niedziela, 8 lipca 2012

D-Gray Man

Oglądacie anime?

Ja osobiście jakiś rok temu odkryłam dramy i od tego czasu nic poza nimi nie oglądałam.
Jednak ostatnimi czasy nie mogłam znaleźć dla siebie nic ciekawego, więc pomyślałam sobie, że może wrócę do anime. A jako, że rok temu zaczęłam D-Gray Mana (utknęłam na ósmym odcinku) to pomyślałam, że trochę obejrzę. W końcu wyszło na to, że znów się wciągnęłam i jestem już przy trzydziestym trzecim odcinku *o*


Tak, tak wiem, trzydziesty trzeci odcinek to wcale nie daleko jak na sto trzy, ale ja jestem z siebie dumna :P

Moją ulubioną postacią jak dotąd jest chyba kierownik - Komui Lee


Nie wiem czemu, ale lubię go, jest bardzo pozytywną postacią ;)

Kolejną postacią, którą lubię jest Lavi


Czemu, cóż po prostu jest zabawny...


Jego chyba nie da się nie lubić ;P

Co do członków "klanu Noego" to nie poznałam ich zbyt wielu, ale lubię Road Camelot, zwłaszcza jak śpiewa


No i jest jeszcze Tyki Mikk, który pojawił się jak na razie tylko kilka razy, ale już mnie intryguje...


A jeśli chodzi o Innocence, to najbardziej podoba mi się Kandy


I Lenalee




Fabuła? 
Cóż, jak to fabuła shonenów, opowiada o głównym bohaterze, trudnościach z jakimi musi się zmierzyć, żeby uratować świat i jego wewnętrznym dojrzewaniu. Jak na razie mi się podoba, zobaczymy jak będzie dalej...

Kreska?
Bardzo ładna, podoba mi się jak rysownik realistycznie oddaje świat, cóż realistycznie jak na styl mangowy. Lubię jeszcze twarze bohaterów, są przyjemne, no może poza Akumami... ;P

Jeśli chodzi o to co mnie zdziwiło to to, że wszystkie kobiety chodzą w obszernych sukienkach do kostek, a Lenalee lata w sukience ledwo zasłaniającej jej tyłek, ale cóż logika anime :P

PS. Znalazłam ładne cosplay'e Lenalee



Co o nich myślicie?



A wy co teraz oglądacie? A może widzieliście D-Gray Mana? Co o nim sądzicie? 

5 komentarzy:

  1. Też się tym interesuje .twój blog jest spoko . Z Czasem pewnie bedzie blog lepiej wyglądać , ale t pewnie czasem . Jak chcesz żebym pomogla graficznie to do mnie napisz na emiala . Na koniec sayonara .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Bardzo chętnie, szkoda tylko, że nie mam twojego maila...

      Usuń
    2. sleyrz@gmail.com . napisz do mnie jak bedziesz chciała pomocy . x D

      Usuń
  2. Ja zaczęłam oglądać moje pierwsze anime, czyli Sword Art Online. Jestem na bodajże 13 odcinku. Szczerze powiedziawszy nie wciągnęło mnie jeszcze, ale może się bardziej przekonam. W ogóle zaczęłam oglądać, bo kiedy byłam na oazie w tym roku, była tam też taka Natalia i ona właśnie ogląda bardzo dużo anime. Spisała mi Anime, które ona oglądała i nawet ponumerowała mi, które jako które mam obejrzeć :D. D-Gray Man może dopiszę do mojej szanownej listy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że znajdziesz anime, które wciągnie Cię od razu ^^ I jeśli obejrzysz to mam nadzieję, że D-Gray Man Ci się spodoba ;)

      Usuń