wtorek, 7 sierpnia 2012

Paznokcie inspirowane drama "Take Care of the Young Lady"

Wczoraj się trochę nudziłam, a jak się nudzę to lubię sobie pomalować paznokcie :P Więc zainspirowana dramą Taka Care of the Young Lady,


a raczej paznokciami głównej bohaterki - Kang Hye Na,


których zdjęcia wam nie pokaże, ponieważ, mimo długich poszukiwać, nie znalazłam żadnego... 

Taka "metoda" malowania paznokci teraz jest bardzo popularna, ale kiedy ja oglądałam tą dramę to jeszcze nie była, więc byłam nią zachwycona. Mianowicie polega ona na pomalowaniu paznokci palca serdecznego i kciuka inaczej niż pozostałych... Nic wielkiego co? Ale i tak mi się podoba :P
A więc Kan Hye Na miała paznokcie palca serdecznego i kciuka pomalowane czarnym lakierem, a pozostałe bezbarwnym, a w moim wydaniu przedstawia się to tak:

Grube paluchy :(

Tu znowu krzywe ...



Zdjęcia znów są robione telefonem komórkowym, więc jakość nie jest powalająca, ale niestety aktualnie nie mam dostępu do aparatu ;)

Jeśli chodzi o lakiery to używałam takich oto dwóch z WIBO:

Pierwszy jest różowy, a drugi... cóż, na opakowaniu pisze nude, ale na paznokciach jest przeźroczysty. 

Ja najpierw pomalowałam paznokcie palców serdecznego i kciuka różowym lakierem, a pozostałych bezbarwnym i kiedy trochę wyschły zanurzyłam wsuwkę w różowym lakierze i zrobiłam nim kropki. Wiem, że są specjalne lakiery z małym pędzelkiem, ale aktualnie takim nie dysponuję, więc muszę sobie jakoś radzić :P

PS. Coś dla fanów dramy Take Care of the Young Lady - znalazłam grę, w której ubiera się główną bohaterkę >KLIK<, sama trochę się pobawiłam i wyszło mi coś takiego:

XD

Co myślicie o takich paznokciach? A może też malujecie tą metodą?

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na paznokcie też wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mają jeszcze lepsze, ale ja zdołam zrobić tylko tyle bo nie mam pewnej ręki do takich rzeczy. Jak robiłam kropki to mi się ręka trzęsła jakbym miała padaczkę :P

      Usuń
  2. Ja akurat nie maluję się taką metodą, ale nawet ładnie to wygląda ;D

    U mnie nn: to-co-zakazane.blogspot.com
    Zauważyłam,że dodałaś się tam do obserwatorów bloga. Nie zauważyłam jednak żadnego komentarza z twojej strony na blogu. Dlatego mam prośbę,byś komentowała moje notki w miarę możliwości, ponieważ zapisałaś się bez słowa do obserwatorów. Fajnie by było,jakbyś pisała swoją opinię co do rozdziałów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Owszem obserwuję twojego bloga, głównie dlatego, że nie mam teraz za bardzo czasu, ani zdrowia (od czytania na komputerze łzawią mi oczy), a nie chciałam zgubić gdzieś twojego bloga :)
      Jak znajdę trochę czasu to chętnie poczytam i postaram się skomentować.

      Usuń