poniedziałek, 23 lipca 2012

Secret Garden

Od kilku dni już się zbieram, żeby napisać posta o tej dramie i wreszcie jest ^^


Fabuła

Drama opowiada o Gil Ra Im - biednej kaskaderce - i Kim Joo Won - aroganckim, bogatym właścicielu centrum handlowego. Joo Won, na polecenie swojego kuzyna - Choi Woo Young (Oska) - ma wyciągnąć z planu główną aktorkę, ale przez pomyłkę zabiera jej statystkę, którą jest Ra Im. Główni bohaterowie od początku za sobą nie przepadają, ale Joo Won jest zaintrygowany kobietą, która jest tak różna od jego ideałów. W wyniku dalszych zdarzeń nasi bohaterowie zamieniają się ciałami. Jak potoczą się ich dalsze losy? Czy ich dusze wrócą do odpowiednich ciał? Czy w końcu przestanę pisać jak w recenzji mody na sukces? :P Żeby się tego dowiedzieć musicie obejrzeć dramę Secret Garden ^^

Bohaterowie

Gil Ra Im biedna kaskaderka. Mieszka ze swoją przyjaciółką Ah Young. Jej ojciec nie żyje, więc od kiedy skończyła 17 lat musi sama się utrzymywać. Jest jedyną kobietą w szkole kaskaderów, w której pracuje. Wielka fanka Oski. Uwielbia wszystkich przepraszać :P

Takie tam w pracy :P

Gra ją Ha Ji Won. 

*o*

Ah Young przyjaciółka Gil Ra Im, mieszka z nią. Pracuje w kawiarni dla VVIP-ów w centrum handlowym należącym do Kim Joo Won'a. Kręcie z sekretarzem Kim'em. 

Uwielbiam ta postać :P

Gra ją Yoo In Na.

Aktorkę też lubię ^^

Yoon Seul była dziewczyna Oski, na początku dramy bierze udział w aranżowanej randce z jego kuzynek i od tego czasu na niego leci... Zazwyczaj nie lubię takich postaci, ale ta na końcu zyskała moją sympatię :P


Gra ją Kim Sa Rang. 


Kim Hee Won młodsza siostra Joo Won. Co prawda pojawia się tylko w kilku odcinkach, ale i tak zdążyłam ją polubić :P


Gra ją Choi Yoon So. 


Lee Ji Hyun byłą dziewczyna Joo Won, aktualnie jego lekarka i przyjaciółka. 


Gra ją Yoo Seo Jin.


Kim Joo Won arogancki, bogaty właściciel centrum handlowego. Nigdy wcześniej nikogo nie kochał, więc dziwią go uczucia, które czuje do Gil Ra Im. 


Gra go Hyun Bin. 


Choi Woo Young (OSKA) piosenkarz (z Bożej łaski :P), kuzyn Joo Won. Trochę idiota, ale co poradzić. 


Gra go Yoon Sang Hyun. 

Czy tylko mnie przeraża ten jego wąsik? O.o 

Im Jong Soo znany także jako "reżyser", w szkole kaskaderów, w której pracuje także Gil Ra Im. Nie lubię go bo jest zakochany w Ra Im, a ona go nie chcę i z tego powodu on cały czas cierpi... -,-


Gra go Lee Philip.


Kim Sung Woo sekretarz Joo Won. Kręci z Ah Young. 


Gra go Kim Sung Woo. 


Soenbae starsi (stażem) koledzy Ra Im z pracy. Kocham ich :P

Szczególnie tego pana tutaj:

Jest jeszcze dużo postaci, ale nie chcę mi się opisywać tych wszystkich matek, dziadków, prezesów, menadżerów itp. więc, żeby ich poznać musicie obejrzeć dramę :P

Co myślę o dramie?

Może się powtórzę, ale: kocham ją! :P
Owszem drama ma swoje wady np. niektóre sceny z Oską lub matkami były nudne, a niektóre rzeczy przesadzone, ale uwielbiam wątek romantyczny. Wiem, wiem, ja kocham każdy wątek romantyczny :P Ale w tej dramie jest on naprawdę dopracowany i jest taki wiele romantycznych scen. Nie ma tam miejsca na takie sztuczne pocałunki typu "stykajmy się tylko ustami, widzowie nie zauważą, że tak naprawdę się nie całujemy", ale za to są naprawdę wiarygodne i przyjemne dla widza sceny (mam tu na myśli, że znowu nie są przesadzone, żadna ślin nigdzie nie cieknie :P). 

Dobra, dobra wiem, sama się wkopałam, bo na obrazku wcale nie widać, że nie tylko stykają się ustami, ale nie znalazłam żadnego gifa, więc musicie mi uwierzyć na słowo, albo obejrzeć dramę ^,^

Zapominając już o wątku romantycznym, który tak kocham, są jeszcze wątki dramatyczne, które są naprawdę, naprawdę bardzo smutne (ja osobiście ryczałam jak bóbr na odcinkach 17-18, na innych też, ale to już mniej ;) i komediowe, bo Secret Garden to nie tylko dramat i romans, ale też znakomita komedia. Ostatnio oglądałam kilka scen (czytaj: prawie całą dramę), żeby przygotować się do tego posta i myślałam, że popłaczę się, ale tym razem ze śmiechu :P 

Drama ma 20 odcinków po 65 minut, więc zapewnia nam całkiem dużo dobrze spędzonego czasu :P
Naprawdę bardzo serdecznie polecam :)

Jeszcze tylko kilka scen, które bardzo chcę wam pokazać :P
  • skarpetki "OSKA forever"

Tak, to są stopy Joo Won, ale Gil Ra Im jak była w jego ciele to sobie je założyła :P

Ktoś chciałby takie skarpetki?
  • Ra Im w ciele Joo Won w saunie z Oską 
  • taki tam przypadkowy buziak :P
Jak się pewnie domyśliliście Ra Im byłą wtedy w ciele Joo Won. On by się tak nie ucieszył z pocałunku z kuzynem :P
  • praca Ra Im
On myśli, że co ona robi w tej pracy? :P
  • dresik
Mina Ra Im powala ;)

  • ktoś tu chyba chodził na balet :P

  • O.o
"-Co się stało? Gdzie ja jestem?
- Zaczekaj pięć minut to sobie przypomnisz i będziesz się wstydził tak jak ja teraz."
:P
  • asystent matki Joo Won

:P
  • za co kocham Yoon Seul



  • powód, który czyni mężczyznę niewolnikiem kobiety 
Ależ ten pan jest zabawny, prawda? :P
  • alternatywne zakończenie bajki o małej syrence 
  • Oska - dobra wróżka
  • za co kocham Ji Hyun
  • na koniec mam jeszcze gifa z Oską :P


Dramę oceniam na 10/10 mimo iż miała swoje słabe strony :)

Można ją obejrzeć na stronie pl.viki.com

PS. Więcej zdjęć na facebook'u.

Dziękuję za przeczytanie posta. Zostawcie komentarz, żebym mogła się dowiedzieć, co wy myślicie o tej dramie, lub tym poście ;)

UWAGA, PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ KILKA DODATKOWYCH SCEN, KTÓRE POCHODZĄ Z OSTATNICH ODCINKÓW, CO OZNACZA, ŻE SKŁADAJĄ SIĘ NA NIE SPOILERY, WIĘC CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. 

  • ja ich nie znam ~ Oska i Seul
  • oryginalne podpisy
Zastanawia mnie, czy tak podpisane papiery są ważne :P
  • noc poślubna
  • druga strona Gil Ra Im
  • reakcja chłopaków :P
  • O.o x2

Cóż... Trzeba im przyznać, ze nie próżnowali...


Teraz już naprawdę koniec. Jeszcze raz dziękuję za przeczytanie posta i zachęcam do zostawienie komentarza ;)

10 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale teraz mam wielką ochotę to zrobić ^__^

    OdpowiedzUsuń
  2. czy nie uważasz, że Kim Sa Rang wygląda trochę jak Yoona z SNSD? xd
    to tak przy okazji.
    Przyznam, że trochę skomplikowana ta drama, ale mam zamiar obejrzeć^^
    dzięki za recenzję!! (^_-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O Rzeczywiście, trochę podobna :P
      Trochę skomplikowana, momentami nudnawa, ale mnie się naprawdę podobała, mam nadzieję, że tobie też się spodoba (^_^)

      Usuń
  3. Ja też strasznie płakałam na ostatnich odcinkach~ Jedna z moich ulubionych dram <3 Jeśli lubisz Yoo In Na polecam dramę Queen In Hyun's Man. Może już o niej słyszałaś? jest dość nowa, może ci się spodoba ^ ^ Świetna recenzja, pozdrawiam c:!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że ci się podobała i też pozdrawiam.
      Słyszałam o tej dramie, jeszcze nie oglądałam, ale mam zamiar jak tylko skończę takie jedno anime :)

      Usuń
  4. Po takiej recenzji nie można przejść obojętnie koło tej Dramy xD zabieram się za oglądanie !
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę dramę, kocham ją i znam prawie na pamięć. Dzięki Twojemu artykułowi przypomniałam sobie najzabawniejsze sceny :) Może już czas obejrzeć Secret Garden jeszcze raz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie mogłam się zdecydować, które fragmenty dać, więc dałam wszystkie XD
      Myślę, że to najwyższa pora obejrzeć "Secret Garden" jeszcze raz ;)

      Usuń
  6. Wow jestem juz 18 to jest mega ale nie wiem dokonca jak sie skonczy bo ta matka jego jej zabroniła sie znim spotykac i ona po tym wypadku trafiła do lekarza powiszesz jak sie skończy ?

    OdpowiedzUsuń