poniedziałek, 23 lipca 2012

Secret Big Bang (parodia Secret Garden)

Oglądaliście parodię Secret Garden Big Bang'ów? Jeśli nie to musicie to nadrobić :P


I jak wam się podobała?

Co do fabuły to można powiedzieć, ze jest o tym samym (mniej, więcej) :P

Bohaterowie

T.O.P jako Kim Joo Top (w oryginalnej wersji Kim Joo Won)


G Dragon jako G Ra Im (Gil Ra Im)



Daesung jako sekretarz Kang (sekretarz Kim Sung Woo) oraz matka Kim Joo Top'a (matka Kim Joo Won)


Seungri jako Seungska (Oska)


Taeyang jako reżyser Tae (reżyser Im Jong Soo)


Ja osobiście prawie spadłam z krzesła jak to zobaczyłam :P

Gdyby to byłą prawdziwa drama to dostałaby 10/10 :P

Na koniec kilka moich ulubionych zdjęć:


Chłopaki na planie ^^



To by było na tyle, dzięki na przeczytanie, napiszcie mi w komentarzu jak podoba wam się ta parodia ;)

2 komentarze:

  1. uwielbiam tą parodię! Co prawda dramy nie obejrzałam, już od pół roku próbuję się za nią zabrać! Jednak to parodia Coffee Prince przyczyniła się do tych wielu straconych godzin. Przez nią obejrzałam dramę, a później to już jakoś samo poszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe XD Ja też najpierw oglądałam parodię Coffee Prince ;P

      Usuń