sobota, 11 sierpnia 2012

Portale społecznościowe i nie tylko ^^

Tak sobie pomyślałam, że mam całkiem dużo kont na przeróżnych portalach, więc chętnie powymieniałabym się nimi z wami.
Na początek może wypiszę swoje:

Google
looklora@gmail.com

Wyobraźcie sobie mam konto na Google XD
Ale już na poważnie to chodzi mi tu głównie o maila, jeśli ktoś chciałby napisać, porozmawiać (o życiu i śmierci, lub rzeczach z Azją, i nie tylko, związanych) to jestem otwarta i bardzo chętna.

LoraLook

Zapraszam do polubienia, lub napisania mi linka swojej strony, na pewno polubię ^^

LoraLook

A to konto zostało założone tylko i wyłącznie po to, żeby sobie obserwować moich wszystkich ulubionych, koreańskich aktorów :P
Zapraszam do obserwowania, lub napisania mi linka swojej strony to ja zaobserwuję ;)

Lora

Możecie tam znaleźć wszystkie dramy i filmy, które obejrzałam, jeśli też macie konta to zaproście mnie do znajomych lub napiszcie swój nick w komentarzu to ja was zaproszę (^_~)

LoraLook

Konto założone dosyć niedawno, także nie jestem pewna czy znajdują się tam wszystkie anime i mangi, które obejrzałam/przeczytałam. Jak powyżej zaproście do znajomych lub zostawcie nick. 

LeeSeol

Możecie się śmiać, ale wbrew pozorom jest to bardzo ciekawa i wciągająca gra XD
Coś na kształt japońskiego visual novel ^^
Mam kilka kont, ale na tym zaszłam najdalej, czyli aż do szóstego odcinka (^_~)
Jak zawsze chętnie przyjmuję zaproszenia ;)

Jak na razie to tyle portali, na których mam konta, jeśli będę miała więcej to napiszę.

Jeszcze raz zapraszam do zapraszania/lubienia/obserwowania/konwersowania, a jeśli nie to możecie zostawić mi swój nick/link to sama zaproszę/polubię/zaobserwuję/pokonwersuję (ale tego to się chyba nie da samemu, chociaż jakby się uprzeć :P). Mam nadzieję, że nie zanudziłam was postem (^_~)

19 komentarzy:

  1. A ja też się teraz przyznam ,ze gram w tą grę:D ha ha Jest ona naprawdę wciągająca :D
    NIe mam kont tam gdzie Ty no tylko FB ale jako osoba prywatna ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajna jest ^^ Jaki masz nick? Wyślę ci zaproszenie :P

      Usuń
    2. a TY jak masz;P??
      Przyjęłam te zaproszenie he ?

      Usuń
    3. LeeSeol
      Jak na razie chyba nie

      Usuń
  2. Ja mam konto na twitterze. https://twitter.com/Lady_pudding

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych co wymieniłaś mam twittera, ale właśnie też tylko do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wlasnie sie zastanawiam na tym, czy nie zrobić fanpage`a na facebooku do mojego bloga ... kurcze :P nie wiem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sobie zrobić :) Po pierwsze reklama, po drugie można poznać nowych fajnych ludzi, a po trzecie można polubić różne strony i jest się z czego pośmiać ^^ A to wcale nie jest trudne, nawet ja to opanowałam :P

      Usuń
  5. Ok, polubiłam z prywatnego konta na FB (mam na imię Kinga). Pozdrawiam ^^ Serdecznie zapraszam do mnie na www.chiara288.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Że też ja nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak my drama list! Znałam tylko to z anime. Taaa i teraz tu przepisuj 5 stron z brudnopisu (dramy, które muszę obejrzeć XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no to przysporzyłam ci roboty :P

      Usuń
  7. Hmmm a masz LastFm?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez Ciebie zaczęłam grać w Słodki Flirt. Najgorsze jest to... że się wciągnęła XD

    OdpowiedzUsuń