^
      Też uważam, że jest przystojny, ale w tym filmie zachowuje się jak emo i ma dziwną fryzurę :P

      Usuń
  3. Kurcze będę musiała w końcu usiąść i obejrzeć coś z produkcji azjatyckich, nie tylko anime ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to mogę polecić ci jakieś fajne dramy ^^

      Usuń
  4. Ciekawska Magdalena dziękuję za odwiedziny :)
    Dodaję do obserwowanych-lady1307

    OdpowiedzUsuń