wtorek, 1 stycznia 2013

Historia mojego nick'u i avatar'u ^^

Miałam napisać coś o jakiejś dramie, ale uznałam, że jestem zbyt nieprzytomna i jeszcze palnę jakąś gafę XD ale bardzo chciałam napisać choć trochę póki mam jeszcze czas i powinnam, ale nie muszę poświęcać go na naukę (postanowienia noworoczne zaczynam od jutra, bo dzisiaj za bardzo chce mi się spać :P).
Zainspirowana postem na blogu MoeKyuny postanowiłam napisać co nieco o pochodzeniu mojego nick'u i awatar'a pod, którymi mnie znacie ^^

Zacznę od nick'u. Dlaczego Lora?
Hm... Historia jest krótka i dosyć nudna XD
Więc zaczęło się tak, że już od bardzo dawna mam fioła na punkcie pisania i kiedy jeszcze nie byłam zdolna wykreować swojej własnej historii (wciąż nad tym pracuję), bardzo często zdarzało mi się stwarzać własne postacie podczas oglądania lub czytania twórczości innych, bardziej utalentowanych autorów i zostało mi tak po dziś dzień :P Nie potrafię normalnie obejrzeć anime/serialu, przeczytać książki/mangi, żeby nie wymyślić swojej OC (Original/Own Character) ;)
No i takim właśnie oto sposobem powstała moja pierwsza postać z książki J. K. Rowling pt. "Harry Potter", która to nazywała się: Dolores Kleopatra Emma Briana Jane Black (nie pytajcie co brałam jak to wymyśliłam, bo sama nie pamiętam XD). No dobrze, ale skąd Lora? Otóż wymyśliłam sobie, iż Lora będzie świetnym skrótem od jej pierwszego imienia - Dolores (jak? nie wiem! :P).
Bloga porzuciłam już jakiś czas temu, ponieważ w mojej głowie powstałą całkiem inna koncepcja tej historii i uznałam, że jeśli miałabym kontynuować tę historię to musiałabym zacząć od początku i zupełnie inaczej wykreować charaktery głównych postaci ^^
Jeśli jednak ktoś z was chciałby zobaczyć jak przedstawiała się historia pierwotnej Lory (a raczej jej drobny fragment) i jak beznadziejnie pisałam kiedyś to zapraszam na TEN ADRES.

Pora na awatar :)


Czemu akurat Kyary Pamyu Pamyu?
Szczere mówiąc na początku nawet nie wiedziałam kto jest na powyższym zdjęciu, po prostu spodobała mi się jej urocza buzia i różowe włosy ^^ Później ktoś na jakimś forum napisał mi kto to jest i że bardzo ją lubi, a ja od razu skojarzyłam ją z poniższą piosenką ;)


W sumie mogłabym na awatar'ze umieścić swoje zdjęcie, skoro już się wam pokazałam, ale moja nieśmiałość i świadomość, że Kyary jest o wiele ładniejsza i bardziej urocza mi na to nie pozwala :P No sami na nią spójrzcie: 




PS. Więcej zdjęć na Facebook'u ;)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tym postem ^^ A jakie są historie waszych nick'ów i awatar'ów? Piszcie (^_~)

31 komentarzy:

  1. ja tez swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam od niezwykle oryginalnej historii z nazwiskiem Black. Moja wspaniała Gabrielle Anastasia nie przetrwała nawet trzech rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przetrwała osiem i wciąż mam do niej niesamowity sentyment ^^

      Usuń
  2. Ja też wymyśliłam swój nick tak pod wpływem chwili ponieważ bardzo mi się podobało a potem skojarzyłam to z koreańskim zespołem Kara który bardzo mi sie spodobał . Zapraszam na mojego bloga i Szczęśliwego Nowego Roku :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rozowe wlosy sa faktycznie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w 2013 ;)
    I oby nasze postawienia doszły do skutku :D
    Różowe włosy rządzą ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także witam, a o do postanowień i różowych włosów to dokładnie tak! :P

      Usuń
  5. Cóż, gdyby tak zacząć od mojego nicka... Shensheu powstało, gdyż kiedyś miałam stronę na portalu poszkole.pl. Poznałam tam bardzo miłą osobę, która miała nicka Shenshe lub podobnie pisane i przyznam, że mi się spodobał. Choć nie wymyśliłam go sama, bo dodałam tylko literkę na końcu, to jestem z tego nicka dumna. No i tak jakby traktuje go jako symbol tej krótkiej znajomości i prawdziwości na poszkole.pl, bo zazwyczaj nie często w internecie jestem prawdziwą sobą, czasami po prostu piszę tak, żeby ludzie nie wiedzieli, czy mają do czynienia z dziewczyną czy chłopakiem, bo szalenie kryję swoją prywatność. Avatar? Zmieniam go często wraz z upodobaniem do lepszego zdjęcia w internecie - w tym wypadku jednego z moich ulubionych artystów koreańskich - G-Dragona z Big Bang. Zazwyczaj jednak używam zdjęcia, które najbardziej mi się spodoba i oddaje nawet moją osobowość swoim przesłaniem. Nuda jak flaki z olejem. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie nuda ^^
      Co do awataru to u mnie też było tak, ze po prostu akurat to zdjęcie mi się najbardziej podobało, a dopiero później dowiedziałam się, kto na nim jest :P

      Usuń
  6. słodki ten awatar ^ O ^
    też uwielbiam harrego pottera ; D
    co do mojego nicku to lubię adventure time i bym chciała mieć bardziej kolorowe życie : D a awek zainspirowany gyaru ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój awatar też został znaleziony, podczas szukania zdjęć gyaru do jednego z postów ^^

      Usuń
  7. jaka ta Kyary jest kawaii xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie wiedziałam jak się mam nazwać w internecie. Dlatego złożyłam w jedność kilka lepszych, pierwszych słów ,które wpadły mi do głowy i tak oto powstała Bubu van trampka. Aczkolwiek nie mam zielonego pojęcia co znaczy "Bubu". Matko jak to bezsensu brzmi. A wyraz trampka użyłam oczywiście dlatego ,że uwielbiam nosić trampki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to na cześć Bubu z Dragon Ball'a XD

      Usuń
  9. już prawie używam dwa tygodnie i jeszcze nie wysechł ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, muszę go spróbować :)

      Usuń
  10. Nono ciekawa historia :D
    Kyara jest taka śliczna *-* Ale chętnie zobaczyłabym twoją kawaii mordkę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie jestem kawaii :( Ale pokazałam mordkę w poście o konwencie ^^

      Usuń
  11. "Dolores Kleopatra Emma Briana Jane Black" rozwaliłaś mnie
    tym XDDD Ja bym następnego dnia już nie pamiętała takiego imienia!
    A Kyary jest świetna~ Uwielbiam jej 'ponponpon' i 'candy candy'
    o i 'tsukema tsukeru' też jest świetne XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak już raz wpadło to nie chciało odejść i musiałam ją tak nazwać XD
      Ja tam znam tylko "ponponpon" :P

      Usuń
  12. Dzięki, że mój post cię zainspirował do opisania własnego nicku^^

    Sama nie wiem jak z Dolores zrobiłaś Lorę, ale Lora znacznie lepiej brzmi ;)

    Co do avatara to już od dawna wiedziałam, ze jest to Kyari..
    Jest ona śliczna, ładna, itp.. ale czy widziałaś ją bez makijażu?
    Założe się, że wtedy ona wygląda tak jak my ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tobie dziękuje ;)
      Mnie tez zdecydowanie bardziej podoba się Lora.
      Nie, nie widziałam jej bez makijażu, ale chciałabym, tak na poprawę humoru :P

      Usuń
  13. Ja swój nick opisałam już chyba w pierwszym poście na swoim blogu :D
    Ale Twój jest totalnie świetny :D Każdy ma swoje "urojenia" (oczywiście w dobrym znaczeniu tego słowa :D) ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie, ciekawie. :) Lora od Dolores? Kawaii. ^^
    Mój nick jest dość prosty... xD
    elf =E.L.F. + fantastyka
    a 0203, to drugi marca, kiedy do urodziny obchodzi Lee Hong Ki... i ja. ;P Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może prosto, ale fajnie ^^
      Dziękuję bardzo i nawzajem ;)

      Usuń
  15. też zawsze wymyślam swoje postaci przy anime, książkach filmach itd xd (już się bałam że tylko ja jestem dziwna xd) PS właśnie skończyłam czytać twojego bloga (zaczęłam wczoraj) i jest naprawdę fajny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobrze, ze jest jeszcze ktoś taki :P
      Dziękuję bardzo, cieszę się, ze ci się podoba ^^

      Usuń