wtorek, 10 lipca 2012

Kan Mi Youn (ft. MBLAQ's Mir & Lee Joon) - Going Crazy


Niedawno znalazłyśmy z koleżanką ciekawy teledysk na YouTube, a jako, że spodobało mi się obgadywanie k-popu na blogu, to postanowiłam o tym napisać. Najpierw obejrzyjcie. 


I jak wam się podoba?

Może zanim zacznę swój wywód, napiszę coś o piosenkarce.

Kan Mi Youn urodzona 2 lutego 1982 roku, piosenkarka k-popowa. Była główną piosenkarką grupy Baby V.O.X, ale zespół się rozpadł, więc rozpoczęła karierę solową. 





Od czego by tu zacząć?
Piosenka, jak to k-popowa piosenka, wpada w ucho, mnie się podoba.

Ale za to teledysk...
Mnie osobiście powalił na kolana ;P

Fabuła teledysku:
Mamy przystojnego pana, z rozpiętą koszulą (fan-serwis *o*), przypiętego do łóżka i całkiem ładną panią (jak większość koreańskich piosenkarek), szyjącą coś z białego tiulu (czyżby suknia ślubna?) No i oczywiście jak to przystało na koreański teledysk mamy jeszcze przerywniki, podczas których możemy podziwiać tańczących artystów, często w kusych strojach. Następnie nasza główna bohaterka mierzy swojego przystojniaka, tym razem przywiązanego do kolumny (silna musi być z niej babka, skoro nie wyrwał się jej, kiedy odwiązała go od łóżka i przywiązała do kolumny O.o) i coś mu szyje (czyżby garnitur?) Na kolejną scenę składa się kolacja, podczas której nasza główna bohaterka zauważa, że jej przystojniak nie może jeść ponieważ ma związane ręce (jak dla mnie to spokojnie by sobie poradził) i postanawia go nakarmić. Następnie możemy obejrzeć szalone fantazje tejże psychopatki, w których to tańczy sobie ze swoją ofiarą. Po chwili dowiadujemy się, że nasz przystojniaczek potrafi także śpiewać (albo raczej rapować). Później wariatka próbuje przymusić przystojniaczka, do ślubu i "troszkę" się irytuje, gdy ten nie chce się całować (skądś  to już znam O.o). Końcówkę kocham najbardziej, popłakałam się ze śmiechu, jak to zobaczyłam, otóż nasza urocza psychopatka otwiera szafę, a tam kto? Oczywiście przystojniaczek i jakiś drugi pan, z mocno podkrążonymi oczami, błagający żeby go wypuściła.
Co dziwi mnie najbardziej?
To, że obaj mają związane tylko ręce (drugi pan ma zawiązane usta, ale spokojnie mógłby je uwolnić sam), stoją w otwartej szafie, przed nimi tylko jedna kobieta, a oni nie uciekają. Jak już wspominałam babka musi być silna.

Co mi się podobało w tym teledysku?
  • Makijaż głównej bohaterki, który widzicie na pierwszym zdjęciu.
  • Przystojniaczek :D
  • Muzyka, ale o tym wspominałam już wcześniej.
  • Głos piosenkarki.
  • Niektóre ubrania.
PS. Więcej zdjęć pewnie zaraz znajdzie się na facebook'u :P

Jak wam się podoba ten teledysk? Uśmialiście się tak jak ja?

2 komentarze:

  1. mi tam się podobał przystojniaczek i przystojniaczek no i jeszcze ewentualnie przystojniaczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak przystojniaczek i przystojniaczek jest niezły :P

      Usuń