wtorek, 24 lipca 2012

Styl Decora

Kolejny styl prosto z Japonii. Wspominałam już o nim w trzeciej części posta o lolitach. Pisałam tam, że niektórzy klasyfikują go jako podtyp stylu lolita. Ja uważam, że jest to całkiem odrębny styl, nawet jeśli niektóre elementy są podobne.

Na czym polega ten styl?

Otóż jego "zwolennicy" nakładają na siebie jak najwięcej warstw ubrań i dodatków. Styl ten jest przede wszystkim bardzo kolorowy i niezwykle słodki. Przeważają kolory: różowy, czerwony, niebieski, fioletowy, biały, żółty, zdarzają się także czarne elementy. O ile ilość ubrać mieści się jeszcze w granicach normy - ze trzy bluzki i jakaś spódnica, czy spodnie - tak nawał dodatków kompletnie od niej odbiega - pięć par, różnej długości, skarpetek, niezliczona ilość kolorowych gumek i spinek do włosów, bardzo często spotykane są korale, łańcuszki, wisiorki, bransoletki, zegarki, pierścionki, kolczyki, okulary z kolorowymi oprawkami, rękawiczki, peruki, wymyślne torebki, ozdoby ubrać np. przypinane misie, broszki itp. oraz (co mnie najbardziej zdziwiło) maseczki na twarz (O.o) zazwyczaj kolorowe lub ozdobione naklejkami, rysunkami lub napisami. 
Co do makijażu; tez jest on bardzo kolorowy, popularne są naklejki na twarz i jak zwykle powiększające źrenicę soczewki kontaktowe.

Na koniec kilka zdjęć przedstawiających ten styl:

To jest moje ulubione zdjęcie, sama nie wiem czemu, ale strasznie mi się podoba (*_*)

Jak wam się podoba ten styl? Ja osobiście nie jestem nim zachwycona, owszem kawaii, ale jednak trochę przesada. Chcielibyście więcej postów tego typu? Napiszcie w komentarzach co o tym wszystkim myślicie (^_^)

5 komentarzy:

  1. te maski się zakłada jak jest się chorym lub jeśli miasto jest baaardzo zanieczyszczone. Nie chciały nosić białych prostych to podoklejały :D jestem na tak :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, ale mnie zastanawia, ile czasu zajmuje im zakładanie tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o Raanyy... Mnie ubranie się zajmuje tak średnio 5 minut, a im pewnie z pół godziny, jak nie dłuzej :P

      Usuń
  3. ochydny różowy styl

    OdpowiedzUsuń