niedziela, 26 sierpnia 2012

Big Bang

Pisałam już o żeńskim zespole, więc teraz przyszedł czas na męski. A jak męski zespół k-popowy to, rzecz jasna - Big Bang!


Big Bang pięcioosobowy zespół k-popowy, utworzony przez YG Entertainment. Zadebiutował w roku 2006 singlem Bigbang promowanym przez utwór We Belong Together (ft. Park Bom ~ 2NE1). 
Do tej pory grupa wydała pięć albumów.


Członkowie

Kwon Ji Yong (G-Dragon) rap, taniec, beatbox, śpiew, pisanie tekstów, komponowanie


Choi Seung Hyun (T.O.P) rap, beatbox, komponowanie

Mój mąż *o*

Kang Dae Sung śpiew, rap, gagi

Mój drugi mąż :P

Dong Young Bae (Taeyang) śpiew, rap, beatbox, taniec


Lee Seung Hyun (Seungri) śpiew, rap, choreografia

Fan-serwis XD

Gdyby komuś nie wystarczało samo słuchanie ich muzyki i oglądanie teledysków, i nagrań z koncertów, wywiadów, wystąpień w programach... to mam dla niej/niego dobrą nowinę, ponieważ T.O.P gra w dramie ^^ Na dodatek owa drama - IRIS - w 2009 roku była puszczana w Polsce na programie Tele5 *o*


I wreszcie przyszła pora na kilka moich ulubionych piosenek ^^

Big Bang - Tonight

Big Bang - Haru Haru

Big Bang - Fantastic Baby

Big Bang - Monster
A na koniec mam dla was bonus w formie gifów z chłopakami (^_~)

PS. Więcej zdjęć na Facebook'u.

Lubicie Big Bang? A jakich innych k-popowych zespołów słuchacie? Komentujcie (^_~)

19 komentarzy:

  1. Mamy tych samych mężów xD
    Ale co jak co ale BB są cudni *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym mogła nie lubić naszych mężów XD
    Co do Dram to Daesung grał jeszcze w What's up i tyle wiem :D Oczywiście Tonight musi być :D Aż sobie posłucham!
    Boom Szaka Laka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O Nie wiedziałam ^^
      A co mi tam, też sobie posłucham :P

      Usuń
  3. Ja tam BigBang lubię- szczerze mówiąc, to jedyny męski zespół koreański, w którym znam wszystkich członków z imienia i potrafię ich rozróżnić w tłumie.
    Może dlatego, że nie jestem zbytnio rozeznana w koreańskicg zespołach i mam tylko kilka piosenek, które naprawdę lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, poza Big Bang słucham jednej piosenki SHINEe i to tyle jeśli chodzi o boysbandy ^^
      Ja mam problem z odróżnieniem Seungri'na od Taeyang'a :P

      Usuń
    2. Everyle, mam tak samo jak ty. Kpop jest fajny, ale nie jestem rozeznana w jego świecie. BB mnie zaczarowali, ciągle oglądam ich parodie dram czy BIGBANGTV (szkoda, że nie ma nowych odcinków :c). Zawsze sądziłam, że każdy Azjata wygląda tak samo, a tu pojawił się ten zespół i zmienił mój światopogląd. o3o

      Usuń
    3. Dokładnie, oni są po prostu świetni i tacy inni od pozostałych zespołów ^^

      Usuń
  4. Baaardzoo lubię Big bang <3 Jeśli chodzi o mnie to ja słucham praktycznie samych boysbandów ^^" Tak jakoś nie wiem czemu...(jest na co popatrzeć :P xD). Teraz mam fazę na exo i bigstar ^^... Jak tak sobie myślę, to uświadomiłam sobie, że jedyny girlsband jaki ogarniam to f(x)i trochę snsd... lool...Muszę się dokształcić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę posłuchać więcej boysbandów ^^
      A z girlsbandów słucham głównie 2NE1, Browny Eyed Girls, SNSD i f(x) :)

      Usuń
  5. Ach uwielbiam ich oglądać i słuchać ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, choć osobiście wolę SHINEe :3
    Moja ulubiona piosenka Bangów to "Fantastic Baby" i "Blue" :3 Co do koreańskich tworów w polskiej tv to w kwietniu na MTV był właśnie koncert Big Bang <3 Oglądałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja SHINEe znam tylko jedną, czy dwie posenki, ale musze jeszcze posłuchać :) Co polecasz?
      O.O Był? I ja o tym nie wiedziałam? Straszne... No cóż zawsze zostaje YouTube :P
      A ty oglądałaś?

      Usuń
    2. koło 1 w nocy był to się nie dziwie, ze nie oglądałaś :D
      Ja oglądałam, bo wcześniej zauważyłam w programie, że ma być i nagrałam, choć był tylko kawałek, bo niecałe 45 minut :/ Było mi przykro, że tak krótko :/ Ale i tak potem przez kilka kolejnych dni za każdym razem jak oglądałam coś w TV i była reklama to włączałam ten koncert <33
      SHINEe najbardziej podoba mi się Sherlock, RingDinDong i Hello ;) Lucifer i Replay też spoko ;D I te chyba najbardziej polecam :3

      Usuń
    3. Oj, to pewnie bym nie obejrzała :P Fajnie, że sobie nagrałaś ^^
      Na pewno sobie posłucham tych piosenek ;)

      Usuń
  7. nie top jest moim mezem

    OdpowiedzUsuń
  8. A moim mężem jest Lee Seung Hyun <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim mężem jest GD

    OdpowiedzUsuń