środa, 14 listopada 2012

TAG: Liebster Blog

Witam, wreszcie znalazłam odrobinę wolnego czasu, więc postanowiłam coś napisać :) Zostałam otagowana na dwóch wspaniałych blogach, przez Lil Shii i Anylkę. Normalnie nie bawiłabym się w takie odpowiadanie na pytania, ale skoro obiecałam, że będę pisać więcej o sobie :P

Serio, niemiecki? XD

Na początek może zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Jako, że zostałam nominowana przez dwie blogerki i każda z nich zadała swoje jedenaście pytań,a niektóre z nich się powtarzają to postanowiłam, że po prostu wybiorę po kilka z każdego bloga ^^

1. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
Z Korei - 2NE1, Big Bang i J-Min, z Japonii - Yui, a z poza Azji - Green Day i P!nk ;)
2. Jaki jest twój ulubiony film?
Trudne pytanie, oglądałam tyle filmów... Ale koniec końców wybiorę chyba The Notebook.
3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Kolejne trudne pytanie :P Hm... Chyba nadal pozostaje nią Harry Potter ^^
4. Jaki kraj/miasto chciał/a byś zwiedzić?
Oczywiście Koreę (Seul) i Japonię (Tokio) i może Jeszcze Włochy, Francję, Wiedeń...
5. Twoje hobby?
Azja oczywiście, ale też oglądanie filmów, czytanie książek, słuchanie muzyki i pisanie opowiadań ^^
6. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to?
Telefon? Nie jestem uzależniona, ale telefon zawsze się przydaje ;)
7. Jaki jest twój KWC?
Eyeliner - każdy (no może poza takim jednym) :P
8. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Jak już pisałam w moim pierwszym pośnie, nie planowałam założenia takiego bloga, moim marzeniem był blog z moimi opowiadaniami, ale niestety na tak poważne pisanie potrzeba wiele czasu, którego, szczególnie teraz, nie mam. Ale mimo to wszystko wciąż chciałam coś pisać, więc postanowiłam założyć tego oto bloga i nie żałuję tego; poznałam wielu wspaniałych blogerów i świetnie się bawię pisząc dla was (^_~)
9. Masz jakąś fobię? Jaką?
Jestem raczej z tych bojących się wszystkiego XD
10. Czy grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim i dlaczego?
Niestety nie jestem taka uzdolniona, ale zawsze chciałam grać na pianinie lub gitarze elektrycznej ^^
11. Jaką piosenkę uważasz za najsmutniejszą?
Remioromen - Konayuki oraz K - Only Human, bo kojarzą mi się z najsmutniejszą dramą na świecie - 1 Litre no Namida :(

Teraz pora na moje pytania ^^
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Jaka jest Twoja ulubiona drama? (Jeśli jakąś oglądałaś)
4. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
5. Jaki jest Twój KWC?
6. Jaką piosenkę uważasz za najweselszą?
7. Jaka piosenka/film/książka zawsze dodaje Ci siły i chęci do życia? (Jeśli taka jest :)
8. Czego najbardziej nie lubisz robić?
9. Jakie jest Twoje marzenie?
10. Czego nigdy byś na siebie nie ubrała?
11. Jakie jest Twoje Hobby?

Taguję:
MoeKyunę
Magdalenę B
Viki
Pandę Machiko
Chiarę
Miyo
Ji-Joon
i każdego kto tylko chciałby napisać takiego posta u siebie ^^

To by było na tyle, dziękuję za przeczytanie posta ^^ Chcecie więcej takich postów, czy mam wrócić do dram i k-popu? :P

22 komentarze:

  1. Ja lubię czytać w sumie o obu : D Więc wybierz to co ci sprawi więcej frajdy w pisaniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie oglądam dramę "1 Litre no Namida" i czułam,że będzie smutna,ale chyba jest smutniejsza niż mi się wydaje :c Zresztą sama się przekonam.

    I takie, i takie posty są fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutniejsza niż sobie kiedykolwiek wyobrażałaś :(

      Cieszę się, postaram się pisać więcej ^^

      Usuń
  3. Notka bardzo fajna. Ciekawie jest kiedy jest bardziej na temat azjatycki, ale taki rodzaj notek to dobra odskocznia, bo Autor jest istotny. :) Miło tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Jak tylko znajdę wolną chwilę to postaram się dodać taki wpis u siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chciałabym odwiedzić Japonię, uwielbiam Harry'ego Pottera i także muszę mieć przy sobie telefon, choć uzależniona nie jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za otagowanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam Pottera i zawsze mam przy sobie telefon, ale chyba tylko po to, żeby wiedzieć, która jest godzina. Tak to prawie w ogóle go nie używam^^

    Również bym chciała zwiedzić Seul, Tokio, Paryż...
    I fajnie wiedzieć, że nie tylko ja się wszystkiego bojęxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie znajomi się ciągle śmieją bo cały czas mam strasznie dużo pieniędzy na karcie :P

      Usuń
  8. what a great blog you have here! can't wait for your next post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it, your blog is amazing too ^^

      Usuń
  9. oj, ciężkie pytania zadałaś, bo jak tutaj wybrać jedną ulubioną piosenkę... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi :) Very nice your blog! Love it! If You want You can go to my blog see if you like ;)
    Maybe we can follow each other :) What do you think?! :)
    Xoxo

    Miss Butterflyyy
    Miss Butterflyyy Facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :) Thanks ^^
      Your blog is amazing too but unfortunately I don't understand your language ;(

      Usuń
  11. Dziękuję za otagowanie ^______^

    OdpowiedzUsuń