niedziela, 8 lipca 2012

Jakiś tam początek...


Nigdy nie planowałam zakładać bloga tego typu, od zawsze moim marzeniem było mieć popularnego i często odwiedzanego bloga, na którym będę publikowała moje opowiadania, ale próbowałam już kilka razy i zazwyczaj nikt tego nie czytał, a mnie po jakimś czasie zaczynało brakować chęci... Sama nie wiem czy tym razem też tak nie będzie, ale chcę spróbować. Oczywiście nigdy nie przestanę pisać opowiadań, o nie, to moja pasja i jestem pewna, że kiedyś uda mi się założyć takiego bloga, a może nawet wydać własną książkę, ale jeszcze nie teraz.

W związku z tym postanowiłam założyć tego bloga. Po co? Dobre pytanie :)
Już od jakiegoś czasu śledzę kilka podobnych blogów i czasami zgadzam się z ich autorami, a czasami nie, więc zdecydowałam, że sama chcę spróbować napisać co ja myślę na dane tematy. Myślę, że będzie to dobry pomysł, żeby oddać wam trochę moich, zarówno negatywnych, jaki i pozytywnych emocji, podzielić się moimi odczuciami...

O czym będzie blog?
Cóż, głównie o tym czym się interesuję, czyli, jak można zobaczyć na moim profilu; o książkach, filmach, mangach, anime, dramach, czasami może troszeczkę o modzie i urodzie, chociaż nie jestem ekspertem w tej dziedzinie oraz o wszystkim innym związanym z Japonią i Koreą...

Ten pierwszy post wyszedł trochę suchy, ale chciałam wszystko dobrze ująć. Z góry przepraszam, za teraźniejsze i przyszłe błędy, czy to ortograficzne, interpunkcyjne, stylistyczne, językowe, czy też logiczne, ale jestem człowiekiem i czasami zdarza mi się robić błędy.
Reasumując serdecznie zapraszam do śledzenia mojego bloga i mam wielką nadzieję, że wam się spodoba ;)


2 komentarze:

  1. Tak na początek uwielbiam słowo "Reasumując". Nie wiem zawsze kiedy je widzę, aż mi się usta same wykrzywiają w uśmiechu.
    Zazwyczaj z zakładaniem bloga jest tak, że jak się przeczyta kilkanaście czyiś opinii na dany temat to samemu też się chce. Tak było w moim przypadku, impulsywnie wymyśliłam nazwę i powstał.
    Lubię blogi o Korei i Japonii, dlatego na pewno przeczytam i skomentuję każdy twój post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja też je lubię ^^
      Dziękuję i mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)

      Usuń