czwartek, 17 stycznia 2013

Girls Generation (SNSD)

Dawno nie pisałam o żadnym zespole, więc postanowiłam, że przyszła pora pierwszy k-popowy zespół jakiego zaczęłam słuchać ^^


Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć.  

Girls Generation (kor. 소녀시대, So Nyuh Shi Dae, SNSD) -  9-osobowy girlsband k-popowy założony przez SM Entertaiment. Dziewczyny zadebiutowały singlem "Into The New World" w 2007 roku.

Członkinie (zacznę od moich ulubionych ^^)

Kim Taeyeon liderka, główna wokalistka


Lee Sunkyu (Sunny) wspierająca wokalistka


Stephanie Hwang (Tiffany) główna wokalistka


Jung Jessica główna wokalistka


Choi Sooyoung wspierająca wokalistka


Seo Joohyun (Seohyun) główna wokalistka


Im Yoona wspierająca wokalistka


Kwon Yuri wspierająca wokalistka, 2 główna tancerka


Kim Hyoyeon wspierająca wokalistka, główna tancerka


Uff... Już wszystkie <ociera pot z czoła> Serio, więcej ich nie miel? :P Ale wszystkie mają swój oryginalny urok i dlatego bardzo je lubię ^^ A di tego są taaakie śliczneee *o*

A na koniec kilka moich ulubionych piosenek ;)

Gee

Genie

Hoot

The Boys

Oh!

PS. Więcej zdjęć na Facebook'u

Lubicie SNSD? Którą dziewczynę darzycie największą sympatią? Czemu? A jakie inne zespoły lubicie? Piszcie (^_~)

17 komentarzy:

  1. Kocham Girls Generation *_*
    Chyba największa sympatią darzę Jessice.
    Sunny jest taka słodziutka i pogodna ^^ Ale w najnowszym klipie I Got a boy zrobili jej okropną fryzurę,nawet jej nie poznałam..jakieś kolorowe krótkie włosy...fu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej nie podobały mi się jej krótkie włosy, ale to było już straszne :(

      Usuń
  2. Uwielbiam je \(^o^)/
    A z ich piosenek najbardziej lubię "Paparazzi", "Oh!", "Flower Power" i oczywiście "Gee"
    Nie mam w zespole swojej ulubionej. Lubię je wszystkie. A jeśli chodzi o zespoły to dużo tego jest :D Ale ostatnio najczęściej słucham 2NE1, SHINee,F(x), Big Bang, B.A.P, SNSD i trochę Super Junior, miss A, Sistar,Kara i 4minute.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zaczęłam przygodę z k-popem od tego zespołu xD
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne piosenki , miło się ich słucha ^ O ^
    Najbardziej lubię 2NE1 i shinee : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie to nie słucham SNSD, bo nie jestem ogromną fanką damskich wokali (jedyne laski, dla jakich wokali jestem w stanie oddać życie to Kalafina, Lady Gaga i Tarja Turunen), ale nie są najgorsze. <3 Lubię je, szczególnie jednak Hyoyeon. Pewnie dlatego, że bliżej udało mi się ją zobaczyć po MAXSTEP od SMTOWN.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam je! Choć może nie tak jak inne zespoły ale bardzo je lubię. Muszę pochwalić je za piękno i oryginalność i za piękne głosy. Zapraszam do mnie http://anylkaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sooyoung i Sunny, bo są takie urocze ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. SNSD <3 Takie słodziutkie pupilki Korei. Moją ulubioną członkinią jest Sunny bez wątpienia. Natomiast najlepszą piosenką w ich wykonaniu według mnie jest "Genie", "Twinkle" oraz "Run Devil Run". Jeśli chodzi zaś o utwory które wymieniłaś to mówiąc szczerze niezbyt przepadam za "Gee" oraz "Oh!". Tak jakoś nie mogą mi wpaść w ucho nie wiem czemu x) Inne girlsbandy poza GG, które słucham? F(x), Sistar i After School, choć tajemnicą nie jest, że zdecydowanie preferuję zespoły męskie X)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że "Gee" i "Oh!" to specyficzne utwory i nie każdemu muszą się podobać, ja darze je sympatią, bo to były pierwsze piosenki SNSD jakie usłyszałam ^^
      Ja osobiście wciąż nie mogę znaleźć żadnego boysbandu, poza BigBang, który przypadłby mi do gustu ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam SNSD jednak najbardziej przypadła mi do gustu ich piosenka The boys na sprawdzianie z fizyki cały czas sobie podśpiewywałam wynik : 2 ale trudno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Girls Generation to był mój pierwszy ulubiony k-popowy zespół ^^
    Najbardziej z dziewczyn lubię Choi Sooyoung bo jest śliczna i ma ładny głos ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. SHINee!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sunny!! <3 Jest bardzo wesoła, kochana i najważniejsze ma piękny wokal :3
    Nie rozumiem czemu czasami lecą hejty na jej włosy czy też kolor. Włosy ma takie jakie lubi, ja osobiście uważam że są śliczne i o wile lepiej jej w krótkich niż w długich <3

    OdpowiedzUsuń