środa, 22 sierpnia 2012

Konwent B-4nishment Kraków 18-19 sierpnia 2012 + mój pierwszy pseudo cosplay :P

Jak już pisałam na Facebook'u byłam w ten weekend na konwencie B4 w Krakowie.


Dla niedoinformowanych konwent jest to zjazd fanów, w tym akurat przypadku, mangi i anime.

Wybrałam się tam z grupką otaku z mojego miasta i bardzo fajnie spędziliśmy czas.
Trzeba zaznaczyć, że musiałam wstać o czwartej rano, żeby wyrobić się na autobus, który miałam dziesięć po szóstej. To było straszne! :P Ale kiedy już dotarliśmy do Krakowa, a następnie przetransportowaliśmy się do odpowiedniej szkoły, w której odbywał się konwent i odczekaliśmy swoje w kolejce, wreszcie dotarliśmy do środka! :P Na wstępie oczywiście dostaliśmy odpowiednie wyposażenie:

plakietkę

oraz przewodnik,
który zawierał w sobie:

plan atrakcji

i mapę

Następnie udaliśmy się na poszukiwanie jakiegoś miejsce, a którym moglibyśmy zostawić rzeczy i ewentualnie się przespać. Znaleźliśmy szatnię:


Kiedy już ogarnęliśmy mniej, więcej swoje rzeczy, poszłyśmy z przyjaciółką przebrać się w cosplay'e:

Od lewej: 
Amiko jako Lucy Heartfilia z anime Fairy Tail,

 Ja - Teru Kurebayashi z mangi Dengeki Daisy
nie miałam żakietu bo było za gorąco ^^

Flamcia (dziewczyna spotkana w trakcie konwentu, z która po prostu musiałyśmy zrobić sobie zdjęcia :P) - Erza Scarlet z anime Fairy Tail.

Cóż... Cosplay dziewczyn mi się podobał,a mój... wiem, że był failem (do cosplayu trzeba być ładnym i chudym... a w dodatku uśmiecham się jak debil :P) ale to była tylko zabawa.
Następnie połaziliśmy trochę po stoiskach, ale muszę powiedzieć, że ten konwent był bardzo słaby jeśli chodzi o wystawców. Chciałam kupić drugi tom mangi Solanin, a wróciłam z tylko jedną przypinką:

2NE1
Nie radzę powiększać bo zdjęcie jest w tragicznej jakości :P

Po tej małej wycieczce udaliśmy się na atrakcję ^^
  • Paradise Kiss - manga a anime i film ~ niby rozmowa za bardzo się nie kleiła, ale dużym plusem byli sympatyczni prowadzący :)
  • Wiedzówka: Durarara!! ~ Bardzo ciekawy i dobrze przygotowany konkurs, mimo, że nic nie wygraliśmy to świetnie się bawiliśmy,
  • Pokazowo-wiedzówkowy konkurs potterowy ~ fajnie się zapowiadało, ale zaczęliśmy przegrywać więc uciekliśmy coś zjeść :P
  • Speed Dating dla mangowców ~ cóż... muszę powiedzieć, że było ciekawie :D
  • Cosplay ~ tego nie można przegapić XD 
  • Party Night ~ jeśli ktoś był i zauważył trzy baardzoo odstające od reszty osoby - to byliśmy my :P
  • Jaka to postać? - Kalambur ~ na początku było trochę zamieszanie, ale później dobrze się bawiłam ^^
  • Mega hardcore, Wiedzówka z Fairy Tail ~ rzeczywiście hardcore, minęło pól godziny, a mu nadal nie mielimy żadnego punktu, więc postanowiliśmy się zmyć. 
Później poszliśmy coś zjeść, pobawiliśmy się chwilę na DDR (Dance Dance Revolution ~ taka mata do tańczenia), była sesyjka z kataną o czwartej w nocy :

Ja nadal się głowię, czemu Amiko na każdym zdjęciu wychodzi lepiej niż ja... :P

A później wreszcie poszliśmy spać! Tylko na dwie godziny co prawda, ale zawsze to coś XD
Rano zebraliśmy się dosyć szybko i pojechaliśmy do domu ^^

To by było na tyle, jeśli znajdę jeszcze jakieś zdjęcia, na których nie mam mojej strasznej twarzy to pewnie wrzucę je na Facebook'a.

Uprzejmie proszę o nie obrażanie w komentarzach osób na zdjęciach, mnie tam wszystko jedno, bo wiem, że jestem brzydka i gruba, a w dodatku na tych zdjęciach robię dziwne miny :P, ale lubię i szanuje inne obecne na nich dziewczyny ^^

A może ktoś z was też był na tym lub jakimkolwiek innym konwencie? Jeśli tak to napiszcie mi w komentarzy (^_~)

16 komentarzy:

  1. WOW!
    Zazdroszczę ja jeszcze na takim czymś nie byłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz się kiedyś wybrać ^^

      Usuń
  2. Heeej, czy w tej szkole nie było czasem Krakonu? :D Kojarze te szafki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie byłam na Krakonie, ale bardzo prawdopodobne, bo w tej szkole był też B-Xmass ^^

      Usuń
    2. byłam w tamtym roku :D na B3 miałam jechać, ale ostatecznie nie pojechałam :/ buu

      Usuń
    3. Ja byłam w tym roku na B-Xmass'ie, Magnificonie eXpo i teraz na B4 ^^

      Usuń
  3. Dobra, ogarnęłam już jak się tu wstawia komentarze XD Wrzuciłaś moje zdjęcia . Ale dobrze napisałaś. W cosplayu liczy się głównie zabawa, więc kij z tym, że moja peruka była failem, że cię nie rozpoznali XD Ale zabawa była! :D Stoiska to był też niewypał, ale Drużyna Tomka no i party night były najlepsze! Xd Tak że jak ktoś serio widział nas w naszych cosplayach z chłopakiem, tańczących niczym z k-popowych teledysków - to byliśmy my :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Masz całkowitą rację :P
      Nasz Dream Team wymiatał ^^

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki... każdy taka dostawał ^^

      Usuń
  5. Ja osobiście jeszcze nigdy nie byłam na żadnym konwencie, ale planuję w końcu się na jakiś wybrać, może jeszcze w tym roku, jak będzie jakiś w okolicy.

    Mnie się tam wasz cosplay podoba;) Najważniejsze, że miałyście z tego zabawę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz się, naprawdę warto ^^
      Dziękuję bardzo i masz rację świetnie się bawiłyśmy :D

      Usuń
  6. Ja miałam w marcu jechać na konwent w Rzeszowie, ale dwa tygodnie przed odwołali :/ Myślałam, że wymorduje wszystkich w moim mieście, cały Rzeszów i pół Podkarpacie :D Ale może jeszcze w październiku tego roku bd w Rzeszowie to się wybiorę z przyjaciółką :3
    Zazdroszczę Ci tej możliwości bycia na konwencie :3 A Wasz cosplay był całkiem spoko :D I się nie martw, nie tylko ty robisz dziwne miny do zdjęć. Ja wychodzę jak człowiek na jednym ze 100 zdjęć :D
    Pozdrawiam, Kyoko :3
    Ps. genialna ta przypinka z 2NE1 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba słyszałam coś o tym odwołanym konwencie. Szkoda tak, już się człowiek przygotuje a tu bach! To wszystko przez tą "panią" z katolickiej gazety...
      To trzymam kciuki, żeby cie się wreszcie udało.
      Dzięki ^^
      PS. Mi też się podoba :D

      Usuń
  7. Ja jutro wybieram się na Polcon ale bez cosplayu xD
    Mój pierwszy w życiu konwent i nie mogę się już doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie jadę, za daleko i nie mam kasy :(
      Dobrej zabawy ^^

      Usuń