środa, 15 sierpnia 2012

Strony, na których oglądam dramy ^^

Odświeżona wersja tego posta znajduje się TUTAJ :D

Ostatnio mi się przypomniało, a raczej ktoś mi przypomniał (Magdalena B), że już jakiś czas temu planowałam napisać takiego krótkiego posta ze stronami, na których oglądam dramy :)

Zacznę od tych z dramami w polskiej wersji językowej:


Standardowo :P Chyba każdy zna tą stronę ^^
Niestety po tym całym zamieszaniu z ACTA niektóre serwisy pousuwały dramy, ale wszystko powoli wraca do normy. Duży wybór dram! Ja oglądałam na tej stronie między innymi: 1 Litre no Namida, Hana Yori Dango, Buzzer Beat, Koizora (niestety teraz nie ma), Paradise Kiss, You're Beautiful, Personal Taste, Dziecko i ja, Mary Steyed Out All Night, Partner i wiele, wiele więcej :)


Na tej stronie można znaleźć dramy zarówno po polsku, jak i po angielsku, niestety niektóre nie są dostępne w naszym kraju :(
Na tej stronie oglądałam np. My Princess, Heartstrings, Stars Falling From The Sky, Playful Kiss, Secret Angel, Secret Garden...


Na tej stronie znajdziecie już tylko dramy po angielsku (chyba, że ktoś ogląda bez napisów, albo po hiszpańsku :P), ale za to bardzo duży ich wybór. Oglądałam na tej stronie między innymi: Take Care of the Young Lady (bo na love-drama, niestety nadal nie ma, a ja się nie mogłam doczekać :P), IS - Otoko Demo Onna Demo Nai Sei, LIFE, Kingyo Club, Solanin, The Musical, King2Hearts...


Na tej stronie oglądałam tylko jedną dramę (Little Mom Scandal) ale wszystko było okej i widzę, że jest ich tam więcej, więc postanowiłam napisać, może ktoś z was znajdzie tam jakąś dramę, której ngdzie indziej nie ma (ja tak miałam). 


Teoretycznie to tutaj też oglądałam (a raczej dalej oglądam) jedną dramę - Goong - ale tak jak w poprzednim przypadku wszystko jak na razie jest okej, a znalazłam dramę, której nie mogłam obejrzeć nigdzie indziej.

To by było na tyle, mam jeszcze kilka stron, które sobie zapisałam, ale jeszcze ich nie testowałam, a w dodatku, kiedy je dzisiaj włączyłam wyskoczył mi komunikat programu antywirusowego, mówiący, że znaleziona zagrożenie, więc postanowiłam nie podawać wam stron, które mogą być zawirusowane :")

Znaliście te strony? A wy na jakich oglądacie dramy? Komentujcie (^_~)

38 komentarzy:

  1. NA pierwszych dwóch oglądam:0
    3 znam ale mój angielski nie jest najlepszy 3e:/
    A o tych dwóch kolejnych p oraz pierwszy słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie, ale radzę sobie z oglądaniem dram ^^ Co najwyżej na drugiej zakładce mam otwarty tłumacz Google :P

      Usuń
    2. drama-online bardzo polecam trzeba się zalogować ale za darmo i jest dużo nowych dram

      Usuń
  2. Hmm, ja wgl dram nie oglądam,niestety D: Ale dobrze wiedzieć, gdzie są po PL, bo mam zamiar obejrzeć jakieś ^^

    Łohoho, dopiero minął tydzień od 2. rozdziału, a ja już niosę ze sobą wiadomość, że u mnie 3 rozdział jest!
    http://to-co-zakazane.blogspot.com/
    I ja, Milejdi Pazerna, czekam na komentarze od cb,bo ostatnio ich coś nie dałaś D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam na love-drama bądź Viki.Wkurza mnie tylko to ,że dużo dram przez ACTA nie działa.Ale mam nadzieję ,że te dramy ,które chcę zobaczyć zostaną wkrótce naprawione.Staram się być cierpliwa gdyż rozumiem ,że przetłumaczenie dramy wcale nie jest takie łatwe i wiem ,że tłumacze muszą poświęcić na to dużo swojego czasu.Denerwują mnie tylko ludzie ,którzy na forum wciąż mają pretensję do tłumaczy. Bo przecież ci ludzie to nie roboty i na pewno mają ciekawsze zajęcia niż tłumaczenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo sobie myślę ^^
      A jakie dramy chciałabyś obejrzeć?

      Usuń
    2. -Otomen
      -Ouran High School Host Club
      -Koizora
      -Perfect Girl Evolution
      -Mei-chan no Shitsuji

      Oczywiście są w wersji z napisami angielskimi ale ja jestem na to zbyt leniwa :D

      Usuń
    3. Pierwszego nie oglądałam, Ourana oglądałam po angielsku, zanim odkryłam love-dramę :P Koizorę i Mei-chan no Shitsuji obejrzałam po polsku (udało mi się), Perfect Girl Evolution obejrzałam chyba 4 odcinki, a później mi usunęli, ale resztę sobie ściągnęła z chomika z polskimi napisami ^^

      Usuń
  4. Oglądałam na pierwszych dwóch stronach, ale na love-drama jest mi najwygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham dramy ze swojej strony mogę polecić także stronę drama-online chociaż na niej trzeba się logować to jest to bezpłatne

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę nigdzie znaleźć dramy The Heirs po polsku :c Może wiesz, gdzie można ją obejrzeć ? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Viki.. tylko wpisz samo ,, Heirs''.. oglądałam tę dramę i naprawdę polecam.. :D to jedna z moich ulubionych <3

      Usuń
  7. hejka jak oglądam jeszcze na drama online jest tam naprawdę dużo dram których niema na love drama polecam stronę tylko pamiętajcie że żeby tam oglądać musicie się zalogować !!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jest sporo stron
    mam też sporo w zakładkach zapisano :) i jeśli na jednej mi nie działa to probuje na drugiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Waszym komentarzom zobaczyłam że jest więcej stron z filmami azjatyckimi. Dopiero jakiś miesiąc temu odkryłam kino azjatyckie. Obejrzałam dwa seriale i zakochałam się w kinie azjatyckim. Jest to coś nowego, delikatnego, pięknego,ze wspaniałymi aktorami. Tak na prawdę nie wiem czy to dramy, więc napiszę tytuły "Jumong" ma aż 81 odcinków, a drugi- "The Kingdom of the winds" 36 odcinków. Polecam. Rewelacja. Produkcja południowokoreańska oparta na historycznych postaciach. Aktor w roli głównej w obu serialach ten sam i chociaż jestem już "bardzo" dorosła to zakochałam się w nim. A jest nim Il Gook Song.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow od długich dram zaczęłaś ^^ Ale bardzo cieszę się, że Ci się spodobały :)
      Dziękuję za polecenie dram, chętnie kiedyś je obejrzę, pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Tak na prawdę to najpierw obejrzałam na wszystkich dostępnych polskich stronach z filmami, azjatyckie filmy kostiumowe.Urzekły mnie stroje, wygląd aktorów, krajobrazy, rozmach z jakim robione są te filmy. Mój repertuar objął całą Azję. I wreszcie trafiłam na dramy- i to był strzał w dziesiątkę. Zakochałam się. Bardzo chciałabym aby wszystkie dramy były przetłumaczone bo bardzo lubię filmy na których można sobie popłakać. Pozdrawiam również. Jola.

      Usuń
    3. O tak, ja chciałabym jeszcze program w telewizji tylko z dramami ^^

      Usuń
  10. Proszę, niech ktoś napisze gdzie mogę obejrzeć k-dramę pod tytułem "Terms of Endearment" z polskimi napisami.Szukam, szukam od jakiegoś miesiąca i nie mogę znaleźć, no chyba że nie ma tego serialu przetłumaczonego. Za odpowiedź będę wdzięczna, bo nie wiem czy szukać dalej czy sobie odpuścić, chociaż zrobię to z wielkim żalem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz poszukać jeszcze tutaj - http://lizards-subs.pl/ lub tutaj - http://drama-online.pl/ (na obydwu stronach trzeba się zarejestrować), a jeśli tam nie będzie to sama już nie wiem :)

      Usuń
    2. Dzięki za linki. Ale tak uparłam się aby obejrzeć ten film, że znalazłam / a właściwie znalazła mi córka/ odcinki z angielskimi napisami. Chociaż mój angielski jest bardzo słaby to, obejrzałam i ...płakałam, płakałam i płaczę na samo wspomnienie scen z filmu. Zostało mi jeszcze do obejrzenia sporo ale tak pokrótce streszczę tą dramę. Jest miłość, nienawiść, zdrada, szantaż, podstęp. Są kłamstwa, niedopowiedziana prawda,zatajona przeszłość - i jest wybaczenie z jednej strony / jeśli chodzi o członków własnej rodziny/ z drugiej zaś się nie wybacza, bo to dotyka właśnie tamtej rodziny. Są łzy, potoki łez. Są teściowe, matki, ojcowie, którzy walczą o szczęście swoich dzieci. Same odcinki trochę rozwlekłe ale tak maja dramy koreańskie i to w nich kocham. Jeszcze raz dzięki za linki, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Z własnego doświadczenia wiem, że dramy po angielsku da się oglądać. To prawda na początku może być trudno (kiedy zaczynałam mój angielski też nie powalał), ale później jest coraz lepiej :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  11. Bardzo dobrą stroną z dramami jest - Drama Queen. Super dramy.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chcialam obejrzec "otomen" ale jakos nigdzie nie ma dzialajacej polskiej wersji ;_____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spróbujesz oglądać po angielsku? Na początku może być trudno, ale później jest coraz lepiej :D

      Usuń
  13. bardzo chciałabym obejrzec drame korean po polsku lub po angielsku chociaz..... pt. secret love z 2013 roku ....na you tube poszukałam ale nie ma odcinków nawet z ang napisami bardzo prosze moze ktos podpowie gdzie znajde...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym tytułem znalazłam taką dramę - http://www.gooddrama.net/korean-drama/secret-love ;)

      Usuń
    2. daylimotion wpisz zuzanecz w wyszukiwarce na tej stronie wyskocza wszystkie odcinki secret po polsku

      Usuń
  14. Dramaquuen ogladam dramy

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie na jakiej stronie mogę obejżeć drame My Secret Hotel południowo Koreańska bo na stronie Drama queen jest tylko do 7 odcinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na przykład - http://www.dramanice.to/drama/my-secret-hotel-detail

      Usuń
  16. Mam pytanie na jakiej stronie mogę obejżeć drame My Secret Hotel południowo Koreańska bo na stronie Drama queen jest tylko do 7 odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie na jakiej stronie mogę obejrzeć dramę My Secret Hotel południowo Koreańska z napisami w języku polskim

    OdpowiedzUsuń
  18. Część uwielbiam dramy koreańskie ja oglądam najczęściej w wersjach oryginalnych lub z napisami angielskimi na stronach kissasian lub boxasian są tam najnowsze dramy. Aktualnie oglądam dramę Moon Lovers jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Część uwielbiam dramy koreańskie ja oglądam najczęściej w wersjach oryginalnych lub z napisami angielskimi na stronach kissasian lub boxasian są tam najnowsze dramy. Aktualnie oglądam dramę Moon Lovers jest super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń