poniedziałek, 10 września 2012

Eat your kimchi Style

Udało mi się znaleźć trochę czasu, więc postanowiłam napisać króciutkiego posta, w którym chciałam polecić wam jeden filmik, ale postanowiłam, że polecę jego autorów, ich bloga i kanał na YouTube, żebyście mogli zobaczyć więcej ^^

A konkretnie chodzi mi o Martinę i Simona - autorów bloga Eat your kimchi, oraz kanału YouTube o tej samej nazwie.

Obrazek pochodzi z ich bloga, mam nadzieję, że nie mają nic przeciwko ^^

Czemu ich polecam? Cóż oglądałam ich filmiki już wcześniej i czasami czytywałam też bloga, ale przed chwilą natknęłam się na filmik o tak bardzo ostatnimi czasy popularnej piosence Gangnam Style i po prostu urzekła mnie ich wersja tej piosenki pod tytułem Eat your kimchi Style :P Zachęcam do obejrzenia ^^


To by było na tyle na dzisiaj (lecę robić zadanie). Napiszcie mi co o nich myślicie ^^

9 komentarzy:

  1. he he co za głupki :D
    Oczywiście w dobrym znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ohhh u so nastyy~

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez komentarza ;P
    Zapraszam do mnie na http://each-blast-of-air-heartbeat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana

    http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-moj-blog-otrzyma-az.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam ich od dawna :) Poza tym zaskoczyła mnie wiadomość, że rodzice Simon'a są Polakami - tyle że na emigracji, a on sam mówi po polsku, choć oczywiście nie płynnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od jakiegoś czasu, ale tego nie wiedziałam ^^

      Usuń