piątek, 18 stycznia 2013

Magia Xiu Xiu Meitu *o*

Witam was moje urocze ciasteczka ^^
Ok... Chciałam być miła, a wyszło creepy :P
Wybaczcie, po prostu jestem z siebie bardzo dumna ponieważ ostatnio udaje mi się publikować posty codziennie :D Jest to spowodowane tym, że mam teraz ferie zimowe i wreszcie mam czas pisać.
Ale przechodząc do sedna chciałam się dzisiaj z wami podzielić moim ulubionym programem do edycji zdjęć - Xiu Xiu Meitu ;)

Kliknij zdjęcie, aby je powiększyć ^^

Czemu tak kocham Xiu Xiu Meitu? Bo ma tyle świetnych funkcji... Można: nakłada filtry, wyszczuplić sobie twarz (i inne części ciała :P), dokleić brwi, rzęsy, makijaż, tatuaż, rumieńce, zmienić kolor włosów, oczu, nałożyć soczewki na oczy, dołożyć uroczę dodatki i oprawić to wszystko równie uroczą ramką *o* I przede wszystkim jest bardzo łatwy w obsłudze, mimo że jest po chińsku :P Praktycznie każda funkcja jest przedstawiona na animacji, więc bardzo łatwo się używa tego programu ^^
Kilka, z bardzo wielu, funkcji Xiu Xiu Meitu ;)

Na TYM BLOGU możecie znaleźć link i instrukcję do zainstalowania programu oraz kilka pomocnych rad przy obsłudze ^^

Specjalnie, żeby wam pokazać jak wspaniały jest Xiu Xiu Meitu przerobiłam swoje baaardzo stare zdjęcie:

Znajdź różnice :P 

Przerobienie tego zdjęcia było dla mnie świetną zabawą (uwielbiam gapić się w monitor i bawić się takimi pierdołami XD), ale oczywiście normalnie nie używam aż tylu funkcji. Zazwyczaj usuwam sobie tylko niedoskonałości z twarzy i nakładam ciekawe filtry:

Mojej twarzy niestety nie pomoże nawet najlepszy photoshop >,<

A jakich programów wy używacie? Może ktos z was znał już wcześniej Xiu Xiu Meitu? Piszcie (^_~)

30 komentarzy:

  1. Yaaay jaka śliczna Loriś <3
    Lecę ściągnąć to cudo *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. używam photoscape głównie przerabiam światło i kontrast zdjęć by ożywić kolory : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Picasa 3 ,żeby tylko poprawić kolory zdjęć. Kiedyś bardziej mnie to kręciło i na komputerze miałam z 5 tego typu programów, jednak mój komputer "nie był zadowolony" z tego ,że zawalam go śmieciami i sam się wyłączał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och znam to, mój komputer też ostatnio ma straszne humory ;)

      Usuń
  4. ja nie używam żadnych programów ale ten jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie używała, ale ten bardzo polubiłam ^^

      Usuń
  5. Też od paru mam Xiu Xiu Meitu i staram się go jakoś ogarnąć, bo bardzo podobają mi się efekty, jakie daje ten program.
    Och, nie przesadzaj, bo ładnie wychodzisz na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też strasznie lubię te efekty :D
      Dziękuję ^^

      Usuń
  6. Hej, jak mogę ten program odinstalowac? Piszcie na https://www.facebook.com/niekrytakretynka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W podanym linku jest instrukcja jak odinstalować ;)

      Usuń
  7. Fajny ten program. Często korzystam z podobnych, chociaż może bardziej graficznych, że pewnie zobaczę, jak to działa. Cóż, ja bawię się Photoshopem, Photo Filtre, PhotoScape, Inkscape, a kiedyś nawet Tool Sai. Ogólnie, bardziej niż poprawa wyglądu zdjęć, interesuje mnie grafika komputerowa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też trochę "bawiłam" się grafiką, ale teraz niestety nie mam na to czasu ^^

      Usuń
  8. Zainstalowałam i powaliło mnie na kolana. Tylko nie przesadźcie z powiększaniem oczu, jeden zły ruch - bach, jesteście ważką! xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy ten program jest darmowy?;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko niektóre elementy(ramki, filtry, dodatki) można pobrać za jakąś tam opłatą (nie rozumiem chińskiego, wiec nie wiem jaką), ale reszta jest za darmo (tak myślę :P).

      Usuń
  10. Też korzystam z tego programu! xD Na zmianę z photoshopem. <3 Uwielbiam opcję powiększania oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jest świetna, ja lubię jeszcze "pogrubianie" rzęs ^^

      Usuń
  11. Xiu Xiu Meitu nie znam. Jeśli chodzi o grafikę to głównie bawię się w gimpie, photo filtre, photoscape... Ale podobają mi się możliwości jakie nam zaprezentowałaś. Może zainstaluje ? Lubię bawić się w grafice :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś potrafiłam bawić się nawet w paincie XD
      A Xiu Xiu Meitu polecam Adam Mays... to znaczy Lora ^^
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Jak to ściągnąć Q.Q ktoś może podesłać linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No blogu którego podałam jest link - http://xiuxiu.meitu.com/

      Usuń
  13. Ściągnęłam ten program ze strony xiuxiu.meitu.com.Ok wszystko spoko program się włącza.Zrobiłam i przerobiłam zdjęcie.Zamnknęłam więc program wcześniej zapisując zdjęcie.Za jakieś dwie godziny chciałam uruchomić program.Czemkam i czemkam nie włącza sie nie wiem o co chodzi!.Ściągałam przez cały czas ten sam i próbowałam włączyć ale się nie chce włączyć co mam robić? :c proszę o szybką odpowiedź!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcie, mnie się zawsze włącza... :<
      Ale może poszukaj gdzieś w internecie, co zrobić :)

      Usuń
    2. Ok *jajku nie wiedziałam,że odpowiedź przyjdzie tak szybko! ^,~.Wiem już czemu nie włączał mi się!.Nie odznaczyłam jakiegoś kwadracika,który coś tam instalował XD.Już działa normalnie!.I tak dzięki za odpowiedź /-w-/~♥

      Usuń
    3. To świetnie ^^
      Nie ma za co ;)

      Usuń
  14. jak zapisać zdjęcie po przerobieniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kliknąć przycisk z małą dyskietką w prawym górnym roku, albo po prostu krzyżyk i później pierwszy przycisk z małą dyskietką, a następnie wyświetli Ci się okienko, w którym będzie miniatura obrazka, poniżej możesz wpisać nazwę zdjęcia, jeszcze niżej wybrać miejsce gdzie chcesz to zapisać i na końcu potwierdzić wszystko klikając duży zielony przycisk ^^

      Usuń
  15. hej dala bys mi link tego xiu xiu meitu ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu, który poleciłam jest link do niego, ale proszę http://xiuxiu.meitu.com/ :)

      Usuń