piątek, 17 sierpnia 2012

2NE1

Postanowiłam podzielić się z wami zespołami, których aktualnie słucham, więc zacznę od mojego jak na razie ulubionego girls bandu - 2NE1


2NE1 koreańska grupa popowa utworzona przez YG Entertainment, mająca być żeńskim odpowiednikiem zespołu Big Bang. Na początku grupa miała nosić nazwę "21", ale okazało się, że pod tą nazwą zarejestrował się już inny zespół, więc zmieniono ją na "2NE1", co ma oznaczać "New Evolution of the 21st Century" (Nowa Ewolucja dwudziestego pierwszego wieku). Grupa zadebiutowała utworem "Lollipop", nagranym wspólnie z Big Bang. A aktualnie posiada na swoim koncie dwa mini albumy i jeden zwykły ^^



Jako, że uwielbia 2NE1 to nawet nauczyłam się rozróżniać członkinie i uznałam, że mogę wam zdradzić jak to robię :P

Członkinie

CL liderka, pierwsza wokalista, pierwsza raperka, tancerka

Poznaję ją po blond włosach i wąskich, lekko skośnych, mocno umalowanych na czarno oczach :)

Bom główna wokalistka 

Poznaję ją po długich włosach zazwyczaj w odcieniach brązu (ewentualnie blond, czerwony, czy niebieski XD) i wielkich,. mocno umalowanych moe oczkach :P

Dara wokalistka

Poznaję ją po długich (ale krótszych od Bom), brązowych włosach, często związanych w wysokiego kucyka lub koka.

Minzy wokalistka, raperka, tancerka
Poznaję ją po krótkich włosach i po tym, że najwięcej tańczy :P

Na koniec kilka moich ulubionych piosenek :P





PS. Więcej zdjęc na Facebook'u.

Znacie ten zespół? Lunicie go? Chcecie więcej postów o k-popowych zespołach? Komentujcie (^_~)

14 komentarzy:

  1. 2NE1 słucham i sądzę, że są zajebiste! *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich od czasu do czas posłuchać:)
    Jednakże jeśli chodzi lollipop wolę wersję z samymi chłopakami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest taka wersja, ale ja lubię tą ^^

      Usuń
  3. Ja posłucham sb ich piosenki, które tu dałaś bo poza lallipop z Big Bangiem i koncertem, na którym wykonywały Farewell od Big Bang. Żadna piosenka mi się nie spodobała(Fire i coś jeszcze tam) bo znam je odkąd są na rynku muzycznym ale debiutanckie single mnie nie powaliły więc nie słuchałam a ciągle chciałam coś znaleźć - przez małą ilość czasu nie miałam jak więc korzystam z tego jakie inni dają single do słuchania. Teraz neta nie mam a myślę że należy dać im szansę od dłuższego czasu bo tak nie za fajnie wypiąć się. Zawsze coś się znajdzie poza kochanym Lizaczkiem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać im szansę i przesłuchać piosenkę kilka razy, zanim uznamy, że nam się nie podoba ^^

      Usuń
    2. Mi się podoba zespół 2ne1 i już uczę się rozróżniać wokalistki, pomimo że krótko się nimi zaczęłam interesować : )

      Usuń
  4. 2NE1 <3
    Wprost uwielbiam :D Moją ulubioną piosenką jest chyba... hmm... trudno zdecydowac, bo lubie wiele ich piosenek, ale gdybym miała wybrać jedna to chyba "Can't nobody", ale ta angielska wersja i "Follow me" :3
    Oczywiscie, ze chcemy wiecej k-pop'u <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je kocham ^^
      I też nie mogę się zdecydować na jedną ulubioną piosenkę :P
      Hm... Też lubię angielską wersję, ale jakoś nie mogę się przekonać do japońskich, jedyna jaka mi się w miarę podoba to "I'm the best" :P
      To już biorę się za pisanie :)

      Usuń
    2. Tak, ja też zbyt za japońskimi wersjami nie przepadam :/ ani 2NE1, ani żadnego innego koreańskiego zespołu.
      To pisz, pisz, będziemy Cię mentalnie wspierać w pisaniu ;3
      Ps. dzięki wielkie za dodanie się do obserwatorów mojego bloga :3 *huga*

      Usuń
    3. Piszę ^^
      PS. Nie ma za co :*

      Usuń
  5. Ojej .. ^^ Kocham ten zespół .. Tak wgl to dopiero dzisiaj znalazłam twojego bloga i mi się bardzo a to bardzo spodobał, bd tutaj codziennie zaglądać .. :) Powodzeniaa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ^^
      Dziękuje bardzo, postaram się być coraz lepsza i pisać coraz lepsze posty ;)

      Usuń
  6. darrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń