wtorek, 7 sierpnia 2012

Queen In Hyun's Man

Skończyłam wczoraj oglądać ta dramę i postanowiłam napisać mała recenzję, zanim zapomnę o czym była (bo z rozróżnieniem bohaterów zawsze mam problem :P)


Fabuła

Kim Bong Do jest znaną osobą z epoki Joseon, cała jego rodzina została zamordowana, a on sam postanowił ochronić królową In Hyun, nawet za cenę swojego życia. Dzięki tajemniczemu talizmanowi mężczyzna przenosi się w czasie do roku 2012, na plan filmowy i spotyka aktorkę grającą właśnie królową In Hyun... Co się stanie dalej? Jak potoczą się losy bohaterów? Musicie obejrzeć dramę, żeby się tego dowidzieć (^_~)

Bohaterowie

Choi Hee Jin aktorka grająca królową In Hyun. Z niewyjaśnionych przyczyn, cały czas stoi w deszczu :P


Miewa problemy z używaniem takich rzeczy jak np. chusteczka do nosa :P



Lubię ją za to, że nie jest taka typową biedną, głupiutką główną bohaterką ;)


Gra ją Yoo In Na.

*o*

Jo Soo Kyung przyjaciółka i menadżerka głównej bohaterki. Niby była zabawna, ale czasami mnie irytowała ;)


Gra ją Ga Deuk Hi.


Yoon Na Jung aktorka grając w tej samej dramie co główna bohaterka.


Gra ją Park Young Rin.


Yoon Wol kobieta (? nie ogarniam d końca kim ona była :P), która podarowała Bong Do talizman, który przeniósł go w czasie. 


Gra ją Jin Ye Sol.


Kim Bong Do główny bohater (no shit Sherlock :P). Broniąc królowej przenosi się w czasie na plan filmowy dramy o tejże królowej (^_^)

Melanż musiał być niezły XD

Jako, że pochodził z ery Joseon, został skrzywdzony i przez jakiś czas musiał nosić taką oto dziwną fryzurkę:


Jest fanem Bambi :P


I czasami lubi przebrać się za ninję.



Han Dong Min aktor i były chłopak Hee Jin. Niby ten drugi, ale i tak go lubiłam :P


Jego hobby to podglądanie przebierających się byłych dziewczyn :P


Chyun Soo menadżer Dong Min'a.

Zdjęcie z ostatniego odcinka, nie mogłam znaleźć innego, a nie zrobiłam sobie screen'a :P

Gra go Jo Dal Hwan.


Co myślę o dramie?

Uwielbiam ją za to, że nie jest typową Kdramą!
Ja wiem, że są rzeczy, które zawsze muszą się pojawić i pojawiły się także w tej dramie, ale mimo wszystko bardzo odbiega ona od "rutyny". Np. jest to jedna z niewielu dram fantastycznych, które oglądałam. w dodatku nie wyczaiłam w tej dramie suczy, niby były dwie takie, które czegoś tam próbowały, ale nic im nie wyszło :P
To tyle plusów (na razie, resztę "zobrazuję" niżej ;), a jeśli chodzi o minusy to właściwie rzucił mi się w oczy tylko jeden. Mianowicie, moim zdanie, było za dużo scen z przeszłości, te całe knowania itp., może to dlatego, że oglądałam dramę po angielsku, ale nie do końca wszystko rozumiałam... :P

A teraz, jak obiecałam, kilka moich ulubionych scen (^_~)
  • zamykanie się nawzajem pod prysznicem :P
  • ogólnie dużo w tej dramie dzieje się w łazience :P
  • albo w budce telefonicznej...
  • Bong Do i jego hipsterskie zapędy 
  • za co kocham Dong Min'a :P
Kliknij, żeby powiększyć :)

  • poradnik jak gotować curry z torebki 
Ale Bong Do nie dał się nabrać :P
  • alternatywne zastosowanie samochodu 
  • i krawatu
  • i spaghetti :P
  • i jak mniemam, wielu innych rzeczy (^_~)
  • bo nie tylko Dong Min podgląda podczas przebierania się :P
<3
  • no i do plusów muszę zliczyć jeszcze w miarę naturalne pocałunki :)

Daję tej dramie 9/10 za całokształt ^,^

Dramę można obejrzeć na Dramacrazy.net (wersja premium z koreańskimi reklamami :P)

PS. Więcej zdjęć na facebook'u

Oglądaliście tę dramę? Jak wam się podobała? A może znacie jakąś podobną? Piszcie komentarze (^_~)

2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad tą dramą ale jej nie obejrzałam ale po Twojej recenzji sądzę, że chyba ją zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń