niedziela, 25 listopada 2012

Nadciąga B-XmassCon 3

Witajcie, dzisiaj tylko taki króciutki pościk, bo zaraz muszę wracać do nauki ^^


Wielkimi krokami zbliża się trzecia edycja konwentu B-Xmass. Konwent odbędzie się w Krakowie w dniach 1-2 Grudnia 2012r. 

Ja oczywiście się wybieram (mimo, że trzeciego grudnia zapewne będę miała jakiś sprawdzian...) i chciałam spytać czy ktoś z was też jedzie? Jeśli tak, to serdecznie zapraszam na panel, który będę prowadziła wraz z moją przyjaciółką Amiko. Panel nosi nazwę Dramy od A do Z i najprawdopodobniej odbędzie się w niedzielę drugiego grudnia w godzinach 10.00 - 12.00. byłoby mi bardzo miło jeśli ktoś z was by się zjawił, a jeśli nie możecie jechać na ten konwent to oczywiście po powrocie zdam wam relacje ;)

To by było na tyle, postaram się coś niedługo napisać, jak tylko znajdę czas :) Dajcie mi znać, jeśki ktoś z was się wybiera na BXC 3 (^_~)

15 komentarzy:

  1. Niestety nie jadę, ale życzę dużo ludzi na panelu :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się bo większość ludzi w niedziele rano już jedzie do domu ;)
      Też pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Nie będzie mnie tam :9 szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  3. łuuuu ja się niestety nie wybieram
    na żadne konwenty ^^ Ale życzę miłej
    zabawy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat w krakowie,idealnie,tyle,że nie wiem czy będę mogła iść ;__; Spróbuje się wyrwać z domu w niedziele :D Jakby co jeszcze dam Ci znać ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. o zapewne będzie fajnie ; D ja akurat idę a jeden z tych dni do przyjaciółki na urodziny więc raczej mnie nie będzie TT ~ TT

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twój blog :) zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. CZekam na posta na temat konwentu. mimo ze juz nie jezdze na zadne czasami lubie o nich poczytac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post pojawi się najpóźniej w niedzielę ^^

      Usuń