środa, 15 sierpnia 2012

Brown Eyed Girls - Abracadabra

Kolejna piosenka ze śmiesznym teledyskiem XD


Brown Eyed Girls 
Czteroosobowy koreański zespół, utworzony przez Nega Network, który zadebiutował w 2006 roku. 


Członkinie
Kim Hyo Jin (JeA) liderka, główny wokal
Jo Min Hye (Miryo) główna raperka
Park Hyo Jin (Narsha) główny wokal, główna tancerka
Son Ga In (Ga In) wokalista, główna tancerka

Fabuła teledysku
A więc mamy pana, któremu jakaś laseczka podpina bombę do klaty podczas snu XD Później kilka scen w których ten oto pan bawi się biczem (?)
Następnie oczywiście przerwa pozwalająca na pooglądać sobie tańczące i śpiewające panie w skąpych strojach :P I tutaj moją uwagę przykuło to, że większość ich horografii polega na staniu z założonymi rękami i kręceniu biodrami;

Też tak umiem ^^

i wzajemnym obmacywaniu i rozbieraniu się :P
Następnie znów kilka scen z biczem i z klatką, a później sceny miłosne (dzieci zamknijcie oczy) może to ich kręci? O.o
Później czad na bombie (czy co to tam było :P) się kończy i nasz pan umiera (?) A laska (nie pytajcie czy to ta sama co na początku bo nie mam pojęcia) maluje sobie paznokcie, kiedy przychodzi do niej druga laska i tutaj następuje lesbijska scena prawie pocałunku O.o 
Ogarnął ktoś? Bo ja nie... :P

Ale za to piosenka fajna ^^

To tyle, dziękuję za przeczytanie posta, napiszcie mi w komentarzach co myślicie o nim i o tej piosence ^^ Chcecie więcej takich postów? A może znacie jakieś piosenki z równie szalonym teledyskiem? 

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o choreografię to szału nie ma -.-' Obejrzałam teledysk ale piosenki niestety nie mogłam posłuchać bo rypły mi się głośniki :/ A jeśli chodzi o piosenkę z szalonym teledyskiem to PSY - "Gangnam Style" Tam taniec jest zabójczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Abracadabra" była jedna z pierwszych k-pop'owych piosenek jakie usłyszałam, więc mam do niej pewien sentyment :3 A teledysk... no cóż, przyznam się, że nie ogarnęłam ^^' Próbuję zrozumieć o co chodzi od pierwszego momentu, gdy go zobaczyłam, ale no po prostu nie daje rady ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tą piosenkę, ale też nie ogarniam teledysku, dlatego zazwyczaj oglądam wersję taneczną :P

      Usuń
  3. uwielbiam tą piosenkę!! ona zainspirowała mnie do zrobienia bloga + do zatańczenia tego układu. więc ją po prostu ubóstwiam!
    w teledysku chodzi o zdradę! dziewczyny kochają jednego faceta i wiedzą, że on je wszystkie zdradza. pod tym wpływem postanawiają go wykończyć i pokochać siebie, bo miłość do kobiety nie jest taka bolesna bo ona jest wierna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O
      Podziwiam cię, że to zrozumiałaś :P

      Usuń