wtorek, 22 stycznia 2013

My Princess

Naprawdę chciała opublikować ten post wczoraj, ale niestety za nic nie mogłam załadować zdjęć :( Przepraszam i zapraszam do czytania ^^
Obiecywałam, że napisze o jakiejś dramie i wreszcie się zebrałam :P

Kliknij, aby powiększyć ^^


Fabuła

Lee Seol jest "wieczną studentką" zakochaną bez pamięci w swoim profesorze. Pewnego dnia wpada na bogatego dyplomatę, do którego rodziny należy największa i najbardziej wpływowa firma w Korei - Park Hae Young. Tak się składa, ze po ich pierwszym przypadkowym spotkaniu, ich losy splatają się jeszcze wiele razy, gdyż okazuje się, że Lee Seul jest prawdziwą księżniczką, wobec której dziadek Hae Young'a ma pewne zobowiązania. Jak dziewczyna zareaguję na tak wielką zmianę? A jaką rolę w tym wszystkim będzie musiał odegrać przystojny dyplomata Park? Obejrzyjcie a się dowiecie (^_~)

Bohaterowie

Lee Seol biedna studentka, została adoptowana w wieku sześciu lat, jednak jej przyszywana matka i siostra nigdy jej nie rozpieszczały (zawsze dostawała jedną parówkę mniej niż jej siostra :P). Należy do rodziny królewskiej, ale niewiele pamięta ze swojego wczesnego dzieciństwa. Jej największym marzeniem jest wyjechać do Egiptu z profesorem Nam XD


Gra ją Kim Tae Hee.


Park Hae Young dyplomata, dziedzic najpotężniejszego koncernu w Korei. Co by tu o nim jeszcze powiedzieć... Ma fajną klatę (cały jest fajny) *o*
Bardzo długo nie wiedziałam jak ma na imię bo całą dramę nazywałyśmy go z siostrą po prostu "dyplomatą Parkiem" :P

Na drugim zdjęciu poza w stylu "like a boss" XD

Gra go Song Seung Hun.


Oh Yoon Joo kustosz muzeum sztuki, później ktoś ważny w zamku, przyjaciółka dyplomaty Parka z młodości. Tyle o niej, bo pałam do niej ogromną nienawiścią :P


Gra ją Park Ye Jin.


Lee Young Chan prezydent Korei.


Gra go Lee Sung Min.


Kim Da Bok przybrana matka Lee Seol.


Gra ją Im Ye Jin.


Lee Dan przybrana siostra Lee Seol (byłam pewna, że ona ma na imię Dan Ah :P).


Gra ją Kang Ye Sol.


Nam Jung Woo profesor, w którym zakochana jest Lee Seol.
Nie jest nikim ważnym, więc wystarczy go zapamiętać jako "profesora Nam" ;)


Gra go Ryu Soo Young.


Shin Mi So najfajniejsza z zamkowych pokojówek.
Jej imienia też nie znałam bo zawsze była dla mnie "pałacową" (tak ją nazwali w tłumaczeniu, z którym ja oglądałam My Princess) lub "fajną Unni" :P


Gra ją Son Sung Yoon.


Geon Lee królewski kucharz. 


Gra go Lee Ki Kwang.


To by było na tyle, jeśli chcecie poznać resztę to zapraszam do oglądania ;)

Dlaczego (dla kogo) warto obejrzeć My Princess?

  • dla księżniczki,
XD
  • dla dyplomaty Parka (i jego klaty :P),
  • dla sukienek księżniczki, *o*
  • dla wspaniałych postaci pobocznych (głównie służby w zamku),
 
  • dla Oh Yoon Joo (nie, żartuję, na nią to można co najwyżej ponarzekać -.-)
  • i oczywiście dla dyplomaty i księżniczki ^^
Dwa powyższe w stylu "zróbmy sobie sweet focie" :P
Może zachowywała się czasami "troszkę" dziwnie, ale i tak ją kochałam ;)
 
 
 
*o*
Ale się na niego rzuciła :P

To już koniec, po więcej zdjęć zapraszam na Facebook'a, a teraz do oglądania, bo inaczej księżniczka nie przestanie płakać T.T

Gdyby pocieszał mnie taki dyplomata, to bym nie przestała
(żeby móc się dłużej przytulać) :P

Dramę oceniam na 10/10 za cudowny klimat, genialną grę aktorską i wspaniałą fabułę, w której nie zabrakło komedii, romansu, ani odrobiny dramatu ^^

Dramę można obejrzeć w polskiej wersji językowej na na portalu VIKI ;)

Ktoś z was oglądał "My Princess"? Jak wam się podoba ta drama? Piszcie (^_~)

39 komentarzy:

  1. nie oglądałam , ale zapowiada się ciekawie : D
    niektóre scenki są naprawdę zabawne x D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dramy nie oglądałam, ale po Twoim wpisie, zamierzam to zrobić czym prędzej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, jedna z moich ulubionych Kdram ^^

      Usuń
  3. nie oglądałam ale ksieżniczka jest ładna, a klata dyplomaty taka pokaźna xD
    U mnie wywiad z adminką polskiej strony o SHINee ;)
    http://anylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, obydwoje są świetni ^^
      Dziękuję, chętnie poczytam ;)

      Usuń
  4. obejrzę ze względu na Gi Kwanga *________* kocham go ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzę, bo widzę buzię Gikwanga. No ale, po fabule też mi się podoba, bo lubię takie klimaty. Wydaje mi się, że jest tam aktorka, która grała panią Geum w Boys Over Flowers..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego postać była urocza ^^
      Fabułą jest świetna i tak to własnie ta pani ;)

      Usuń
  6. nie oglądałam ale po zobaczeniu hmm "ciała" sądzę, ze warto się skusić ha ha
    Zresztą fajnie, że tyle notek ostatnio dajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto, chociaż sceny z "ciałem" są tylko dwie XD
      Staram się jak mogę puki mam ferie ^^

      Usuń
  7. Widziałam tę dramę dosyć dawno i pamiętam, że nie jest to drama z najwyższej półki, ale o dziwo oglądało mi się ją bardzo przyjemnie:) Kim Tae Hee jest tak ładna, że aż szkoda było mi porzucić oglądanie tej dramy, bo księżniczka stanowi prawdziwą rozkosz dla oczu. Dyplomata mnie nie kręcił, ale klatę ma niezłą. Ośmielę się powiedzieć, że klatę ma ciekawszą niż twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie drama podobała się bardzo i powiedziałabym, ze to jedna z lepszych, a dyplomatę kocham w całości, ale to zależy od gustu ^^

      Usuń
  8. Hej świetny blog :) bardzo ciekawe posty, zapraszam do mnie dopiero się rozwijam :)http://travelmakerhyoji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chętnie wpadnę ;)

      Usuń
  9. Dla choćby samej klaty Parka już warto obejrzeć <3 XD Muszę obejrzeć, choć ostatnio jakoś czas przelatuje mi między palcami i dawno nie oglądałam niczego oprócz filmów wieczorami q_q muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo, a najgorsze jest to, że mam teraz ferie i praktycznie i jak tylko się czymś zajmę to zlatuje mi tak cały dzień :(

      Usuń
  10. Haha świetny post :D Przekonałaś mnie i muszę obejrzeć tą dramę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Napisz mi jak Ci się podobała, jak już obejrzysz ;)

      Usuń
  11. haha gif pod prysznicem najlepszy :D
    Aż wstyd się przyznać ale nigdy nie oglądałam żadnej dramy .___. może poleciła byś mi coś na początek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, czy wolisz japońskie, czy koreańskie.
      Z japońskich mogłabym polecić jakąś lekką komedię, taką jak "hanazakari no kimitachi e" lub "hana yori dango", a z koreańskich własnie "my princess", "you're beautiful" lub "playful kiss". Wszystkie japońskie oraz "you're beautiful" są dostępne po polsku na stronie love-drama.pl, a "my princess" i "playful kiss" możesz obejrzeć także po polsku na stronie pl.viki.com ^^

      Usuń
  12. Kim Tae Hee is just sooo gorgeous and perfect! Love her!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę obejrzeć, bo ten cały Park Hae Young to
    nie taki młodziaczek jak w większości dram xD
    Seksowny jest (*w* )♥

    OdpowiedzUsuń
  14. "Mam na imię Ellie. Kilka dni temu wybraliśmy się w siedem osób na wyprawę do samego Piekła. Tak nazywa się niedostępne miejsce w górach. Wycieczka była próbą naszej przyjaźni. Niektórych z nas połączyło nawet coś więcej. Szczęśliwi wróciliśmy do domu. Ale to był powrót do piekła. Znaleźliśmy martwe zwierzęta, a nasi rodzice i wszyscy mieszkańcy miasta zniknęli. Okazało się, że naszego świata już nie ma. Że nie ma już żadnych zasad. A jutro musimy stworzyć własne." - tak właśnie wygląda opis pierwszej części bestselerowej serii Johna Marsdena "Jutro". Ze względu na to, że liczba fanów tej książki tutaj już dawno przekroczyła kilka tysięcy, postanowiłyśmy założyć pierwsze polskie forum. Na razie zaczynamy i potrzebuhemy użytkowników, którzy pomogą nam je rozwinąć.
    Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy!
    http://www.seriatomorrow.fora.pl -> "Nie ma już żadnych zasad"

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem zbytnio fanką dram, ponieważ te które oglądałam.. umm.. były grane strasznie sztucznie, nieudolnie, że tak powiem. Ale ta drama mnie zaciekawiła i z miłą chęcią obejrzę ją w wolnej chwili! (: zapraszam do mnie http://chwytam-momenty.blogspot.com/ (: xoxo! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz ^^
      Wpadnę na pewno :*

      Usuń
  16. Jeszcze dodam, że masz świetny wygląd na blogu! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wygląda to na jakąś specjalnie ambitną produkcję, ale przydałoby mi się coś właśnie takiego odmóżdżającego zobaczyć, więc zapiszę to sobie na moją listę planowanych. Nie ukrywam, że głównie kusi mnie klata Song Seung Huna *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Och tak, scena prysznicowa i klata <3
    Muszę zajrzeć do tej dramki w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zobaczyć te dramę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, jedna z moich ulubionych ^^

      Usuń
  20. może nawet obejrzę, chociaż wolę oglądać dramy z młodszymi aktorami, lolz, będę tu częściej wpadać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę młodszych, ale ci mnie urzekli ;)
      Bardzo się cieszę ^^

      Usuń