niedziela, 30 grudnia 2012

Postanowienia noworoczne

Już dawno, daawnoo... temu obiecywałam, że będę pisała więcej postów o sobie, więc (jako, że nie mogłam się zdecydować jakiej dramy recenzję napisać) postanowiłam, że napiszę co nieco o tym co robię dokładnie co roku, czyli o okłamywaniu samej siebie, że wreszcie zacznę robić coś pożytecznego ze swoim życiem, zwanym też postanowieniami noworocznymi ;)


Po co to robić, skoro sama wiem, że nie wytrwam dłużej niż rok, dwa, trzy... lata temu? 
Ech... Nie wiem, po prostu pragnę łudzić się, ze w przyszłym roku będzie lepiej, ale i tak nie jest, wiec postanowiłam, ze w tym roku moje postanowienia będą bardziej rzeczywiste, no i skoro się z wami nimi podzielę to może bedę miała większą motywację do ich spełniania ^^

Oto punkt pierwszy XD
2. Postaram się zrzucić na wadze. Obiecuję sobie to co roku i nawet zauważyłam już minimalna poprawę, ale zdecydowanie chciałabym więcej i w tym roku zamierzam naprawdę się postarać.

3. Zacznę się więcej uczyć. Wcześniej nie potrzebowałam takich postanowień, bo nauka sama z siebie szła mi dosyć dobrze, ale moi nowi nauczyciele uświadomili mi, że to już nie wystarczy, bo w końcu "chodzicie do dobrego liceum, czy do zawodówki" ~ cytat mojego ukochanego pana od matematyki :P

4. Wreszcie nauczę się jeździć na łyżwach. Zawsze uważałam łyżwiarstwo figurowe za przepiękny sport przepełniony gracją i całą masą innych cech, których mnie niestety brakuje, ale sama jakoś nigdy nie mogłam nauczyć się jeździć na łyżwach :( (mój problem polega na tym, że dobrze wiem co mam robić i robię to w miarę dobrze, ale panicznie boję się upadku więc nie odjeżdżam dalej niż 5 cm od bandy XD) Ale już w tym roku moja koleżanka wzięła sobie za punkt honoru nauczenie mnie, ze wcale nie ma się czego bać i idzie mi coraz lepiej, więc na rok 2013 mam ambitne plany (może uda mi się puścić, panicznie wcześniej ściskaną, rękę koleżanki i przejechać samodzielnie chociaż 2 mater :P).

Tak może zrobię za jakieś... 5 lat? XD

5. Będę więcej pisać. Nie chodzi mi tu tylko o bloga, ale też o bardziej artystyczną formę pisania, czyli opowiadania, bo naprawdę uwielbiam to robić i nawet zdarzyło się, że kilka osób pod wpływem impulsu (i zapewne grzybków halucynków) przyznało, że całkiem dobrze mi to wychodzi, więc bardzo chciałabym dalej się w tym kierunku rozwijać i postaram się znaleźć na to jak najwięcej czasu.
PS. Zaczęłam nawet jeszcze w tym roku; jestem w trakcie pisania świątecznego fanfic'a (fanowskiego opowiadania) z anime Bakuman i tego posta XD oraz wpadłam na całkiem ciekawy pomysł na własne opowiadanie ;)


6. Nie sama nauką człowiek żyje. Znajdę czas dla znajomych, książek, bloga, opowiadań, dram, anime, mang... Wiem, ze powinnam się dużo uczyć - mój profil i szkoła tego wymagają, ale kiedy słyszę od znajomych z klasy, że oni już w piątek wieczorem robią zadanie na środę następnego tygodnia, podczas gdy ja jestem własnie w trakcie pisania posta oglądania dramy, czy zakładania butów, bo własnie idę spotkać się ze znajomymi, to mam ochotę krzyknąć "ludzie dajcie sobie na wstrzymanie!" Ja rozumiem, że wielu z nich chce się dostać na medycynę i naprawdę podziwiam ich poświęcenie dla nauki, ale bez przesady... (^_~)


To już chyba tyle :P Na koniec korzystając z okazji chciałam jeszcze raz życzyć wam odlotowego sylwestra spędzonego z najlepszymi przyjaciółmi i szczęśliwego nowego roku oraz żebyście wytrwali we wszystkich waszych postanowieniach noworocznych ^^

A wy jakie macie postanowienia noworoczne? A jak spędzacie sylwestra? Piszcie ;)

20 komentarzy:

  1. Wiesz, co? Tak zaczęłam czytać dopiero od teraz Twojego bloga, od tej notki, a jakiś czas temu zaczęłam go obserwować. Powiem Ci, że w paru rzeczach się z Tobą zgadzam. Numer pierwszy - to na pewno, bo to przecież każda dziewczyna lubi. Numer drugi? Oj tak, mam ten sam problem, z tym, że na pewno u Ciebie wygląda to lepiej. Trzeci.. O, to też, ale nauka ze wszystkiego aż tak mi nie idzie, bardziej "samoprzyswajalne" są u mnie przedmioty humanistów. Czwarte to tylko takie gdzieś tam lekkie zainteresowanie. Piąte i na blogu i realnie, bo uwielbiam pisać. Mam nawet dwa opowiadania. Z szóstym się zgodzę, a co ode mnie samej? Nauczę się w końcu japońskiego i zacznę naukę koreańskiego! Zacznę zbierać pieniądze na podróż do Japonii, a potem do Koreii i będzie super. Sylwester? Powiem tak - ja to nie z tych, co łazi po imprezach. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, bardzo się cieszę, że zaczęłaś czytać mojego bloga (^_~)
      Numer pierwszy - oczywiście. Numer drugi... noto teraz mamy wspólna motywację, żeby schudnąć ;)
      Co do numeru trzeciego ja mam wręcz odwrotnie, jestem umysłem ścisłym, chociaż polski zawsze szedł mi całkiem dobrze, ale teraz zmienił mi się nauczyciel i on ma dużo większe wymagania :(
      Ja tez kocham pisać i bardzo chcę to dalej robić ^^
      Ja naukę języków zostawię sobie na wakacje bo w ciągu roku szkolnego muszę się skupić na angielskim i niemieckim :P
      Ja też zdecydowanie nie jestem typem imprezowicza, po prostu z grupka przyjaciół urządzamy sobie, jak to w żartach nazywamy, "nerd party" XD

      Usuń
  2. Moim postanowieniem bedzie solidna nauka angielskiego, słabo mi z nim idzie, a chce się go nauczyć wiec muszę tego dokonać. Zgadzam się z twoją listą i moja wygląda podobnie ^.^
    A co do sylwestra to spędzę go z przyjaciółką i k-pop'em ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się zabrać za naukę angielskiego, zwłaszcza, że chodzę do nowej szkoły i drogą przypadku trafiłam do grupy lepszej z angielskiego i teraz się czuję jakbym nie dorastam im do piet...
      Ja z kilkoma przyjaciółmi i j-pop'em, no niektórzy niestety protestują przeciwko k-pop'owi XD

      Usuń
  3. och ja muszę się wziąć za naukę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy wspólną motywację ;)

      Usuń
  4. Mam pewne dosyć dziwne postanowienie na następny rok.Chciałabym zacząć wyrabiać swój własny styl xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wcale nie dziwne, życzę powodzenia ^^

      Usuń
  5. Ja nigdy nie myślałam o postanowieniach noworocznych bo wiem że i tak nie uda mi się niczego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co roku sobie obiecuję, że wreszcie będzie lepiej :P

      Usuń
  6. Powodzenia w zrealizowaniu postanowień i Szczęśliwego Nowego Roku! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwestra spędzę z tabletem i dramami :D
    Życzę ci wszystkiego najlepszego i szczęśliwego nowego roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku przeczytałam "tabletkami", zamiast "tabletem" XD Dobrej zabawy ^^
      Dziękuję bardzo i nawzajem ;)

      Usuń
  8. Masz racje najważniejsze to to aby nasze postanowienia były możliwe do osiągnięcia . Do mnie w sylwestra przychodzi najlepsza przyjaciółka:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja idę do przyjaciółki ;) Dobrej zabawy ^^

      Usuń
  9. z przyjaciółmi : 3 wesołego nowego roku !!!!! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) Dziękuję i nawzajem ^^

      Usuń
  10. Fajne postanowienia~ Ja tym razem też mam
    bardziej realne postanowienia, które prędzej
    czy później i tak się spełnią XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Życzę ci, żeby spełniły się prędzej ;)

      Usuń