środa, 25 lipca 2012

Kdramowe rutyny: rekwizyty

Kolejny post z serii "Kdramowe rutyny", tym razem o rzeczach, które lubią się pojawiać w koreańskich dramach ^,^

Przy pisaniu posta będę posługiwać się przykładami z następujących dram:

King2Hearts

My Princess

Personal Taste

Secret garden

You're Beautiful

Lie to Me

Boys Over/Before Flowers

Mary Stayed Out All Night

Flower Boy Ramyun Shop

Na początek trochę ubraniowo:

Futerko

Kim Hang Ah ~ King2Hearts

Gil Ra Im i Yoon Seul ~ Secret Garden

Goo Joon Hee ~ Boys Over Flowers

Koreańczycy muszą uwielbiać futerka, bo chyba w każdej dramie jaką oglądałam jakieś się pojawiło ^,^

Panterka

Kim Joo Won i Yoon Seul ~ Secret Garden
Wersja premium; z cekinkami :P

Go Mi Nyeu/Nam ~ You're Beautiful

Oh Yoon Joo ~ My Princess
Ranyy... ale ja nie lubiłam tej postaci...

Podejrzewam, że panterka też jest elementem koreańskiej mody i dlatego tak często się pojawia.

Mogłabym tak wymienić jeszcze bardzo dużo ubrań jak chociażby wszechobecne szorty, ale postanowiłam, że tym zajmę się w osobnym poście, o koreańskiej modzie, który już niedługo powinien się pojawić na tym blogu.

Teraz troszkę jedzenia:

Kimchi 

Boys Over Flowers

Flower Boy Ramyun Shop

Mary Stayed Out All Night

Jak na to patrzę to myślę sobie, że kimchi mogłam spokojnie umieścić w poprzednim poście o motywach, ponieważ zazwyczaj jeśli się pojawia (nie mam tu na myśli przy posiłku, bo pojawia się ono przy każdym posiłku, jak już pisałam w poście o kimchi, ale jakąś konkretną fabułę wokół niego) to zazwyczaj przyrządzają je wszyscy razem :)

Ramen

Choi Kang Hyeok ~ Flower Boy Ramyun Shop

Gong Ah Jung ~ Lie to Me

Goo Joon Pyo ~ Boys Over Flowers
Poradnik: Jak jeść ramen, jeśli nie masz przy sobie wody :P

Ramen to chyba najpopularniejszy fast-food w Korei, więc trudno, żeby się nie pojawiał w dramach ^,^

I na koniec moi dwaj ulubieńcy:

Nawilżacz powietrza

Ja taki chcę!!! *o*

You're Beautiful

Secret Garden

A także w wersji dla biedaków:

Mary Stayed Out All Night
Ten Kang Moo Kyul to zmyślny chłopak :P

Kucyk z grzywki

Hwang Tae Kyung ~ You're Beautiful

Kang Moo Kyul ~ Mary Stayed Out All Night

Park Kae In ~ Personal Taste 

To koniec jeśli chodzi o rekwizyty pojawiające się w dramach, wiem, że mogłabym jeszcze wymieniać i wymieniać, ale nie myślę, że tyle wystarczy ^,^ Już niedługo kolejny post z tej serii.

Dzięki za przeczytanie posta, napiszcie mi w komentarzu co o nim myślicie i czy znacie jeszcze jakieś wszechobecne rekwizyty :)

6 komentarzy:

  1. Kurcze, te futerka są cudowne. I co tam, że pojawiają się wszędzie :D A kucyki z grzywki przypominają tradycyjne samurajskie fryzury, tyle że oni mieli w sumie wygolony czubek głowy....
    O czym ja myślę? x.X
    Kurcze, strasznie ciekawe te Twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie ubrałabym takiego futerka, ale na nich mi się strasznie podobają :) Kucyki tez świetne, ale ja oczywiście wyglądam w takim jakbym byłą ułomna :P
      Cieszę się, że ci się podobają :D

      Usuń
  2. Gdy tylko znajdę czas na oglądanie dram to na pewno zwrócę na to uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to zwykle bywa, to trafiam na jakiegoś bloga i mam to szczęście, że jest bardzo ciekawy - tak jest i w tym przypadku ;) Bardzo mi się tu podoba. Uśmiałam się widząc fotką z "Mary stayed all night" o nawilżaczu powietrza dla ubogich ^^ A te charakterystyczne kucyki w dramach, zwłaszcza u facetów - uwielbiam. Jeszcze Lee Hong Ki ciekawie wyglądał z tą blond "kitką" w "You're beautiful"... Pozdrawiam ^^ (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba :)
      Nawilżacze powietrza wymiatają :P
      Oj tak, on był mistrzem takich fryzurek, o ile pamiętam kiedyś jeszcze miał warkoczyka z grzywki ^,^

      Usuń
  4. Ten pierwszy odświeżacz powietrza wymiata :P

    OdpowiedzUsuń