środa, 8 sierpnia 2012

My girlfriend is an Agent

Oglądałam wczoraj ten film i mi się spodobał, więc postanowiłam o nim napisać. Zwłaszcza, że ostatnio trochę zjechałam koreańskie filmy ;)


Fabuła

Grupa przestępcza z Rosji próbuje wykraść niebezpiecznego wirusa z Korei. Powstrzymać ma ich dwójka agentów Ahn Su Ji - doświadczona agentka - i Lee Jae Joon - świeżak, któremu nic nie wychodzi (dosłownie). Su Ji i Jae Joon byli parą zaledwie trzy lata wcześniej, a teraz nie mają pojęcia o swojej wzajemnej sekretnej tożsamości. Jak potoczą się ich losy? Sami się dowiedzcie ;)

Bohaterowie

Ahn Su Ji doświadczona agentka wywiadu. Na randkach zazwyczaj udaje agentkę biura podróży.


Gra ją Kim Ha Neul. 


Szefowa zespołu Hong przełożona, a za razem przyjaciółka, Su Ji.


Gra ją Jang Young Nam. 


Lee Jae Joon trzy lata wstecz był chłopakiem Su Ji, ale później wyjechał z Korei i został tajnym agentem (nieudolnym, co prawda, ale agentem :P).


Gra go Kang Ji Hwan.


Won Seok przełożony Jae Joon'a, nie pała do niego wielką sympatią :P


Gra go Ryu Seung Ryong. 


I było jeszcze dużo ludzi np. członkowie rosyjskiej mafii, jak np. ta pani :P 


ale nie będę ich wszystkich wypisywać :)

Co myślę o dramie?

Cóż... Jak na koreański film to jest bardzo dobry :)
Niby gdzieś w w środku ta cała akcja z rosyjskimi mafiami i agentami zaczęła się mieszać, ale w końcu wybrnęli tak, że mniej, więcej zrozumiałam o co chodziło :P
A teraz żeby was zachęcić, kilka scenek:

Niestety nie da się tego powiększyć :(






Przyznać się, kto tego próbował? :P

Wyspa Jeju - niezawodna wymówka XD

I wiele więcej...

Z czystym sumieniem daje temu filmowi 7/10.

Film można obejrzeć w polskiej wersji językowej na stronie love-drama.pl

PS. Więcej zdjęć na fabecook'u.

Oglądaliście ten film? Jak wam się podobał? Komentujcie (^_~)

7 komentarzy:

  1. Filmu nie widziałam ale to poznanie przez siusianie mnie rozśmieszyło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest :) I można obejrzeć po polsku, także da się ogarnąć o co im chodzi :P
      Oj tak siusianie wymiata XD

      Usuń
  2. Chętnie obejrzę skoro polecasz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie Twój post. Już wcześniej widziałam ten film na love-drama, ale jakoś nie przyszło mi nigdy na myśl by go obejrzeć, aż do teraz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku nie byłam przekonana, ale moja siostra go obejrzała i mi poleciła :)

      Usuń
  4. dzisiaj wałkowałam to od rana ;D spodziewałam się więcej po tym. uwielbiam dramy tego typu, ale ta nie jest najmocniejsza, chociaż nie aż taka zła (:
    dzięki za recenzję i czekam na kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie uważam jej za ulubioną, ale jak na koreański film, jest dosyć dobra ^^
      Tak jest, już się robi :P

      Usuń