piątek, 28 grudnia 2012

Aktualizacja anime ~ Kamisama Hajimemashita, Tonari no Kaibutsu-kun, Sukitte Iinayo

Obiecywałam, ze przez święta będę więcej pisać i zaczynam dopiero dzisiaj... Przepraszam, ale musiałam spotkać się z rodziną, a później chciałam spotkać się ze znajomymi i jakoś tak wyszło, że jest już piątek i muszę się zabierać za zadania domowe... Ale najpierw chciałam napisać a trzech anime, które aktualnie oglądam... A raczej kończę oglądać ;P
Zacznę od mojego ulubionego:

Kamisama Hajimemashita


Anime opowiada o dziewczynie, która straciła dom i snując się samotnie po mieście spotyka mężczyznę, który proponuje jej dach nad głową. Nanami jest w sytuacji krytycznej więc przyjmuję propozycję mężczyzny. Kiedy dociera na podany adres dowiaduje się, że jest to świątynia, a ona została wybrana na nowe bóstwo ziemskie. 
Od początku anime skojarzyło mi się trochę z Kaichou wa Maid-sama, wiec jeśli ktoś lubił to anime to serdecznie polecam Kamisama Hajimemashita ;) No i dodam jeszcze, że jest na kim oko zawiesić XD


Tonari no Kibutsu-kun


Shizuku - największa kujonka w szkole - zostaje poproszona przez nauczyciele, żeby odwiedziła szkolnego kolegę, a zarazem największego łobuza w szkole, w celu pożyczenia mu swoich notatek. Chłopak na ten gest odpowiada wielką wdzięcznością i nie tylko... Jak potoczą się dalsze losy kujonki i łobuza? (Co ja mam z tymi pytaniami, niczym z "Mody na Sukces"? XD).
Od siebie mogę wam powiedzieć, że anime jest naprawdę śmieszne, ale zdarzają się też urocze momentu ;)

Sukitte Iinayo


Mei prowadzi bardzo samotne życie, nie ma kolegów, a jedynym jej przyjacielem jest kot. Pewnego dnia uderzyła najpopularniejszego chłopaka w szkole, biorąc go za zboczeńca, który chce zajrzeć jej pod spódnicę. Jednak Yamato nie trzyma urazy, wręcz przeciwnie, zakochuje się w Mei od pierwszego wejrzenia i stara się z nią za wszelką cenę zaprzyjaźnić. 
Jak dla mnie anime przypomina trochę Kimi ni Todoke - aż kipi nieśmiałością i rumieńcami, oraz jest bardzo urocze, chociaż mnie niekiedy irytują główni bohaterowie. 

To by było na tyle, postaram się napisać więcej nawet jeszcze dziś, ale niczego nie obiecuję. Napiszcie mi jeśli oglądacie, któreś z tych anime i co o nich sądzicie (^_~)

21 komentarzy:

  1. Pierwsze nawet ja oglądam hi hi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pierwsze oglądam i również od razu skojarzyłam z Kaichou wa maid-sama xD Drugiego nie oglądam, ze jak dzisiaj zacznę to nadrobie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze skądś kojarzę,ale nie oglądałam. Muszę jak najszybciej zapoznać się z tym anime :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś lubi shoujo lub po prostu komedię to naprawdę warto ;)

      Usuń
  4. Napewno obejrze Kamisama Hajimemashita ponieważ obejrzałam wszystkie odcinki Kachiou wa Maid -sama i się zakochałam w tym anime *.*Tonari no Kibutsu-kun obejrzałam do 12 odcinka i według mnie Mizutani bardzo ( może z powodu tych kiteczek ) przypomina Make z Soul Eater. A to ostanie anime raczej nie obajrze ponieważ Kimi ni todoke było pierwszym anime jakie oglądałam i nie przypadło mi do gustu:3 Jednak drama była cudowna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj *o* Tez kocham Kachiou wa Maid-sama ;)
      Ja własnie jestem w trakcie oglądania dramy Kimi ni Todoke.
      Mi też ona przypomina Makę i to na pewno przez te cienkie kucyczki ^^

      Usuń
  5. Pierwsze anime ogląda się całkiem przyjemnie. Bez rewelacji, ale nie jest źle.Drugie jest przede wszystkim fajną seria komediową, chociaż ostatnie odcinki nieco mnie zawiodły, bo zachowanie głównych bohaterów zaczęło się robić zbyt schematyczne. Jeśli chodzi o Sukitte Iinayo to jest to jedno z nielicznych anime, które w tym sezonie naprawdę mnie zirytowały. Wkurza mnie, że zwykłą serię szkolną z jakąś zacofaną idiotką i jakimś domorosłym przystojniakiem twórcy chcą mi wcisnąć jaką serię poważną i głęboką (o czym świadczy opening). Autentycznie nie znosiłam Kimi ni Todoke, ale mimo wszystko podobało mi się bardziej niż ta jego nędzna kopia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyraziłabym się aż tak krytycznie o tym anime, ale masz rację jest trochę przesadzone ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam te trzy sama z ciekawoscia sledze kazdy odcinek, moim faworytem jest Sukitte Iinayo chociaz Kamisama Hajimemashita tez jest swietne ^^ Uwielbiam gatuenek shoujo oby wiecej takich anime wychodzilo, a nie ciagle durne echhi ;/ Jeszcze jakby manga Model wyszla jako anime umarlabym chyba ze szczescia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam shoujo i długo nie mogłam sobie znaleźć nic ciekawego, aż do teraz. Mam nadzieje, że wyjdzie takich więcej ;)
      Nie znam tej mangi, ale na pewno zajrzę ^^

      Usuń
  7. Drugiego anime jak na razie zobaczyłam dwa odcinki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku jest świetne, dopiero pod koniec zaczęło mnie troszkę nudzić ^^

      Usuń
  8. widzę że dodam kolejne anime do swojej listy * w *

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie oglądałam żadnego anime =_=
    Pora to nadrobić! Dzięki Lora :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się spiąć i wreszcie coś oglądnąć.
    Może to drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja właśnie dzisiaj skończyłam je oglądać ^^

      Usuń
  11. SUKITTE II NA YO!
    takie spokojne anime ale mną wstrząsa. XD emocje Mei zawsze są takie same jak moje, fajnie miec sie z kim utozsamic ^^

    OdpowiedzUsuń