poniedziałek, 10 września 2012

Pytanko (^_~)

Spakowałam się i, ku mojej wielkiej uciesze, zauważyłam iż nie mam na jutro żadnego zadania. Trzeba się tylko trochę pouczyć, ale mniejsza to :P


A więc jako, ze trzeba się uczyć, mam dla was kolejnego krótkiego posta, a tak właściwie pytanie. Mianowicie:
Czy jest coś, o czym chcielibyście, żebym napisała? Jakiś; temat, rzecz, drama, manga, anime, film, serial, książka... A może ktoś z was chcę się czegoś dowiedzieć o mnie? Jeśli zgromadzę kilka pytań to chętnie napisze takiego posta ^^
Piszcie w komentarzach swoje propozycje, a ja postaram się napisać jakiegoś ciekawego posta (^_~)

18 komentarzy:

  1. ja bardzo chetnie poczytalabym o anime :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się coś naskrobać jak znajdę czas ^^

      Usuń
  2. hmm możesz dać znać o animę hi
    w sumie już nie oglądam ale poczytać mogę :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym poczytała trochę o dziwnych japońskich urządzeniach i może o ulzzang???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnych japońskich urzędnikach? Nic o tym nie słyszałam, ale chętnie poszukam jakichś informacji w wolnej chwili ^^
      Dobry pomysł z ulzzang, zapomniałam o nich zupełnie ;)

      Usuń
  4. Ja to bym mogła poczytać o jakiś anime albo dramie;)
    Ale o czym byś nie napisała, to ja i tak chętnie przeczytam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie przeczytałabym recenzję jakiejś dramy (^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oglądam kilka, więc jak tylko skończę, to postaram się coś naskrobać ^^

      Usuń
  6. Napisz o sobie, a co!!
    W końcu dobrze jest znać właściciela fajnego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  7. u fryzjera najpierw rozjaśniać potem farba

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. może jakieś ciekawe anime poleć? Albo napisz więcej o sobie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jak znajdę czas to coś naskrobię ;)

      Usuń
  9. Najlepiej o sobie dobrze jest poznać trochę kogoś kogo się czyta;)

    OdpowiedzUsuń