niedziela, 20 stycznia 2013

To co w blogowaniu kocham najbardziej ^^

Miałam dzisiaj napisać recenzję jakiejś dramy, ale moja siostra znów zaczęła oglądać "My Princess" i rozproszyła mnie tym,a teraz jest już za późno na poszukiwanie zdjęć i robienie screenów (moja oczka nie zniosłyby takiego ciągłego wpatrywania się w ekran), ale obiecuję, że już niedługo coś naskrobię ^^
A więc postanowiłam sprawdzić sobie maila i takie oto obraz natchnął mnie do napisania tego posta:

Kliknij, aby powiększyć.

No dobrze; maile, komentarze, ale co to ma wspólnego z tytułem posta? 
No własnie to, że w blogowaniu kocham najbardziej was ^^ Wszystkich razem i każdego z osobna (Ciebie też) :) Wiem, ze mój blog wcale nie jest popularny i dla "prawdziwego blogera" liczba moich postów i czytelników może wydawać się śmiesznie mała, ale ja nie mam wielkich wymagań i mimo, że chciałabym, aby mój blog kiedyś stał się bardziej znany, to kompletnie zadowala mnie obecny stan rzeczy, a nawet więcej, każdy wasz komentarz (nie ważne, czy się ze mną zgadzacie, czy nie) 


lub mail (na każdy temat)


sprawia, że jestem prze szczęśliwa :D

Cieszę się jak Hwang Tae Kyung, kiedy Go Mi Nam dała mu 100 punktów ^^

Szczerze mówiąc to cieszy mnie wszystko: wejścia na bloga,


obserwatorzy,


wejścia i lajki na Facebook'u


i nawet całe trzy subskrypcje mojego kanału na YouTube (na którym jak na razie jest tylko jeden filmik, ale zamierzam to zmienić w przyszłości) :P


Naprawdę sprawiacie, że skaczę jak CL i Bom ^^


A więc jeszcze raz chciałam was zachęcić do zostawiania tutaj swoich komentarzy, pisania maili (looklora@gmail.com), odwiedzania mojej strony na Facebook'u itp. A jeśli macie swoje blogi to możecie wysyłać i ich linki, nie zawsze zostawiam komentarze, ale staram się jak najczęściej na nie wpadać, ale niestety mam słabą pamięć, więc musicie mi o nich przypominać ;)

Na koniec chciałam wam wszystkim serdecznie podziękować za wspieranie i napełnianie mnie tą wspaniałą pozytywną energią, bo może nie zdajecie sobie sprawy, ale naprawdę to robicie (^_~)

18 komentarzy:

  1. Ooo ta notka chwyciła mnie za serce ^.^ A na dodatek piosenka która słuchałam tak idealnie pasowała xD

    http://our-korean-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^ Co to za piosenka? ;)

      Usuń
  2. Nawet nie masz pojęcia, jak miło mi było taką notkę zobaczyć. To bardzo miłe, że w blogosferze cenisz sobie przede wszystkim komentujących. Niektórzy tak nie robią, bo bardziej chcą się po prostu wypromować, ale kto im komentuje i tak dalej, to już nieważne. Cóż, za ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, że zapraszam na bloga, gdzie czasem recenzuje różne rzeczy i tak dalej, ale jest on dopiero od niedawna i niewiele specjalnie na nim jest, ale tam można mnie znaleźć.

    http://hwaiting-pl.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie ważna jest ilość, ale jakość ^^
      Co do bloga na pewno wpadnę, też pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. OO..nawet moja konwersacja na gmailu się pojawiła haha ^^
    Miło,miło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się twoje podejście :) Fajnie piszesz - trudno się oderwać.

    zapraszam na nowy post;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Na pewno wpadnę, żeby przeczytać ;)

      Usuń
  5. Gratuluję :)
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo Gratuluję! I oczywiście życzę dużo sukcesów w blogowaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja w twoim blogu uwielbiam to że twoje notki są zawsze ciekawe i zawsze dowiaduje się od nich czegoś nowego. Ja dopiero zaczynam prowadzic bloga więc o takije liczbie wyświetlneń i komentarzy ( szczęgólnie komentarzy bo niestety mało osób komentuje moje posty ) mogłabym tylko pomarzyć :3
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^
      Twój blog tez wydaje się bardzo fajny, życzę dużo wytrwałości i natchnienia ;)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  8. Życzę dalszych sukcesów! ;*

    +Jak mi miło, że mogłam się przyczynić do tego wybuchu radości. *.*

    OdpowiedzUsuń