poniedziałek, 9 lipca 2012

Styl "lolita" II

Oto kolejna część posta o stylu "lolita" i kolejna dawka jego odłamów, tym razem już nie tam mrocznie ^^

Classic Lolita
Jak sama nazwa mówi jest to klasyczna lolita, czyli po trochę z każdego opisywanego przeze mnie stylu :)




Ten styl podoba mi się chyba najbardziej *w*

Aristocrat
Najdojrzalszy ze wszystkich odłamów, przeważają ciemne, głębokie kolory oraz poważne i skomplikowane wzory.




Wa Lolita
Polega na łączeniu stylu lolita z tradycyjnym kimonem. 




Ja chcę tą sukienkę i kokardkę *o*

Kodona
Odłam stylu lolita przeznaczony dla panów.



Zawsze miałam wrażenie, że styl lolita jest przeznaczony dla dziewczyn, a tu proszę bardzo. 

Cosplay Lolita
Polega na łączeniu cosplay'u z elementami stylu lolita. Częstym obiektem cosplay'u są pielęgniarki, pokojówki, koty, postacie z bajek...




Dla takiego stroju mogłabym nawet sprzątać ^^

Sailor Lolita
Polega na dodawaniu, do stylu lolita, elementów marynarskich. Przeważają kolory; niebieski, granatowy, biały i oczywiście czarny. 



Zabiłabym za samą taka parasolkę ;P

Jak wam się podobają kolejne odłamy? Chcecie więcej? 

2 komentarze:

  1. Ja tam nadal zostaję przy czarnym kanonie. Ale Wa też jest fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mnie też się Wa bardzo podoba ^^

      Usuń