niedziela, 11 listopada 2012

Seriale ;)

Tym razem post całkowicie nie azjatycki, ale trochę o mnie. Otóż już od jakiegoś czasu planuję napisać kilka postów o mojej osobie, żebyście mogli mnie lepiej poznać, więc postanowiłam zacząć od nieazjatyckich seriali, które oglądam ;) Może zacznę od tych, które oglądam aktualnie ^^

Pretty Little Liars 
Serial opowiada o grupie nastolatek, pewnego dnia znika jedna z nich, a p roku pozostałe dziewczyny zaczynają dostawać tajemnicze SMSy podpisane jej inicjałem - okazuje się, że dziewczyny ukrywają wstydliwe sekrety...
Bardzo lubię ten serial i strasznie chcę się dowiedzieć kim jest "A", ale niestety nowe odcinki wyjdą dopiero w styczniu :(


Game of Thrones
Adaptacja serii R. R. Martina, opowiadająca o królestwie Westeros, gdzie walka o władzę, spiski oraz zbrodnię są na porządku dziennym... 
Uwielbiam klimat tego serialu, moimi ulubionymi bohaterami są Tyrion Lannister i Daenerys Targaryen (^_~)


Modern Family
Serial komediowy opowiadający o wielopokoleniowej i wielokulturowej rodzinie Pritchett-Dunphy. 
Polecam wszystkim, którzy lubią komedie, dawno się tak nie uśmiałam jak przy tym serialu. Moimi ulubionymi bohaterami są Phil, Cam i Gloria XD


Glee 
Serial opowiada o grupie nastolatków należących do szkolnego chóru.
Słyszy się wiele złego o tym serialu, ale ja go lubię zwłaszcza ze względu na muzykę ^^


The Vampire Diaries
Dwóch braci wampirów wraca do rodzinnego miasteczka, gdzie poznają Elenę, dziewczynę do złudzenia podobną do wampirzycy, która ich przemieniła.
O tym serialu także można wiele złego usłyszeć, ale pomijając Stefana i Elenę, jest tam jeszcze Damon, który wynagradza to wszystko :P 


The Big Bang Theory 
Serial opowiada o grupie naukowców, którzy nie do końca radzą sobie w prawdziwym życie, szczególnie jeśli chodzi o sprawy damsko-męskie...
To także świetna komedia, zwłaszcza lubię nowe sezony, w których pojawiła się Amy ;)


How I Met Your Mother?
Jeden z bohaterów opowiada swoim dzieciom o losach jego i jego przyjaciół, które doprowadziły do poznania jego żony, a ich matki.
No kto nie zna tego serialu i nie kocha garniaków Barney'a?


Sr. House
Losy dosyć ekscentrycznego, ale jakże inteligentnego doktora.
Jego także chyba każdy z was zna :D


90210 
Serial opowiada o grupie przyjaciół, która wkracza razem w dorosłe życie.
W sumie, sama nie wiem cze,mu to oglądam, czasami po prostu bardzo się z siostra nudzimy :P


The Secret Life Of The American Teenagers
Kolejny serial o nastolatkach w wieku licealnym, przy okazji cały czas tam ktoś zachodzi w ciażę XD
I kolejny serial, który nie wiem czemu oglądam, a w zasadzie oglądałam, gdyż zrobiłam sobie przerwę i sama nie wiem, czy do tego wrócę... 


Charmed
Serial opowiada o siostrach, które odkrywają w sobie nadprzyrodzone moce...
Te panie też większość z was powinna kojarzyć :P


Gossip Girl
Tytułowa plotkara opisuje na swoim blogu skandaliczne życie mieszkańców Upper East Side. 
Po prostu lubię, chociaż już dawno nie oglądałam, muszę powrócić do tego serialu jak tylko znajdę czas ^^


Scrubs
Dosyć nierealny szpital, w którym poznajemy dr Johna Doriana, marzyciela, który uczy się i zawiera nowe przyjaźnie. 
Tak, kolejny serial z Comedy Central :P 


To chyba na tyle, mam nadzieję, że was nie zanudziłam (^_~) A wy jakie nieazjatyckie seriale oglądacie?

28 komentarzy:

  1. Jedynym serialem, który oglądam jest Słodkie Kłamstewka♥ Jestem od niego prawie uzależniona!!! Jest wciągający i tajemniczy... To właśmnie lubię w książkach i serialach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ^^
      Mam pierwszą część książki Pretty Little Liars, ale chyba przeczytam ją dopiero jak będę miała czas, czyli najprawdopodobniej w ferie :(

      Usuń
    2. Nigdy nie oglądałam serialu, ale czytałam trochę na wakacjach w Maroku, jako ebook. (^____^) Powiem ci, że bardzo ciekawe, podpowiem też, że A jest dwóch - drugi nastąpi po śmierci pierwszego. Zakończenie szóstej książki (-0___0-). Chciałabym dowiedzieć się, czy ta dziewczyna, to ta o której myślę, a także, czy brat Ali naprawdę... nie powiem ci, bo nie chcę zniszczyć zabawy. z-(^o^z-)
      Dopowiem, że gdy spojrzałam do grafiki w google, to nie uwierzyłam, że to one. (-0____0-) Wyobrażałam je sobie inaczej.

      Usuń
    3. Teraz mam jeszcze większą ochotę poczytać, ale niestety nie mam kiedy -,-

      Usuń
  2. Ja oglądam z tu wymienionych : Game of Thrones , How I Met Your Mother? ,Sr. House ,Scrubs : D gra o tron kojarzy mi się z moją ulubioną grą skyrim , doktor House jest bardzo wciągający , jak poznałem wasza matkę i chorzy doktorzy to niezła komedia pomieszana z bardzo dobrymi cytatami o życiu : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam chyba tylko Skins i
    Misfits(odjechany serial na maksa)
    A tak to chyba bym ten pierwszy zobaczyła,
    o czym jest (^_^ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misdits nie znam, ale Pretty Little Liars bardzo polecam, strasznie wciąga ;)

      Usuń
  4. Ja oglądam serial "Przygody Merlina" :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś obejrzałam jeden odcinek, ale później nie miałam czasu i jakoś tak o tym zapomniałam ^^

      Usuń
  5. Plotkara <3 . Uwielbiam ten serial ^^
    A pztm to jeszcze PLL i raczej kryminalne, jak CSI :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kryminalne, ale jakoś tak ostatnio mam straszną fazę na komedie ;)

      Usuń
  6. Plotkara i Czarodziejki <3
    Jeśli chodzi o coś nieazjatyckiego to oglądam meksykańską telenowelę "Ukryta miłosć" kekekeke
    Zapraszam do siebie, również piszę o koreańczykach :)
    http://anylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze poczytać o czym jest ta telenowela XD

      Usuń
  7. Zostałaś otagowana na moim blogu
    [ anylkaa.blogspot.com ] Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już na dwa takie tagi odpowiadam ^^

      Usuń
  8. Ja też oglądam "Pamiętniki Wampirów"- mnie się tam to podoba [ i tak, Damon teżxD]. To jest odmóżdżające, ale i tak to lubię [ zresztą, serial to ma być przede wszystkim rozrywka, a niektórzy oczekują nie wiadomo czego].

    Grę o Tron również uwielbiam. Aktualnie nawet wzięłam się za czytanie książki;)
    Pretty Little liars chcę obejrzeć, jak skończę Pamiętniki Wampirów [ bo jestem dopiero na II sezonie, niedawno zaczęłam]

    Glee kiedyś oglądałam, ale jakoś mnie się nie spodobało. Owszem, muzyka świetna, ale tak poza tym, serial jest aż za bardzo schematyczny.

    Czarodziejki oglądałam swego czasu na polsacie i mi się podobało;) Kiedyś sobie do nich wrócę^^

    a 90210 totalnie nie trawię. Widziałam kilka odcinków i przestałam. To mi psuje całkowicie obraz starszej wersji, która ma swój niepowtarzalny klimat i żadna produkcja go nie podrobi.

    Oprócz tych seriali wymienionych przez ciebie, oglądam jeszcze Chirurgów, chociaż jestem nieco w tyle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamierzam przeczytać Grę o tron ^^

      Ja czarodziejki też oglądałam na polsacie :)

      A co do 90210 i Glee, to tak jak już pisałam, sama nie wiem, czemu oglądam XD

      Usuń
  9. Hej mam pytanie ty się chyba na tym zanasz .
    Gdzie moge obejrzeć jakąs koreańską lub japońską dramę?
    Tylko nie love-dramy.pl ponieważ tam mi nie chodzi ;c
    Sorry za ścisłoś ale nie go obejrzeć mojej ulubionej dramy kimi ni todoke ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skro nie chodzi Ci na love-drama.pl, to może spróbuj dramacrazy.net, ale niestety tam tylko po angielsku :)

      Usuń
  10. Niektóre z tych seriali wyglądają ciekawie, muszę się im bliżej przyjrzeć ^^
    Zostałaś przeze mnie otagowana: http://lil-shiis-kawaii-things.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Plotkarę <3 Kiedyś zaczęłam oglądać Słodkie kłamstewka,ale znudziło mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Książkowa seria Gry o tron jest rewelacyjna, uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar się za nią zabrać, jak znajdę czas ^^

      Usuń
  13. The Big Bang Theory to moj hit :) Tez najbardziej lubie nowe odcinki. Jesli jestes zainteresowana Tajlandia zapraszam do mnie:
    bella-emigrantka.blogspot.de
    Pisze troche o Tajlandii (poniewaz moj chlopak jest Tajem) i odrobinke o kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten serial ^^
      Chętnie wpadnę ;)

      Usuń