wtorek, 14 sierpnia 2012

Kdramowe rutyny: przedział wiekowy bohaterów

Mały powrót serii o Kdramach, ponieważ zauważyłam coś i postanowiłam trochę o tym napisać.

Mianowicie zauważyliście, że wiek głównych bohaterów w koreańskich dramach zazwyczaj waha się między 24, a 34? To wielka odmiana od japońskich dram, w których bohaterowie to zazwyczaj licealiści. Oglądałam niewiele dram, w których bohaterowie wychodzą (swoim wiekiem :P) poza te "ramy".
Zazwyczaj dramy opowiadają o ludziach, którzy są już pełnoletni, skończyli naukę i aktualnie pracują:

Myung Wol the Spy

Secret Garden

Lie To Me

King2Hearts

sporadycznie jeszcze studiują:

My Princess

Heartstrings

i bardzo, ale to baardzoo rzadko chodzą jeszcze do liceum:

Boys Over Flowers

Playful Kiss

Little Mom Scandal

Goong

Ale jak już występuje "wątek szkoły" to niestety bardzo szybko się kończy...
Myślę, że to dlatego, że Koreańczycy w szkole bardziej skupiają się na nauce niż na związkach, a dopiero kiedy są już dorośli zaczynają myśleć o czymś takim jak ożenek :P

Zgadzacie się ze mną? Której z tych dram chcielibyście recenzję? Komentujcie (^_~)

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej- Little Mom Scandal :D
    Playful Kiss bardzo lubię, a wręcz uwielbiam hi
    Boys Over Flowers też jest fajne :)Ogółem polecam te dwie.
    Secret Garden też widziałam i nie było złe ale nie wszystkim może się spodobać hi
    Reszty nie wiedziałam, a ta pierwsza też wygląda dość ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Little Mom Scandal to nie jest typowa Kdrama, ale mi się podobała :P
      Też lubię te dramy ^^
      Pierwsza też fajna (^_~)

      Usuń
  2. Mi Playful Kiss się bardzo podobała. Możesz niej właśnie zrobić recenzję bo drama jest godna polecenia. Momentami była nawet śmieszna (^.^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobała, ale wkurzała mnie czasami główna bohaterka, ale za to matka głównego bohatera wymiatała ^^

      Usuń
    2. No mnie też bo była taka natrętna i ciekawska. Ale najbardziej epicki moment to ten z tym zboczeńcem co jej buta ukradł :D

      Usuń
    3. O tak: "Spójrz, tylko raz, proszę... " XD
      Myślałam, że umrę ze śmiechu.
      Albo jak podczas jakiegoś konkursu (czy czegoś takiego) matka głównego bohatera nie kupiła pizzy kolegom z jego klasy, tylko kolegom z klasy Ha Ni :P

      Usuń
  3. Ja jak na razie oglądam dopiero trzecią koreańską dramę, ale też to zauważyłam. Za każdym razem bohaterka ma 24 lata XD Teraz oglądam Coffee Prince i jest tak samo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :P
      I jak ci się podoba Coffee Prince?

      Usuń
    2. Całkiem fajne, tylko aktorzy mało przystojni :<
      Właśnie idę oglądać 10 odcinek :3

      Usuń
    3. Mi się podoba ten pół Japończyk od gofrów ^^ Ale główny bohater jest nawet nawet :P Irytowało mnie tylko to, że główna bohaterka cały czas nie tylko wygląda, ale i zachowuje się jak chłopak...

      Usuń
  4. Gdzie zazwyczaj ogladasz dramy:P

    lovedrama i viki :P ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love-drama.pl, pl.viki.com i Dramacrzy.net
      Dobrze, że mi przypomniałaś, bo miałam zrobić o tym posta ^^

      Usuń
  5. Dramy... To taki przyjemny aspekt życia. :)
    Recenzję...? Może tej pierwszej..? ;p Plakat wygląda zachęcająco, a jej jeszcze nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ^^
      Hm... Chętnie o niej napiszę, jak znajdę chwilkę czasu ;)

      Usuń