piątek, 2 listopada 2012

TAG: Moje włosy w pigułce

x
Kilka dni temu zostałam otagowana przez MoeKyunę (przepraszam jeśli źle odmieniłam ^^
Bardzo Ci dziękuję kochana, nie tylko za otagowanie, ale także za miłe słowo ;) Naprawdę poczułąm się przez Ciebie mianowana "księżniczką dram" :P

Zasady:
  • odpowiedz na 13 pytań,
  • oTAGuj 5 osób,
  • podziękuj nominującemu Cię blogerowi na jego blogu 
1. Twój naturalny kolor to?
  1. Ciemny brąz.
    2. Twój obecny kolor włosów?
  1. Jak wyżej (tylko do końca roku szkolnego :P).
    3. Aktualna długość włosów?
  1. Trudno mi to określić :P Ledwo sięgają łopatek, ale są dosyć mocno wycieniowane, więc niektóre warstwy są o wiele krótsze ^^
    4. Długość na jaka chciałabyś zapuścić włosy?
  1. Hm... Tak gdzieś do połowy ramion...
    5. Jak często podcinasz końcówki?
  1. Co pół roku, chyba, że zobaczę, że są bardzo zniszczone i dostanę nożyczki w swoje ręce :P
    6. Twoje włosy są proste, falowane, czy kręcone?
  1. Niestety naturalnie układają się w dosyć nieskoordynowane i wyglądające nieestetycznie fale :( Szczególnie w okolicach grzywki. 
    7. Jaką porowatość maja Twoje włosy?
  1. Myślę, że w miarę normalną ;) 
    8. Jakie są Twoje włosy - np. suche, przetłuszczające się?
  1. Przetłuszczające, ale końcówki bardzo często są suche.
    9. Jak wygląda rytuał Twojej codziennej pielęgnacji?
  1. Myję włosy codziennie lub co dwa dni (to zależy do stopnia przetłuszczenia), następnie nakładam odżywkę na końcówki i przed każdym suszenie, prostowaniem lub kręceniem pryskam sprejem chroniącym przed wysoką temperaturą ^^
    10. Czego nie lubią Twoje włosy - np. wiatru, silikonów?
  1. Wiatru, deszczu, śniegu, wilgoci...
    11. Co lubią twoje włosy - np. olejowanie, spacery przy świetle księżyca?
  1. Olejowanie, ale tylko na końcówkach ;)
    12. Jaka jest Twoja ulubione fryzura?!
  1. Zwykłe rozpuszczone włosy, lub różne ciekawe upięcia najlepiej z elementami warkoczyków ^^ 
    13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
  1. Zapewne, żebym przestałą je prostować <przepraszam włoski> :P
    *14. Jaka jest twoja wymarzona fryzura?
  1. Postanowiłam darować sobie pytanie "Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?", bo szczerze mówiąc sama nie pamiętam :P Moją wymarzoną fryzurą są takie delikatne fale (takie jak często miewają główne bohaterki koreańskich dram ;), najlepiej w wypróbowanym przeze mnie w wakacje kolorze - burgund (bo chyba nie "burgundowym", prawda? :P).

Do Tagu zapraszam:
Magdalenę B
Chiarę
Viki
Pandę Machiko
Karę

Jeszcze raz dziękuję MoeKyunie oraz każdemu kto przeczytał tego posta, już niedługo pojawi się więcej postów (^_~)

12 komentarzy:

  1. Dzięki bardzo za otagowanie, oczywiście odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe spodobało mi się to określenie na ciebie^^ Bardzo pasuje!
    Fajnie, że masz brązowe włosy, ale napisałaś:

    "2. Twój obecny kolor włosów?
    Jak wyżej (tylko do końca roku szkolnego :P)."

    Moje pytanie brzmi. A na jaki kolor zamierzasz je zmienić? ^^
    *ciekawska*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w dodatkowym pytaniu podobałam się sobie w odcieniu burgundu, chętnie spróbowałabym czegoś bardziej szalonego, ale nie wiem, czy będę miała odwagę ^^

      Usuń
  3. Dziękuje serdecznie za otagowanie ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, pozwól, że się nad tym zastanowię. Miło mi, że mnie otagowałaś, ale nie wiem czy wezmę w tym udział. Mimo wszystko jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah również muszę sie za to zabrać ._.
    ale tyle rzeczy do napisania a tak
    mało czasu T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :P
      Mam tyle pomysłów na fajne posty i tak mało czasu ._.

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo bardzo za otagowanie :*!
    Dopiero co znalazłam chwilkę czasu i wzięłam się za odpowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń