sobota, 19 stycznia 2013

Urodziny Yamamoto Yusuke

Witam, przed chwilą dowiedziałam się, że dzisiaj obchodzi urodziny jeden z moich ulubionych aktorów i znów włączył mi się tryb fangirl (wybaczcie:P).


Yamamato Yusuke (Juzek - pseudonim nadany przez polski fandom) urodził się 19. stycznia 1988 roku w Japonii, a dokładniej w miejscowości Aichi. Mierzy 180cm (lubię to :D), jego grupa krwi to A, zaś znak zodiaku - koziorożec.


Jest świetnym aktorem i grał już w baaardzo wieeelu dramach i filmach, a tutaj macie moje ulubione ^^

Hanazakari no Kimitachi e

Ouran High School Host Club 

Atashinchi no Danshi

Paradise Kiss
Mistrz painta XD 

Ciekawostki:
  • mieszka sam w Tokio, daleko od miejsca zamieszkania rodziców, widuje się z nimi rzadko i jak mówi "zawsze gdy się widzimy z tatą pijemy i płaczemy",
  • między innymi z powyższego faktu wynika, że sam dla siebie gotuje i świetnie mu to wychodzi,
  • sam mówi, że jest "straszną beksą", zawsze kiedy kończy filmowanie płacze, że musi rozstawać się z aktorami i ekipą,
  • kolekcjonuje pluszaki Kubusia Puchatka,
  • co tydzień odwiedza fryzjera,
  • jego dobrym przyjacielem jest inny młody aktor z tej samej agencji, Mizobata Junpei,
  • ukończył technikum mechaniczno-informatyczne,
  • bardzo dba o swoją cerę, robi sobie maseczki na twarz 2-3 razy w tygodniu,
  • kocha perfumy, ma ok. 30 różnych rodzajów, których używa w zależności od swojego nastroju.

PS. Więcej zdjęć na Facebook'u.

To by było na tyle, dziękuję za zniesienie mojego fangirlowania ;) A może ktoś z was też lubi Yamamato? 

25 komentarzy:

  1. Zapomniałaś napisać, że ma dwie żony XD Słyszycie, ten pan jest zajęty! XD A tak na serio to w sumie szkoda, że ostatnio nie grał w jakiejś dramie głównej roli. Same drugoplanowe mu sie dostają, a jest takim fajnym aktorem >///<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady dzielę się nim z tobą, więc z innymi też mogę :P
      No tak trzeba pojechać do Japonii i załatwić mu jakąś fajną rolę ^^

      Usuń
  2. Bardzo go lubię. Zgadzam się z Wami - marnuje się w tych drugoplanowych, chociaż w "Ouran..." gra Tamaki'ego, więc to raczej główna rola. Bardzo pozytywna postać. A o tych ciekawostkach nie wiedziałam, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Ouranie grał główną rolę i moim zdaniem poszło mu świetnie, wiec trzeba mu coś załatwić ^^

      Usuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam, ale teraz go na pewno polubię. Cholera, przystojny jest, jak nie wiem! Z Hanazakari, to znam dobrze nazwę, o ile wiem, nawet wczoraj czy dzisiaj o niej myślałam, ale nie miałam pojęcia, że tam grał. W każdym razie, jego buzia zachęca do obejrzenia i tak dalej. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hana Kimi grał tego dziwnego kolesia, który widział aury, czy coś w tym rodzaju :P

      Usuń
  4. lubię go, ale trochę sztucznie grał w Ouranie :P i jego usta wyglądają jakby sobie coś wstrzyknął XD" choć może taka jego uroda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiałam w Ouranie, był taki śmieszny ^^

      Usuń
  5. tak spojrzałam najpierw na zdjęcie i myślę" to ten z Hana Kimi" :D w ogóle ma taki dziecięcy wygląd twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kojarzę głównie z Tamakim z Ourana ^^
      To dobrze, ze młodo wygląda bo jest troszkę ode mnie starszy :P

      Usuń
  6. fajny aktor ; )
    ogólnie to lubię dramy : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony japoński aktor. Uwielbiam go jako Masaru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :D
      Oj tak, świetny był ^^

      Usuń
  8. Szczerze ? Nie wiem, co w kolesiu jest specjalnego. No ale.Grafika i blog bardzo mi sie podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest świetnym aktorem.
      Dziękuje bardzo ^^

      Usuń
  9. Może i być świetnym aktorem, ale on sam w sobie
    w ogóle mi się nie podoba xD Bez obrazy, ale taka
    pindzia to w ogóle nie mój typ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, to już zależy od gustu :) Ja go kocham za aktorstwo, więc wygląd schodzi na drugi plan ^^

      Usuń
  10. Panie Yamamoto Yusuke najlepsze życzenia :)
    Żartowałyśmy z koleżankami że to mój mąż hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktorem jest świetnym, ale zdecydowanie nie mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest specyficzny.niestety do moich ulubieńców nie należy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej, wszystko zależy od gustu ^^

      Usuń
  13. Pamiętam moją pierwszą styczność z japońskimi dramami i filmami. Najpierw było Hana Kimi. Później Atashinchi no Danshi, nie zdziwiło mnie zbytnio, że jedna osoba gra w dwóch dramach, to jest przecież dość normalne. No ale kiedy obejrzałam Ouran i Paradise Kiss (a nie miałam wtedy tego nawyku dokładnego studiowania obsady) moja reakcja brzmiała mniej więcej... "Kim jesteś i czemu mnie prześladujesz?!" Nie powiem jednak, żebym go nie lubiła... wręcz przeciwnie :D

    Alka (Samanta)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam podobnie, cóż trzeba mu przyznać, że jest świetnym aktorem i gra w świetnych dramach ;)

      Usuń