piątek, 24 sierpnia 2012

Bakuman

Dawno nie pisałam o żadnym anime (bo dawno nie oglądałam żadnego anime :P), wiec postanowiłam, że wreszcie nadszedł czas, żeby coś obejrzeć i o tym napisać ^^ To też zaczęłam dzisiaj oglądać drugą serię anime Bakuman.


Anime opowiada o dwóch chłopakach, którzy razem tworzą mangę. 
Akito Takagi wymyśla do niej fabułę, zaś Moritaka Mashiro ją rysuje.
Ogólnie jest to obyczajowa komedia (i jakby się uprzeć to też romans...) szkolna, opowiadająca o marzeniach i dążeniu do ich spełnienia.Osobiście pokochałam pierwszą i drugą (mimo iż obejrzałam dopiero jeden odcinek :P) serię ^^ Gorąco polecam ;)
Anime powstaje na podstawie mangi twórców Death Note'a - Tasugumi Ohba (pisarz) i Takeshi Obat (rysownik).

Jak w każdym anime mam swoich ulubieńców, a więc, co tu ukrywać, jestem zagorzałą fanką Niizumy,

Czyż on nie jest uroczy? *o*

oraz Kayi 


i jej związku z Takagim ^^


Ale za to, przyznam szczerze, iż nie lubię Azuki :P (nie nienawidźcie mnie jej fani)


I to by było na tyle jeśli chodzi o anime jakie teraz oglądam :) Co do dram to oglądam aktualnie To The Beautiful You (koreańska wersję Hana Kimi), ale ta drama dopiero wychodzi więc jeśli ktoś liczy na recenzję to będzie musiał jeszcze trochę poczekać ;) I zamierzam dokończyć dramy, które kiedyś tam pozaczynałam, czyli: My Girlfriend is a Gumiho, Hotaru no Hikari 2, 14 Sai No HaHa, Creating Destiny i może nawet Hi My Sweetheart, ale to tylko jeśli będę miała czas i humor ^^

Oglądaliście Bakumana? A może właśnie teraz oglądacie? A jeśli nie to jakim anime się aktualnie raczycie? Napiszcie mi w komentarzach (^_~)

8 komentarzy:

  1. Oglądałam obie serie w maju. Jedno z lepszych Anime. Już wyczekuję 3 sezonu. (^o^)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowałaś mnie :D idę oglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już bardzooo dawno nie oglądałam żadnego anime ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w te wakacje do tego wróciłam ^^

      Usuń
  4. Piwerszy tytuł co przeczytałam to był "bakuGan". po jakimś czasie zdałam sobie sprawę z mojego przeoczenia. Tego anime nigdy nie widziałam.
    Ja obecnie wałkuję (znów) Dragon Ball od początku do końca. Jest to anime mojego dzieciństwa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest częsta pomyłka i my fajni na tym cierpimy :P
      Oj tak Dragon Ball to klasyk ^^

      Usuń