niedziela, 23 września 2012

Kaichou wa Maid-sama!

A więc pod postem, w którym pytałam o czym chcielibyście, żebym napisała, pojawiło się kilka fajnych pomysłów, więc uznałam, że zacznę od pierwszego. Mianowicie kilka osób prosiło o jakieś dobre anime, a więc postanowiłam podzielić się z wami jednym z moich ulubionych shoujo ^^


Anime opowiada o biednej Misaki Ayuzawie


pracującej w kawiarence maid


oraz o jej przystojnym "koledze" ze szkoły,


który odkrył tą skrzętnie ukrywaną tajemnicę. 
W dalszych odcinkach możemy nacieszyć oczy  perypetiami głównych bohaterów oraz samym głównym bohaterem :P I poznać innych bohaterów; jak przyjaciółki Misaki

Przez pół anime myślałam, ze ta w okularach to chłopak,
dopiero jak zobaczyłam ją w spódnicy,
to sobie uświadomiłam, ze byłam w błędzie :P

pewien chłopiec z dziwnymi upodobaniami


i inni psychopaci...


Większość ludzi twierdzi, że jest to kolejna przewidywalna komedia romantyczna, ale ja się z nimi nie zgadzam, ponieważ zakochałam się w tym anime od pierwszego odcinka *o* Czemu? Sama nie wiem... Pewnie dlatego, że, jak już kiedyś pisałam, jestem niepoprawną romantyczką i uwielbiam takie właśnie lekkie romansiki ^^ Także serdecznie polecam to anime ludziom takim jak ja. 
Na koniec kilka zdjęć:

I jak tu ich nie kochać? :P

To tyle jak na razie, postaram się niedługo coś jeszcze napisać ^^ Napiszcie mi w komentarzach, czy oglądaliście to anime, a jeśli tak, to co o nim myślicie? A ja znikam, ponieważ mam do wyboru naukę lub oglądanie dram (ciekawe co wybiorę :P)

39 komentarzy:

  1. Też myślałam przez połowę anime, że ta w okularach to chłopak xD Mimo iż nie przepadam za tym gatunkiem to bardzo mi się spodobało to anime.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno z najlepszych anime jakie oglądałam ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie oglądania i przyznam, że jest to bardzo przyjemne anime w sam raz na uspokojenie oraz odprężenie, czyli w sumie typowe shoujo :D

    Bardzo ładne zdjęcia wybrałaś. W szczególności te ostatnie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^

      Dziękuję bardzo, też mi się podobają ;)

      Usuń
  4. Ja z kolei jestem niepoprawnie uczulona na romanse. Nie wiem czemu, po prostu mnie to drażni, a weź tu znajdź np. dramę bez grama romansu (-.-) Ale chyba po to sięgnę, bo podoba mi się kreska.
    Swoją drogą, ja teraz oglądam Kuroko no Basuke i też szczerze polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja je uwielbiam ^^ Z dramami masz rację, szczególnie trudno jest znaleźć taką koreańską.
      Dziękuję, może obejrzę, jak będę miała czas ;)

      Usuń
  5. Haha oglądałam to wakacje ^_^ Widziałam chyba 4 odcinki, później mnie nie było i tak o tym zapomniałam x.x Muszę to zobaczyć do końca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, może
    zajrzę do tego anime na dniach (^_^)
    A jakąś drame koreańską polecasz ?
    Bo ja to jestem niepoprawna romantyczką,
    jeśli chodzi o dramy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dużo polecam :P
      O kilku już pisałam, a o innych napiszę w najbliższej przyszłości ^^

      Usuń
  7. Widziałam to!!
    Chciałabym drugą serię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, miałam o tym wspomnieć w poście, ale zapomniałam :P

      Usuń
  8. O mnenn. Ja nie mogę parrzeć na buzi na ekranie nawet na bajkach bo mnie mdli :/ 20 na karku a tu zero romantyzmu i jakiejkolwiek chęci (wiem dziwne ale no nie da rady :/) . Obejrzę jak bd mieć czas - tak jak inne filmy z odwracaniem głowy i wybuchowym: Łeeeeee!!!,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oni się tam całują może raz ^^ Poza tym to tez świetna komedia ;)

      Usuń
    2. Ahh to okejj ^^ . AAAAaaa rzeczesz komedia? <3 ołłł to cudnie ^^

      Usuń
  9. Oooo tak kocham to anime *____* Postanie, kreska, fabuła idealna jak dla mnie :) Przydałaby się 2 seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uwielbiam Usui'ego ^^
      Ja na drugą serię czekam od kiedy skończyła wychodzić pierwsza i jeszcze niestety się nie doczekałam :(

      Usuń
  10. Ale się opuściłam w anime o.0
    Tego w ogóle nie znam.
    Może przez to, że nie za bardzo lubię romansidła.
    Lecz podoba mi się jak to anime jest narysowane, więc może obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio bardzo się opuściłam ^^
      O tak, kreska jest bardzo ładna ;)

      Usuń
  11. Ja ogólnie za shoujo nie przepadam ani trochę, bo takie cukierkowate romansidła są dla mnie po prostu nudne;) Ale słyszałam o tym anime trochę pozytywnych opinii, również od osób, które również za shoujo nie przepadają, a ta seria im się podoba. Tak więc może obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam shoujo, ale rozumiem twój punkt widzenia i dodam, że Kaichou wa maid-sama to nie tylko romansidło, ale też świetna komedia ^^

      Usuń
  12. Uwielbiam te Anime *.* . Hihih Usui ~~♥

    OdpowiedzUsuń
  13. daaawno nie oglądałam zadnego anime :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kreska. I ten "kolega" ;) Chętnie bym to obejrzała po przeczytaniu Twojego postu, który bardzo mnie zachęcił. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kreska piękna i kolega też ^^

      Usuń
  15. Oglądałam, bardzo dobre anime :) W sam raz dla miłośniczek romantyczno-komediowych perypetii (^_^)
    Koleżanka w okularach - też myślałam na początku, że to kolega.
    A chłopiec z dziwnymi upodobaniami - no cóż... pewnie nie ja jedna dałam się nabrać, że to śliczna dziewuszka (#'_'#)

    Dodam sobie Ciebie do blogów, bo fajnie się czyta ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nabrałam :P
      Dziękuję, bardzo się cieszę, że ci się podoba ^^

      Usuń
  16. TO NIE JEST HEJT!!!
    Po pierwsze chcę poprawić jeden błąd - Nie meido tylko Maid Latte - Niby szczegół jednak kawiarenka odgrywa ważną rolę w tym anime.
    Teraz przejdźmy do konkretów...
    Ja również po pierwszym odcinku zakochałam się w tym anime, jednak nadal mi czegoś brakowało...
    Nie wiedziałam co, więc oglądałam to anime i oglądałam... Muszę przyznać, że obejrzałam je 12 razy i nadal mi czegoś brakowało...
    I wtedy natknęłam się na mangę. Jak wiecie, od razu zaczęłam czytać ;) Niestety ku mojemu zdziwieniu, kreska w pierwszym rozdziale nie wróżyła nic dobrego... Ale jak to mówią - Pozory Mylą :) Manga jest sto, a nawet dwieście razy lepsza niż anime!! Przysięgam!! W późniejszych rozdziałach kreska jest po prostu śliczna <3 A poza kreską historia w mandze jest bardziej rozwinięta!!! Nie będę spoilerować, ale powiem wam, że mandze jest więcej pocałunków i więcej takich słodkich momentów ;) Mangę przeczytałam ze sto razy i nadal czytam <3 Jeśli wy zakochałyście się w anime to ja wolę nie wiedzieć co zrobicie czytając mangę :D Ja szczerze mówiąc się popłakałam bo to było tak urocze, że nie wytrzymałam <3 <3
    Pozdrawiam i zapraszam do czytania mangi!!!

    Cherry B.

    PS. WAŻNE!!!
    Co do drugiego sezonu to autorka mangi się nie zgodziła gdyż uważa, że anime wyszło beznadziejnie. Jak tak porównuję mangę do anime to zgadzam się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wkradł mi się błąd, dziękuję :)
      O tak, jak na razie przeczytałam jeden tom mangi i owszem na początku kreska nie powala, ale już sama fabuła <3 Teraz zbieram pieniądze i nie mogę sie już doczekać kolejnych tomów w Polsce :D

      Usuń