sobota, 4 sierpnia 2012

Urodziny Jang Geun Suk'a

Taak! Mój ukochany koreański aktor - Jang Geun Suk - obchodzi dzisiaj swoje 25-te urodziny.
Wszystkiego najlepszego Oppa!!! :*



A teraz się już opanowałam i przepraszam za moje fangirl'owanie :P Po prostu go kocham, mimo iż nigdy się nie spotkamy...

A więc Jang Geun Suk urodził się 4. Sierpnia 1987roku, jest spod znaku lwa, ma 180cm wzrostu, waży 64kg i ma grupę krwi A (jak ja :P).
Jest popularnym aktorem, piosenkarzem i modelem. Jego piosenki są często wykorzystywane w dram i reklam. Jego hobby to śpiew, taniec, narty i snowboard. W liceum chodził do szkoły w Nowej Zelandii i tam uczył się języka japońskiego i angielskiego, dzięki temu płynnie mówi w obu. Otrzymał wiele nagród, których nie będę tutaj wymieniać, ale za to wymienię kilka dram w których grał:

You're Beautiful
<3

Mary Stayed Out All Night

Hong Gil Dong

Love Rain

Filmy:

Baby & Me

Do Re Mi Fa Sol La Si Do

You're My Pet
Oglądał ktoś? Bo zastanawiam się, czy warto...

A teraz kilka zdjęć :P


i gifów ;)



Ta pani z nim to ja :P



A na koniec kilka moich zdobyczy konwentowych z nim (^_~)

plakacik

przypinki

Przepraszam za tragiczną jakość zdjęć, ale robiłam je moim beznadziejnym telefonem, przy beznadziejnym świetle, więc wybaczcie mi...

PS. Więcej zdjęć na facebook'u.

Znacie tego aktora? Lubicie go?

4 komentarze:

  1. Mary Stayed Out All Night ;D ale to jest bombowe!

    Ogólnie to nie mam ulubionego koreańskiego aktora ale wszystkiego najlepszego dla niego ;D niech gra jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam :P
      Ja lubię jeszcze paru, ale tego chyba najbardziej (^_~)

      Usuń
  2. Najlepszego Jang Geun Suk~~~~ <3 Ja go znam ! ja go znam ! Ale szczerze mówiąc, nie wiedziałam, ze ma dzisiaj urodziny T.T" Ahhh ta moja pamięć...
    Co do twoich zdobyczy, to na jakim konwencie one były? Zazdroszczę ci najbardziej tych przypinek -____- Też bym takie chciała ehhh.. no trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie przypomniałam bo ktoś napisał o tym na facebook'u :P
      Trzy przypinki mam z B-XmassCon'u, a plakat i czwartą przypinkę (tą w lewym górnym rogu) z Magnificon'u eXpo ;)

      Usuń