niedziela, 8 lipca 2012

2NE1 - I Love You

Słuchaliście już nowej piosenki 2NE1 "I Love You"?
Jeśli nie to musicie to nadrobić :P


Nie jest to moja ulubiona ich piosenka, ale bardzo mi się podoba :)

Najbardziej podobają mi się fragmenty CL i Bom, chociaż Dara i Minzy też świetnie sobie poradziły.
Piosenka nie jest taka ostra jak większość ich utworów, ale jest przyjemną odskocznią, można się przy niej trochę uspokoić, a jak już wspomniałam wyżej głos CL powala na kolana ;)

Co do teledysku, to nie mogę się doszukać jakiejś sensownej fabuły, jaki i w większości koreańskich teledysków :P
Też jest spokojniejszy i pozbawiony tych dziwnych momentów jak na przykład w "I am the best"


Po co jej ten pudel?


Lody na głowie O.o

Podsumowując teledysk też bardzo mi się podoba, ale... cóż, jest kilka ale:

1. Pierwsza fryzura CL strasznie powiększa jej głowę, przez co dziewczyna wygląda nieco dziwnie.


2. Fryzura Dary:
Nie wiem jak wam, ale mnie się strasznie nie podoba jak dziewczyna wygoli sobie włosy z boku głowy :(




Napisałam "kilka ale", jednak wychodzi na to, że szczególnie rzucają mi się w oczy tylko dwa detale. 

A teraz rzeczy, które pokochałam w tym teledysku:

1. Włosy Bom!!!


Kocham, kocham, kocham te różowe końcówki! I jeszcze ten jej piękny głos...
Ja też tak chcę...

2. Fryzura i makijaż Minzy.


Minzy nigdy nie byłą moja ulubienicą, ale tutaj wygląda po prostu bosko!

3. Druga fryzura Minzy :P


Sobie bym takiej nie zrobiła, ale na niej bardzo mi się podoba (azjatki...) 

4. CL!!!
Nigdy nie miałam Cl za najpiękniejszą, ale dla mnie nadrabiała głosem, tańcem i pewnością siebie na scenie, jednak w tym teledysku pokazała, że ona też jest piękna.



Do tego te jej ruchy...







 Zawsze miałam Cl, za osobę raczej "okrągłą", a ona w tym teledysku prezentuje nam swoje piękne, zgrabne ciało (azjatki...) ;P

Z góry chciałam zaznaczyć, że nie ten post nie powstał po to, żeby obrazić kogokolwiek, wyrażam tylko swoje zdanie, piszę co mi się podoba, a co nie i rozumiem jeśli ktoś się z tym nie zgadza :)

PS. Oświeci mnie ktoś jak powinnam czytać "2NE1", bo niektórzy czytają "twenty-one", a inni "to any one", a ja już sama nie wiem...


A wam jak podoba się ta piosenka i teledysk? Zgadzacie się ze mną, czy może raczej nie? Piszcie w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Czyta się "to any one", albo jakbyś czytała po kolei "two-n-e-one" (czyt. tu-en-i-łan) xd

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wprost przeciwnie. Uwielbiam, gdy dziewczyna ma zgolone z boku. Sama bym sobie tak zrobiła, ale mama by mnie przechrzciła.
    Piosenka wpada w ucho, a ruchy CL mnie rozwalają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się to jakoś nie podoba ;)

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podoba fragment Bom, ale lubię ją w każdej piosence, w jakiej występuje :D
    Patty

    OdpowiedzUsuń