poniedziałek, 20 sierpnia 2012

PSY (ft. HyunA) - Gangnam Style

 Wszyscy piszą, więc uznałam, że ja też mogę :P
Na początek o bardzo popularnej ostatnimi czasy piosence PSY - Gangnam Style


Na konwencie, z którego wczoraj wróciłam to był istny hit ^^

PSY jak to gdzieś przeczytałam jest on koreańskim odpowiednikiem Pitbulla, w każdym bądź razie jest koreańskim raperem. Dla odmiany śpiewa tylko on, nie ma swojego zespołu. 


Teledysk już pewnie obejrzeliście, więc nie będę go pisywać bo mój mózg nie jest w stanie go ogarnąć :P Można by to zwalić na niewyspanie po konwencie, ale podejrzewam, że nie tylko ja tak mam.
Zamiast opisu wstawiam kilka zdjęć:

Teraz i wy możecie tańczyć jak PSY XD

Jeśli chodzi o samą piosenkę to wpada w ucho i od razu chce mi się tańczyć, ale ja tak mam z większością :P

A teraz chciałabym napisać kilka słów o, tak krytykowanej, mniej popularnej wersji nagranej z HyunĄ (jak to się odmienia? :P), która pojawiła się już we wcześniejszym teledysku.


HyunA koreańska piosenkarka, zadebiutowała w 2007 roku w zespole Wonder Girls, ale bardzo szybko musiała go opuścić ze względów zdrowotnych. Później przeniosła się z JYP Entertainment do Cube Entertainment i z czterema innymi dziewczynami utworzyła grupę 4minute. Nie skupia się tylko na zespole, ale nagrywa też swoje własne piosenki. 


 Wonder Girls

 4minute

Teledysk nie jest już taki odjechany, ale nadal nie odważę się go opisać :P Więc nacieszcie się zdjęciami:


Sama nie wiem czemu ludzie tak to krytykują. Owszem głos Hyuny jest trochę dziwny, a teledysk stracił na swojej fajnej dziwności, ale mi nadal się podoba :)

A co wy myślicie o tych dwóch wersjach? Którą wolicie? 

29 komentarzy:

  1. zdecydowanie wolę piosenkę bez udziału Hyuny ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ma ona lepszy klimat, ale ta druga też mi się nawet podoba ^^

      Usuń
    2. HyunA wygląda jakby miała niemieckie korzenie o_O nie wiem tak mi się wydaje XD"

      Usuń
    3. Pewnie dlatego, że ma farbowane włosy. Ogólnie uważam, że azjatom jest pięknie w ich naturalnych ciemnych włosach xd

      Usuń
  2. Ze względów zdrowotnych, hahaha oczywiście. Nie lubię jej, ale wersja-duet podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ze względów zdrowotnych? Ja nie wiem, pierwszy raz o niej słyszę, a to gdzieś wyczytałam :) Czemu jej nie lubisz?
      Mi też :P

      Usuń
    2. Nie mam dokładnych informacji, ale z tego co mi wiadomo to zaszła w ciążę z którymś członkiem z B2ST i podjęła się aborcji. Wydaje mi się, że po prostu wywalili ją z zespołu. Sprawdź wpisując w wyszukiwarkę "hyuna pregnant". Nie lubię jej, bo dla mnie jest głupiutką dziewczyną, której teledyski mają rating 19+.
      Ale to nie zmienia faktu, że uwielbiam "Gangnam Style" :)

      Usuń
    3. Nie wiedziałam tego i jak już pisałam pierwszy raz o niej słyszę, ale jak teraz to czytam to rzeczywiście wydaje się nie ciekawa... Ale piosenka fajna ^^

      Usuń
    4. niewiem czemu kazdy tak n ieluby Hyuny ale wiem ze ona nie zaszla w ciaze to tylko plotki ... I lora dobrze wyczytala ze z wonder girls odeszla z powodow zdrowotnych ...

      Usuń
  3. BArdzo fajna jest ta piosenka taka z humorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Moim mężczyzną ciągle słuchamy tej piosenki :D ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnego masz mężczyznę, że słucha z tobą takiej muzyki ^^

      Usuń
  5. aaaa ja nie lubie tej piosenki :P nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż wszystko zależy od gustu ^^

      Usuń
  6. Ja mam do Hyuny stosunek całkowicie nieobojętny. Nie lubię jej i uważam, że wytwórnia, Cube Entertainment, za bardzo się na niej skupia. Jej solowe utwory to przede wszystkim kontrowersyjne teledyski i obecność dodatkowej osoby, która zwraca na siebie całą uwagę, a ludzie chwalą Hyunę za pomysłowość, kreatywność i (nie)dobry głos. Tak jest z Change, Bubble pop, czy też ewentualnie Trouble Maker, którego nagrała wraz z członkiem BEAST. Denerwuje mnie to, że wytwórnia, która ma pod sobą o wiele ciekawsze talenty (na przykład inne członkinie 4Minute) skupia się tylko na niej. Owszem, jest ładna, zgrabna i dobrze prezentuje się na scenie, ale... Nie ma za grosz talentu... No chyba że do kręcenia tyłkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć, ponieważ nie słuchałam innych jej piosenek, ale rozumiem jakie jest twoje zdanie ^^

      Usuń
  7. Ona Jest Śliczna ^.- <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hyuna w tym teledysku zdecydowanie mi sie bardziej podoba a jej glos mi nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hyuna posiada talent na najwyższym znanym poziomie.

    Żadna z obecnie występujących piosenkarek, nie może się z nią równać.

    Jeśli będzie rozsądna osiągnie w życiu wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwny = piszczy jakby jej ktoś pałą po strunach jechał jakby to były skrzypce roztrojone. Nie to co w Change - ona lepiej niech wysoko nie wchodzi bo jej nie wychodzi. XD fajny rym. NNee mi się nie podoba, kiepsko, słaby głos nie daje szans. Serio bo to słaby a nie dziwny głos, żałosne wykonanie nawet jak na ten szajs cały zwany GS. Doprawdy ta piosenka na imprę a z nią to jest nie wiem do kosza. Jakby śpiewała jak w Change to by było okej ale nieeee. Każe wymyśla z dupy i dupa zostaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. jako duet ok ale jak sama śpiewa to nuudy.:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hyuna is kawaii ,わかりません?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hyuna jest piękna.Miko Chen jest z Taiwanii.Napisał hai!! hehe słodki >_<

    OdpowiedzUsuń
  14. Hyuna jest najlepsza <3333333

    OdpowiedzUsuń