wtorek, 15 stycznia 2013

Nana

Ostatnio skończyły mi się aż trzy anime, które oglądałam i o których pisałam już wcześniej, więc postanowiłam, że przyszła pora na coś nowego i zaczęłam oglądać anime Nana ^^


Jestem dopiero na jedenastym odcinku, a anime jest większości z was zapewne znane, więc tylko trochę przybliżę jego fabułę:

Otóż anie opowiada o dwóch dziewczynach w tym samym wieku, o tym samym imieniu, które spotykają się w pociągu podążających do Tokio i tam własnie zaczyna się ich wielka przyjaźń. Pierwszą z dziewczyn jest przesłodka i jak na razie niesamowicie mnie irytująca Nana Komatsu (Hachi),


zaś drugą - niezależna i tajemnicza Nana Osaki.



Dziewczyny wspólnie starają się pokonać przeszkody na drodze do szczęścia i głównie o tym opowiada to anime ^^



Jeżeli o mnie chodzi to jak na razie anime podoba mi się bardzo, chociaż kilka pierwszych odcinków (zwłaszcza tych o Hachi) mnie troszkę nudziło, ale słyszałam, że później jest jeszcze ciekawsze, więc nie zostaje mi nic innego jak tylko oglądać ^^



Oglądałam już dwa filmy na podstawie tej historii i kiedy tylko skończę anime, postaram się napisać co nieco o nich ;)

Jeśli chodzi o dramy to oglądam aktualnie nową dramę "Flower Boy Next Door" i zapowiada się bardzo dobrze, zobaczymy co będzie dalej oraz zastanawiam się nad zaczęciem jednej z dram - "What's Up", "Rooftop Prince" lub "Dream High" - ale nie mogę się zdecydować, którą z nich chcę obejrzeń najpierw :( Polecicie coś?

A Wy oglądaliście Nanę? Co myślicie o tym anime? Piszcie (^_~)

26 komentarzy:

  1. oglądałam :0
    hmm zakończenie mi się nie spodobało za bardzo hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam to też od znajomych, ale to pewnie dlatego, że manga się urwała ;)

      Usuń
  2. Nana jest chyba najlepszym anime jakie oglądałam *__* Hachi też Mnie trochę irytowała na samym początku, ale z kolejnymi odcinkami coraz bardziej zaczynałam ją akceptować.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam ale moja przyjaciółka tak , mówiła mi że jest świetne ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa pierwsze odcinki są strasznie nudne...
    Dlatego podczas oglądania Nany miałam roczną przerwę.
    Na tyle co anime bogacą fajne piosenki, to kończy się
    gdzieś w połowie mangi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, jeśli mam być szczera, pierwsze słyszę o tym anime i jakoś tak... No nie specjalnie mnie zainteresowało, bo historie dziewczyn nieco dziwni mi się kojarzą. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba, ale to zależy od indywidualnego gustu ;)

      Usuń
  6. Ogladalam live action dwa filmy bardzo mi sie podobaly i muzyka jest cudowna, co do anime ciagle sie zbieram do obejrzenia;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam i wreszcie się zebrałam ^^

      Usuń
  7. Hm, podchodziłam do Nany ze dwa razy. Za każdym razem kończyło się na porządnym ogarnięciu pierwszego odcinka i... po prostu koniec. XD Jakoś nie umiem się do tego zabrać. Może nie mój gatunek, albo co. Męczę tasiemce ostatnio. XD
    ~*~
    Żadnej dramy niestety nie mogę polecić, gdyż ich nie oglądam. Choć nie, teraz bym Cię okłamała- widziałam odcinek, czy dwa Ouran High School Host Club, ale niedługo po uploadzie, wprowadzano ACTA i większość stron upadła.
    ~*~
    Bardzo ciekawy wystrój bloga! Świetny pomysł, z obrazkiem "trzymającym" ramki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wydaje mi się, że jest to anime nie dla każdego, jak każde inne z resztą ;)
      ~*~
      Jeśli chodzi o Ourana to oglądałam i został on ponownie wstawiony np. na stronę love-drama.pl
      ~*~
      Dziękuję bardzo, jak tylko zobaczyłam to zdjęcie to od razu o tym pomyślałam ^^

      Usuń
  8. ach, szkoda, szkoda, że się urwała ;(
    ale cóż zawsze po obejrzeniu czegoś fajnego ma się jakiś niedosyt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zawsze bo obejrzeniu lub przeczytaniu czegoś (zwłaszcza dłuższych serii) mam straszny niedosyt i tęsknię za bohaterami ;)

      Usuń
  9. OOO nawet nie slyszalam o tym anime ;) a co do dram to mialam sie za nie od dluzszego czasu zabrac, bo jestem pewna, ze warto. Wyprzedzil mnie moj chlopak. Zaczal ogladac jakas tajska drame, a ja sie do niego przylaczylam i ogladamy juz 3,bo od nich normalnie nie da sie oderwac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam chłopaka, moi wszyscy koledzy cały czas się śmieją z dram :P

      Usuń
  10. Przyznam się, że widziałam tylko 5 pierwszych odcinków "Nany". Zaprzestałam oglądanie nie dlatego, że anime mnie nad wyraz nudziło- wręcz przeciwnie, bo zapowiadało się całkiem interesująco. Jednak w moje ręce wpadło anime "Fairy Tail" i zwyczajnie zapomniałam o "Nanie" X) Wszystko to za sprawą tego, że gustuję dużo bardziej w anime typu shounen. Mam jednak w planach powrócić do przygód Hachi i jej współlokatorki ^^ Co do oglądanych przez Ciebie dram- także rozpoczęłam Flower Boy Next Door. Nie ma to jak mimika i gestykulacja kochanej Park Shin Hye w najnowszej produkcji. Osobiście widziałam wszystkie trzy dramy nad którymi obejrzeniem się zastanawiasz i na Twoim miejscu zdecydowałabym się na Dream High :) Zależy jednak na jaki rodzaj koreańskiej produkcji masz ochotę. Tak od siebie poleciłabym Ci melodramat "49 Dni" (jeśli nie widziałaś oczywiście). Wyborowa obsada i bezprecedensowa fabuła, czyli to co kochamy najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Fairy Tail też oglądam, a raczej oglądałam, bo ostatnio mam jakiś kryzys i jak raz zostawiłam, tak już nie mogę wrócić, ale na pewno kiedyś dokończę ^^
      Uwielbiam dramy z Park Shin Hye *o*
      Co do "49 Dni" to zastanawiałam się nad tym, ale jakoś nie przekonuje mnie ten melodramat... Sama nie wiem czemu ;)

      Usuń
    2. Ja takowy kryzys przeżywam odnośnie Bleach'a x) Utknęłam gdzieś na 20 odcinku i za nic nie mogę ruszyć dalej. Jeśli szukasz czegoś luźniejszego i weselszego to polecam A Gentleman's Dignity bądź obecnie emitowaną dramę School. Osobiście mam zamiar rozpocząć oglądanie serii My Girlfriend Is A Gumiho ^^ Naczytałam się wielu pozytywnych recenzji odnośnie tej produkcji więc mam nadzieję, że się nie zawiodę.

      Usuń
    3. Ja się nawet nie zabieram z Blecha, przynajmniej nie na razie, może w wakacje ^^
      Dziękuję, poczytam sobie o tycz dramach ;)
      Co do My Girlfriend is A Gumiho to niedawno skończyłam oglądać tą dramę i w najbliższym czasie zamierzam napisać jej recenzję, a na razie mogę ci powiedzieć, że ja miałam moment kiedy trochę mnie nudziła, ale trzeba przyznać, ze była to wprost genialna komedia, uśmiałam się jak nigdy :D

      Usuń
  11. Jedno z najleszych anime.
    Manga zdecydowanie jest lepsza i poglebia sie dalej
    Jest smutno i relistycznnie
    Ai Yazawa to znakomita mangarka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ai Yazawy czytałam Paradise Kiss i się zakochałam <3
      A co do mangi Nany to chciałabym przeczytać i wciąż łudzę się, że kiedyś wydadzą w Polsce ^^

      Usuń
  12. Oglądałam dramę Nana,ale nie całą ;___; Muszę to nadrobić i skończyć dramę c:

    O widzę,że poruszyłyście temat Paradise Kiss,oglądałam drame i jest cudowna <3 Do tego z moją ulubioną aktorką :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podobały oba filmy Nana, no może poza tym, że w drugim pozmieniali aktorów :(

      Paradise Kiss czytałam mangę, oglądałam film i nawet zaczęłam oglądać anime, ale jakoś nie mogłam dokończyć. Najbardziej podobała mi się manga, bo film skończył się trochę inaczej i jak dla mnie nie satysfakcjonująco. W filmie grała dwójka moich ulubionych aktorów: Keiko Kitagawa i Yamamoto Yusuke ^^

      Usuń
  13. też kiedyś zaczęłam to oglądać ale początek był strasznie nudny, jakieś 4 miesiące temu wróciłam do tego i obejrzałam wszystkie zaległe odcinki, jedno z najlepszych anime, naprawde polecam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też teraz mam małą przerwę, ale zamierzam dokończyć ^^

      Usuń