sobota, 10 listopada 2012

F(x)

Bardzo rzadko ostatnio pisze i bardzo przepraszam, ale niestety przez szkołę mam strasznie mało wolnego czasu :( Ale teraz znalazłam odrobinę czasu i postanowiłam napisać o zespole, którego już od jakiegoś czasu słucham - f(x) ^^


F(x) pięcioosobowy koreański girlsband uformowany przez SM Entertainment.

Członkinie przepraszam jeśli się tutaj pomylę, ale aktualnie jestem na etapie rozróżniania trzech XD

Song Qian (Victoria Song) liderka, wokalistka, główna tancerka


Park Sun Young (Luna) główna wokalistka


Choi Jin Ri (Suli) wokalistka, raperka


Jung Soo Jung (Krystal Jung) główna wokalistka, najmłodsza


Liu Yi Yun (Amber Josephine Liu) główna raperka, wokalistka


Na koniec kilka piosenek ^^




A wy lubicie f(x)? A jakie inne zespoły lubicie?

18 komentarzy:

  1. akurat i ja lubię tee dziewczyny chociaż wolę męskie zespoły ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jakoś nie mogę znaleźć dobrego męskiego zespołu, który by mi przypadł do gustu ^^

      Usuń
  2. Chyba "hot summer" podoba mi się najbardziej :) Nie pamiętam od jak dawno ich słucham ^^
    -Panda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzięki mojej koleżance pokochałam koreańskie zespoły takie jak te lub SISTAR mam już nowy zespół ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SISTAR chyba jeszcze nie słuchałam, muszę spróbować (^_~)

      Usuń
  4. Ohhhh.! Te dziewczyny są świetne.! I takie optymistyczne. xD
    To mój ulubiony girlsband. A zaczęłam ich słuchać od piosenki, którą nagrały razem z SJ. xD
    Nie próbuję zapamiętywać ich imion, ale strasznie je lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja imiona pamiętam, ale nie rozróżniam ich :P

      Usuń
  5. I jeszcze ta kojarząca się z matematyką nazwa. xD
    Jako, iż lubię matmę, to i ona potwornie przypadła mi do gustu. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak kojarzy XD Funkcja z X

      Usuń
  6. Myślałam ,że na tym ostatnim zdjęciu gdzie są razem, ta druga od lewej to chłopak -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz zobaczyłam Amber to też tak pomyślałam ;)

      Usuń
  7. Oczywiście, że je znam i słucham ;) Zwłaszcza ostatnio bardzo polubiłam Suli, bo oglądałam dramę "For you in full blossom" ^^ Amber świetnie wygląda na tym zdjęciu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam tą dramę i zamierzam w najbliższej przyszłości (jak tylko znajdę czas) coś o niej napisać :D
      Też pozdrawiam ^^

      Usuń
  8. My słuchamy głównie Big Bang, Vamawreda zaczyna zagłębiać się w temat k-rocka (Jedna piosenka F.T. Island czyni cuda :D)coś tam liznęła o j-rock'u (dzięki blogowi obecnego tu elf_0203),ale z obawy przed plotkami o odgapiarstwie siedzi w cieniu :)...a Sam... Sam w Hiszpanii na wymianie :). Obie nie szperamy po girlsbandach (chociaż 2NE1 się czasem nuci ) więc styczność z f(x)... żadna (no chyba że na blogach o Azji)... co by tu jeszcze... aaa tak!
    Czego aktualnie słuchamy:
    -Big Bang: Haru Haru , Fantastic Baby i Tell me goodbye
    -SHINee- Ringdingdong
    -U-KISS- Belive
    -2NE1- I'm the best
    (A tu parę nie K-popowych :)
    -All american rejects
    -Linkin Park
    -Gotye
    (oraz coś czego słuchała Sam,a Vamawredzie wyleciało z głowy :D)
    Świetny blog i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słucham Big Bang ^^
      Dziękuję bardzo, do was chętnie zajrzę, ale niestety nie mam linka :)

      Usuń
  9. Ah znałam tylko ich piosenkę
    'hot summer' i uznałam, że jedna z nich
    ma chyba kompleksy dotyczące nóg haha xd

    OdpowiedzUsuń