poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Gyaru

Bardzo popularny styl prosto z Japonii i pewnie większość z was go zna, więc nie odkryję tutaj Ameryki, ale postanowiłam napisać o nim kilka słów ^^


Gyaru to po prostu modna dziewczyna ;)

Ale nie wielu z nas zdaje sobie sprawę ile czasu i pieniędzy musi poświęcić, żeby być taka piękna i urocza ^^
Przede wszystkim ubrania: Gyaru musi nosić tylko i wyłącznie modne ubrania, wszytko co jest najnowszym krzykiem mody, jest właśnie dla niej.


Po drugie makijaż (to według mnie musi zabierać najwięcej czasu).
Makijaż Gyaru skupia się głównie na oczach, zwolenniczki tego stylu starają się jak najbardziej je powiększyć i uwydatnić, a używają do tego między innymi: tasiemek do podklejania powiek (żeby stworzyć zagięcie powieki, którego nie posiada większość Azjatów), soczewek powiększających tęczówkę (circle lenses), sztucznych rzęs i wiele więcej. Mimo że ich makijaż zazwyczaj nie jest zbyt kolorowy (najczęściej skupia się w pastelowych kolorach: beż, biały, róż...), to świetnie optycznie powiększa oko. Reszta makijażu to zazwyczaj jakiś puder rozświetlający, róż na policzki i uroczy błyszczyk na usta.
Nie należy zapominać o paznokciach, bo jest to wielkie pole do popisu dla każdej Gyaru.

Kliknij, żeby powiększyć.

Kolejnym bardzo ważnym elementem wyglądu Gyaru jest jej fryzura. Dziewczyny często bardzo rozjaśniają i kręcą swoje włosy, a także noszą je ułożone w różne misterne (i przede wszystkim urocze! :P) fryzury.


Przyszła pora na moje zdanie...
Bardzo je lubię. Chyba każdy z nas lubi od czasu do czasu popatrzeć sobie na taką ładną, dbającą siebie dziewczynę. Rozumiem, że niektóre z nich popadają w skrajności, ale pomińmy je i spójrzmy na te, które potrafią zgrabnie balansować pomiędzy normalnością, a przesadą ^^ I co widzimy?  Nie wiem jak wy, ale ja nadal piękne, zadbane dziewczyny :P


Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o życiu codziennym Gyaru to zapraszam do obejrzenia programu Martyny Wojciechowskiej - Kobieta na krańcu świata: Japonia. Poznajemy w tym odcinku uroczą 25-letnią Kanae - Hime Gyaru, która na co dzień jest kierowcą ciężarówki :P
Naprawdę warte obejrzenia ^^

Hime Gyaru

PS. Więcej zdjęć na Facebook'u.

Dziękuję z przeczytanie posta (^_~) Napiszcie mi w komentarzu co myślicie o tym poście i Gyaru! Lubicie je? A może przerażają was te ich wielkie oczka :P

23 komentarze:

  1. Te dziewczęta wyglądają bardzo uroczo ale mnie by nie chciało się tyle przed lustrem siedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ile im to wszystko czasu zajmuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że co najmniej dwie godziny (?) :P

      Usuń
  3. Może na zdjęciach słodko wyglądają, ale mi się to nie podoba. Przesadzone.. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba na nich, sama bym się tak nie wystroiła :P

      Usuń
  4. mi się bardzo podobają :33 a ta kierownica (?! XD) ciężarówki mnie rozwaliła :D
    ps. masz błąd (wszystko wyhaczę xD) nie ciecle lens tylko circle lens :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :P
      Dziękuję, już poprawiam (dobra jesteś) ^^

      Usuń
  5. Ja uwielbiam gyaru! *w*
    Co do makijażu, to mimo że wygląda na pracochłonny dziewczyny mają w nim taką wprawę, że robią go w 10 minut XD A Kanae już nie jest hime :< Zmieniła styl na Rebel-kei XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 min? Ja samą kreskę eyelinerem robię z 20 XD
      Dzięki, warto wiedzieć ^^

      Usuń
    2. Ja kiedyś też robiłam jedną kreskę więcej niż 15min, ale z po 3-4 razach nabrałam wprawy i kreska to dla mnie minuta roboty XD

      Usuń
    3. Ja powoli już zaczynam się wprawiać :P

      Usuń
  6. Mnie tam one inspirują *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę też, że chce im się zrobić ten cały makijaż itp. :P

      Usuń
  7. Na fotki gyaru to ja się mogę gapić godzinami ;) Oczywiście też wolę te, które są zadbane, ale nie przeginają w tę drugą stronę (np. nie cierpię yamamby, czyli mocna solarka + tlenione włosy). Tsubasa Masuwaka - uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam, urocza jest ^^

      Usuń
  8. Ohh Kanae też widziałam ona jest superr ^.^ Taka wesoła i słodka dziewczyna. I do tego taka nietypowa praca. Ja kocham gyaruu - ahh ja mam taką żółto-różowo-białą cerę że pastele mnie rozmywają - zwłaszcza beże - wyglądam jak idiota. Hahha jejj ja ze swoją fryzą tu: http://kira-kira-kokoro.blogspot.com/2012/09/cry-for-me.html - nic praktycznie nie muszę robić - no chyba że wyprostować grzywkę ^.^ a tak to mam dzikie włoski - zamierzam bliżej się przedstawić z problemami EuroAzjatyckimi. ^^ mam nadzieję że wyjdzie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Japonię! I uwielbiam ten odcinek! Oglądałam go już tysiąc razy. I jeszcze jedno uwielbiam gyaru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też makijaż robię w 10 min. No dobra 15, (5 min na rzęsy) :3. Fryzurę za to robię z 20 min. niedługo idę do fryzjera i robię sobie grzywkę bardzo kawaii. Paznokcie, chętnie nosiłabym ale niestety większość pracodawców nie zgodziłaby się na takie pazurki. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak sobie wymyślę jakąś fikuśną fryzurę to też mi długo zajmuje :P A co do paznokci, to mnie się aż tak ozdobne nie podobają, ale lubię się inspirować gyaru, podczas malowania ^^

      Usuń
  11. Ja planuję zostać gyaru :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedostatnie zdjęcie to hime gal, nie gyaru. o.O

    OdpowiedzUsuń