środa, 16 stycznia 2013

Moja obsesja na punkcie azjatyckich YouTuberek :P

No dobrze, może nie jest to aż obsesja, ale wprost uwielbiam je oglądać! *o* I postanowiłam podzielić się z wami kilkoma z moich ulubionych. Może ktoś którąś z nich zna lub pozna i polubi. A może polecicie mi kogoś równie ciekawego ^^
Nie przedłużając oto moja lista:
Kliknij nazwę, żeby przenieść się do kanału YouTube, a obraz, żeby go powiększyć. Wszystkie zamieszczone obrazy pochodzą z kanałów YouTube, wymienionych ponad nimi userów. 


Właściwie to od jej kanału zaczęła się moja fascynacja azjatyckimi YouTuberkami :P Niestety ostatnio nagrywa o wiele rzadziej niż kiedyś, ale wciąż lubię oglądać jej filmiki, które zazwyczaj są skupione na temacie mody i urody.


Sama nie pamiętam jak wpadłam na ten kanał, ale cieszę się, że go znalazłam. Tematyka jest zazwyczaj związana z modą i urodą, ale możemy także poznać całą rodzinę Angel (useki) i troszkę ich wspólnego życia ^^

Bubz:

Przeurocza i bardzo zabawna YouTuberka. Pierwszy jej kanał skupia się na kwestiach modowo-urodowych, drugi - na rzeczach bardziej związanych z jej osobą, a trzeci jest kanałem zupełnie komediowym ;)


Kolejna niezwykle zabawna i pomysłowa, modowo-uordowa YouTuberka ^^


Kolejny kanał skupiający się na tym, co powyższe. Jednak tym razem userka wydaje mi się być bardziej profesjonalistką (nie wiem, czemu, może dlatego, że nie dzieli się swoim życiem tak jak inne :P).

Funny Sexy
Mt Korean Boyfriend 

Tutaj z kolei można znaleźć bardzo wiele ciekawych i zabawnych porad kulturowych (? coś w tym stylu :P).


Ekscentryczna, ale jak dla mnie także bardzo zabawna YouTuberka, o uroczym zmodyfikowanym głosiku :P Nagrywa filmiki praktycznie o wszystkim ;)


Tym razem bardziej muzycznie. Userka o pięknym głosie nagrywa covery oraz swoje własne utwory muzyczne ^^ 


Tym razem kanał prowadzony przez dwójkę Koreańczyków - chłopaka, który wychował się w Ameryce (jeśli dobrze go zrozumiałam) i dziewczynę, która całe życie spędziła w Korei. Filmiki są naprawdę ciekawe i zabawne oraz są prawdziwą świątynią wiedzy dla fanów takich jak ja ^^

To by było chyba na tyle, mam nadzieję, że nikogo nie zgubiłam ^^ Wszystkie kanały są prowadzone oczywiście w języku angielskim, ale moim zdaniem wszyscy mówią bardzo wyraźnie i płynnie, więc łatwo można ich zrozumieć ;) Większość z podanych powyżej prowadzi także blogi, do których linki możecie znaleźć na ich kanałach YouTube :) Ja osobiście lubię zarówno oglądać jak i czytać (^_~)

Znacie któryś z tych kanałów? Oglądacie? A może polecicie mi jakieś inne, podobne? Piszcie ^.^

18 komentarzy:

  1. Ja mam bzika na punkcie XiaoRishu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z powyższych to widziałam tylko XiaoRishu jak mówi po Polsku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak własnie znalazłam jej kanał ;P

      Usuń
    2. To jest takie słodkie :) Oglądałam *_*

      Usuń
  3. Też uwielbiam oglądać azjatyckie YouTuberki a lubię też bardzo Oiseau i XiaoRishu ;3
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię i też pozdrawiam (^_~)

      Usuń
  4. Czy istnieje ktoś kto nie lubi XiaoRishu?
    Szczerze wątpię. Wszystkim, którym kiedykolwiek pokazywałam jej filmiki, niemal od razu przypadła do gustu, tak jak i mnie :3

    Na kanale clicknetworktv są całkiem ciekawe programy prowadzone przez Singapurczyków (mi. Xiaxue's Giude To Life - które osobiście uwielbiam) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wszyscy ja kochają ^^

      Muszę sprawdzić ten kanał, bo bardzo lubię bloga XiaXue, dziękuję ;)

      Usuń
  5. Rzeczywiście nagrywają świetne filmiki : D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe XiaoRishu jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, ja osobiście nie znałam tych kanałów, ale szukałam podobnych. Znam jedynie takie głupie, jak PDSKabushikiGaisha, PDRKabushikiGaisha, ale to tacy chłopcy, którzy robią z siebie idiotów, a z tych lepszych to np... mimei, HIKAKIN, SEIKIN, Ci z dużych liter to tacy fajni, japońscy beatboxerzy, dwaj bracia, jeszcze jest SashimanMahoto (tak się chyba pisało, nie wiem). Tylko te oglądam, ale teraz to zacznę też te, co napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posprawdzam sobie kanały, które podałaś. Cieszę się, że pomogłam Ci w szukaniu ^^

      Usuń
  8. nic z tego nie widziałam i nie odwiedzałam tych ludzi hi hi rzadko kiedy oglądam takie kanały

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takich vlogerów azjatyckiego pochodzenia to znam tylko męską część. xD Jestem ogromną fanką Chonny'ego (z kanałów yourchonny, mychonny, kpopchonny) i Darren'a (DarrenTP. Są genialni w całym swoim specyficznym humorze! xD Oni + JohnnyUnleashed = BANIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żadnych męskich nie znałam, ale tych na pewno sprawdzę. Dziękuję ^^

      Usuń
  10. Xiao i Bubz bardzo lubię~♥
    A ostatnio oglądam 'Xiaxiue's guide to life' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam ^^
      A XiaXue jak na razie czytałam tylko bloga ;)

      Usuń