niedziela, 24 lutego 2013

Nieazjatycka muzyka ^^

W poprzednim poście wspominałam, że większość nieazjatyckiej muzyki, której słucham bardzo różni się od k-pop'u i obiecałam, że w przyszłości napisze trochę o zespołach i wykonawcach, których zazwyczaj słucham ^^ So here we are! Ale wcześniej przyznam, że muzyka, której słucham jest "trochę" dziwna, więc mam nadzieję, ze nie pomyślicie przez to, ze i ja jestem dziwna ;)

Bowling for Soup



Świetny zespół, grający punk-rock, rock alternatywny, w każdym razie coś w tych klimatach. Osobiście wprost uwielbiam ten zespół i mogłabym go w kółko słuchać ^^
PS. Nie polecam oglądać teledysków, gdyż zazwyczaj są troszkę obleśne :P

Bowling for Soup - Gril All The Bad Guys Want


Green Day


Kolejny świetny punk-rockowy zespół, który bardzo polecam ;) 

Green Day - St. Jimmy

Paramore


Tym razem zespół grający coś w stylu pop-rocku alternatywnego (?) Wybaczcie nie jestem zbyt dobra w określaniu gatunków muzyki, po prostu słucham tego, co mi się podoba ;)

Paramore - Misery Business

The Baseballs


Niemiecki zespół wykonujący covery popularnych piosenek pop'owych w stylu rockabilly oraz rock and roll. Wcześniej nie słuchałam tego typu muzyki, ale wprost zakochałam się w ich wykonaniu Hot 'n Cold *o*

The Baseballs - Hot 'n Cold

P!nk


Piosenkarka i autorka tekstów z gatunku pop-rock, R&B. Bardzo lubię jej piosenki, ale muszę przyznać, że chyba bardziej lubiłam te starsze ;)

P!nk - Just Like A Phill

Erin McCarley 


Piosenkarka i autorka tekstów, którą uwielbiam za lekkie, zazwyczaj optymistyczne piosenki ^^

Erin McCarley - Love, Save The Empty

Fergie


Piosenkarka pop oraz R&B i autorka tekstów muzycznych. 

Fergie - Big Girls Don't Cry 

Soundtrack z serialu Glee 



Wspominałam już wcześniej, że oglądam ten serial i o ile fabułą jest przeciętna, to wprost uważam, że soundtrack jest wspaniały ^^

Glee - Born This Way



Powiedzmy, że to już koniec, słucham jeszcze wielu wykonawców i zespołów (Nirvana, Linkin Park, Billy Talent, Katy Perry, a nawet kilka piosenek Taylor Swift), ale tych powyższych słucham najwięcej i najczęściej ;) Mam nadzieję, ze post wam się podobał i przepraszam, że piszę  dopiero teraz, ale niestety dwa ostatnie tygodnie miałam wprost napakowane sprawdzianami i to jeszcze nie jest koniec :( Ale w każdym razie dziękuję wam za przeczytanie posta, napiszcie mi w komentarzach, jakiej nieazjatyckiej muzyki wy słuchacie i do następnego razu (^_~)

38 komentarzy:

  1. Ja głównie poza naszą kochaną azjatycką muzyką słucham indie rock. Szczególnie CocoRosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym zespole, muszę go "obczaić" ;)

      Usuń
  2. Ooo Green Day ^^
    Szczerze to ja też czasem słucham Pink ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Green Day ;)
      A Pink ma całkiem fajne piosenki :P

      Usuń
  3. fajni wykonawcy ; D u mnie z muzyką jest różnie ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, zdążają się wykonawcy, których podoba mi się tylko jedna, czy dwie piosenki ;)

      Usuń
  4. W zasadzie, ja już całkowicie się poświęciłam muzyce azjatyckiej xD Mało u mnie piosenek angielskich czy jakichkolwiek innych... Kiedyś słuchałam jeszcze 30 Second to Mars, ale jakoś tak minęło mi z czasem ... Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam taki okres, kiedy słuchałam tylko azjatyckiej muzyki, ale jakoś tak zawsze wracam do tych starych dobrych zespołów ;)

      Usuń
  5. Eee jakie tam dziwne : ja też kocham Pink ale starsze naj zdecydowanie :) , Green day <3 Paramore 3 singi tylko lubię. Ale nie jest źle. Troszkę tylko podobny styl mamy ^.^ Ja wolę Linkin Park, Bloodhoud Gang bo są porąbani *.* , Nirvana, The Rasmus, 30 Second To Mars itp <3 Ostatnio spamuję Linkin i Pink z amerykańskich <3 A tak To Diry, Girugamesh, Seremedy, Lm.C, AC, 4minute(mirror mirror tylko), Boa - the shadow, Psy - right now, Orange Range (kocham ich pozytywny style - mam wszystkie płyty - wszystkie są Super - średnia jedynie jest remixowa ale i tak niezła) i po prostu nieboo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rzeczywiście mamy całkiem podobny gust ^^
      Nie kojarzę niektórych z tych zespołów, ale na pewno ich posłucham ;)

      Usuń
    2. no polecam serdecznie wartoo!!

      Usuń
  6. Słuchałam kilku piosenek Green Day. Najbardziej zapadł mi w pamięć "21 century breakdown". A z Paramore to "Decode" i jeszcze jedna piosenka, której nazwy nie pamiętam. Też trochę słucham Nirvany. Lubię też Beyonce. A tak ogólnie to najbardziej "poświęcam się" azjatyckiej muzyce- kpopowi i jrockowi. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Beyonce, ale ostatnio mało jej słucham, dzięki za przypomnienie ;)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Paramore Green Day jak najbardziej dobre zespoły. Pink jedna z najbardziej zbuntowanych wokalistek ma świetne teledyski i wokal nie do znudzenia. Dla mnie COMA, Korn, Bloc Party, Linkin Park, Placebo Ogólnie muzyka rock'owa i metalowa można by wymieniać bez końca. Notka świetna. Dobry gust. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze posłuchać tych zespołów ^^
      Dziękuje i też pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Czekałam na tą notkę! ^-^ Również słucham paramore i green day. ♥ Pink też jest niesamowita. A ta po za azjatycką muzyką to słucham my chemical romance (moja największa miłość ♥), one direction, coldplay, snow patrol, foster the people, hollywood undead, three days grace, lany del rey, linkin park etc. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo zespołów, tak mało czasu, żeby ich posłuchać :P Ale na pewno to zrobię, bo ostatnio szukam czegoś nowego ^^

      Usuń
  9. Czekałam na ten post :) Również słucham Green Day ale nie tak jakoś szczególnie, choć wiele piosenek kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie, słucham dosyć dużo, ale mało tytułów kojarzę :P

      Usuń
  10. ja lubię nie Azjatycką muzykę ale hmm ta druga i tak wygrywa; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, u mnie to zależy od tego na co mam ochotę ;P

      Usuń
  11. OMG *_* Znalazłam swoją muzyczną duszę :) Słucham prawie tego samego co ty kocham Paramore i Green Day ( można powiedzieć że mam razem z kolegami obsesję GD ) osobiście kocham nową piosenkę Paramore ( nagraną jak są już w trójkę ) chyba ta piosenka nazywa się Now!
    A z Green to ubóstwiam ich płytę Uno!
    Największym dla mnie szczęściem jest to że oba zaspoły zagrają w Polsce.
    Ps.Zakochałam się we włosach wokalistki Paramore.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce? *o* Kiedy?
      Ale i tak pewnie gdzieś daleko ode mnie... :(
      Ja też uwielbiam jej włosy ^^

      Usuń
  12. Glee, oni są genialni. Mam na mp4 wiele ich piosenek. Ślicznie śpiewają ! ;D Kocham ten serial <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Słuchasz jakichś polskich wykonawców??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio niezbyt wiele, ale bardzo lubię zespół Hey no i po kilka piosenek T.Love, Happysad, czy Anity Lipnickiej ;)

      Usuń
  14. Też słucham Green Daya,Paramore i Pink :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawniej też słuchałam tylko takich zespołów. Rock ma w sobie to coś :D W tym momencie nie słucham właściwie wcale, no chyba, że weźmie mi się na wspominki to otwieram folder z rockiem. Teraz tylko japońskie i w mniejszej ilości koreańskie nutki, kilka po chińsku się znajdzie :D Tak czy inaczej japońskiej muzyki już nic mi nie zastąpi, język piękny i to, że każda piosenka ma swoje wyjątkowe, życiowe znaczenie i głębokie przesłania ^^ Achh mogłabym się zachwycać bez końca. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyszlam dodac do obserowanych i sie przywitac... bylam tu juz kiedys wczesniej, ale nie pamietam dlaczego... nie jestes przypadkiem z okolic Nowego Sacza czy cos takiego *probuje skojarzyc xD*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ^^ Jest szansa, ze skądś się znamy? Bo nie kojarzę po nicku :P

      Usuń
    2. Nie, nie znamy się, ale jestem organizatorką sali dramowo-azjatyckiej na konwentach B-Teamu i WWFFu i ostatnio robiłyście chyba z kolezanką panel o dramach poza naszą salą, bo czesc dziewczyn byla od nas i chwalily wasz panel, poza tym, i ze poza tym, ze mowilyscie o takich tytulach jak Nana i Lovely Complex, ktore nie zaliczaja sie do dram, bo sa produkcjami kinowymi (czyli filmami ;D) i to błąd rzeczowy to fajnie dobieralyscie tytuly i ogolnie wyszlo na plus. Ja sie zajmowalam wtedy czyms innym, ale was potem sprawdzilam i bylyscie z Nowego Sacza, czy tam okolic, a ze ja z tych samych okolich jestem to zapamietalam. Ale jak trafilam na tego bloga to naprawde nie wiem.

      Usuń
    3. Ach chyba już Cię kojarzę, byłam na kilku twoich panelach ^^
      Wiem o co Ci chodzi, ale brakowałam mi po prostu dram na te litery, wiec uznałam, że nic się nie stanie jeśli dorzucę kilka filmów, ponieważ to też są produkcje azjatyckie, a nie chciałam zmieniać tytułu panelu na "Dramy i filmy od A do Z" bo uznałam,że będzie on zbyt długi ;) A poza tym bardzo się cieszę, ze panel jakoś wyszedł, bo byłyśmy trochę zdenerwowane bo to był nasz pierwszy panel no i byłyśmy bardzo nie wyspane, więc mogłyśmy mówić bez sensu :P
      Hehe, ja tez nie raz trafiam na różne blogi kompletnie przez przypadek :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy gust muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Masz naprawdę zróżnicowany gust. Taki istny misz-masz :P
    Pierwszego zespołu nie znałam więc muszę się zapoznać.
    łączę się z tobą w zamiłowaniu do Fergie ^^
    Ja osobiście oprócz kpopu słucham PCD, BEP, Lany Del Rey, Rihanny, Ellie Goulding, LMFAO, Jessie Ware i wielu innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy zespół jest naprawdę fajny (przynajmniej dla mnie) ^^
      O tak, Fergie jest świetna *o*
      Nie znam większości tych zespołów, muszę posłuchać :)

      Usuń