wtorek, 21 sierpnia 2012

YUI ft. Avril Lavigne - Complicated TOKYO

Jakiś czas temu znalazłam na YouTube piosenkę YUI i Avril Lavigne - Complicated TOKYO


A później przeczytałam iż jest to remix dwóch piosenek :P Ale i tak mi się podoba, więc postanowiłam się tym z wami podzielić.

YUI japońska wokalistka rockowa, gitarzystka, autorka tekstów i aktorka.


YUI - TOKYO
Przepraszam, nie mogłam znaleźć lepszej wersji ^^

Avril Lavigne kanadyjska piosenkarka pop-rockowa, autorka tekstów, gitarzystka, kompozytorka, producentka muzyczna i projektantka mody. 


Avril Lavigne - Complicated

Czemu pisze akurat o tej piosence?
Bo bardzo mi się podoba :P 
A poza tym uważam, że te dwie piosenki zmiksowane razem brzmią dużo fajniej. Nie mam na myśli, że osobno są złe, ale jakoś tak wydają mi się trochę smętne, za to razem brzmią bardzo dobrze. 
Co o tym myślicie?

BTW kiedy myślałam jeszcze, że to prawdziwa piosenka natknęłam się na takie zdjęcia:


Ktoś z was może wie, przy jakiej okazji zostały zrobione? Chodziło tylko o artykuł w gazecie? Ale czemu akurat te dwie razem? 

Dziękuję za przeczytanie posta ^^ Mam nadzieję, że się spodobał :) Napiszcie mi w komentarzach co o nim i o tej piosence myślicie (^_~)

4 komentarze:

  1. Piosenki nie słyszałam :DD Ale całkiem fajna :D
    Ja dzisiaj wpadłam na Piosenkę Wonder Girls i Akona Like Money, słyszałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ^^
      Nie słyszałam, ale zaraz posłucham :P

      Usuń