wtorek, 21 sierpnia 2012

YUI

Wspomniałam już o niej w poprzednim poście, ale uznałam, że skoro piszę o moich ulubionych koreańskich zespołach, to czemu nie o niej ^^


Yoshioka Yui urodzona 26 marca 1987 roku w mieście Kogo, japońska piosenkarka rockowa i aktorka. Jest autorką tekstów swoich piosenek. W Japonii jej piosenki dochodziły do czołówek list przebojów, udzielała się również jako aktorka. Ale największą sławę gdy jej dwa utwory zostały użyte jako opening (Rolling Star) i ending (Life) w anime Bleach, piosenka Love & Truth została użyta w anime Naruto, a utwór Again został użyty jako opening w anime Fullmetal Alchemist Brothethood

Bleach opening - Rolling Star

Bleach ending - Life

Fullmetal Alchemist Brotherhood - Again
Mam straszny sentyment do tej piosenki bo to było moje pierwsze anime ^^

YUI zagrała też w filmie Taiyo no Uta, którego jeszcze nie oglądałam, ale jak tylko obejrzę to na pewno coś o nim napiszę :)


Czemu tak lubię YUI
Cóż, przede wszystkim jest świetną piosenkarką! A poza tym wydaje mi się taka naturalna i nie stara się zrobić z siebie ideału - nie jest miss świata, nie nosi dużo makijażu, ani najmodniejszych ubrań, a mimo to to jest bardzo ładna, zdolna i sławna ^^

Na koniec kilka moich ulubionych piosenek (poza tymi wymienionymi wyżej):

YUI - HELLO (piosenka z filmy Paradise Kiss)

YUI - Feel My Soul

 YUI - My Generation

YUI - Highway Chance

YUI - Help

PS. Więcej zdjęć na Facebook'u

Lubicie YUI? A może słuchacie innych japońskich wykonawców? Komentujcie (^_~)

3 komentarze:

  1. Nie znała mtej piosenkarki-ma bardzo ładny głos i ciekawe piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją poznałam przez anime i bardzo polubiłam ^^

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na bloga ;>
    zapraszam do mnie `!

    OdpowiedzUsuń