poniedziałek, 9 lipca 2012

Styl "lolita" III

Oto trzecia i ostatnia część posta o stylu lolita, mam nadzieję, że wam się spodoba ;)

Casual Lolita
W wolnym tłumaczeniu codzienna lolita. Jest to styl lolita uproszczony do tego stopnia, by móc swobodnie nosić go na co dzień.



Podoba mi się to, że nie trzeba już nosić tych wielkich, ciężkich butów. 

Sweet Lolita
Jeden z popularniejszych odłamów stylu lolita, znaczy po prostu "słodka lolita". Przeważają kolory; różowy i biały oraz kwiatowe wzory.



Jak dla mnie trochę za słodko. 

Hime Lolita
Jeszcze bardziej (o ile to możliwe) ozdobny styl, z elementami "księżniczkowymi" to znaczy: berło, korona i tym podobne. Przeważają kolory; biały, różowy, niebieski, ecru. 




Shiro Lolita
Znane także jako "biała lolita". Styl dopuszczający tylko kolor biały. 



I znowu piękne parasolki O-O

Country Lolita
Polega na połączeniu stylu lolita z elementami wiejskimi (kratka, wzory kwiatowe i owocowe, słomkowe kapelusze itp.)


Moja mama ma ścierki w podobne wzorki :P

Strawberry Lolita
Dosłownie "truskawkowa lolita". Przeważają wzory owocowe; truskawki, jagody, poziomki itp. 



Podobny do sweet i country lolity...

To by było na tyle jeśli chodzi o znane mi odłamy stylu lolita. Wiem, że niektórzy uważają za jeden z nich styl "decora", ale ja myślę, ze jest on trochę inny i może kiedyś poświęcę mu osobnego posta. 

I jak podoba wam się ten styl? Chcielibyście więcej postów na jego temat? 

4 komentarze:

  1. hmm... ciekawe skąd one mają te parasolki ja też chce taką :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!!
      Ostatnio widziałam taką białą w sklepie z sukniami ślubnymi ^^

      Usuń
    2. To trzeba było sobie kupić, a potem dodać zdjęcia na bloga i być
      Polish Lolita, może byś nawet nowy odłam stworzyła :D

      Usuń
    3. Och, że też nie kupiłam :P A byłby taki fejm XD

      Usuń