niedziela, 3 lutego 2013

Słodkie lenistwo, czyli to co tygryski kochają najbardziej ;)

Dzisiaj chciałam was wszystkich przeprosić, że tak dano nie pisałam i troszeczkę się wytłumaczyć ^^

Otóż pod koniec zeszłego tygodnia, kiedy to miałam jeszcze ferie i czas, żeby pisać dorwała mnie okrutna choroba zwana lenistwem. Przepraszam, że jestem taka słaba i jej uległam.


Na później... Później znów zaczęła się szkoła i wszyscy moi nauczyciele zmówili się, żeby w tym półroczu wymagać od nas jeszcze więcej. Czy wasi też są tacy okrutni? :P
Ja rozumiem, że sama się na to skazałam, wybierając tę szkołę, ale to jest dopiero początek, a oni już sprawili, że mam dość...


Ale wracając do tematu lenistwa, to po przemyśleniu całej tej sprawy uważam, że takie leniuchowanie (z umiarem oczywiście) jest dobre ^^ Można się odstresować i przemyśleć kilka spraw, a po wszystkim (przynajmniej ja tak mam) ma się więcej energii i pomysłów na nowe rzeczy ;)
Jest taka jedna piosenka, która przy tym całym lenistwie napełnia mnie pozytywną energią:


A poza tym k-pop, k-pop i jeszcze raz k-pop ;P

To by było na tyle, jeszcze dzisiaj postaram się coś napisać, ale w tygodniu nic nie obiecuję, ponieważ będzie on dosyć napięty :( Już nie mogę się doczekać maja i matur, ponieważ dla mnie oznaczają one całe 10 dni wolnego ^^ A wtedy an pewno nie dam się lenistwu i będę pisać jak najwięcej dam radę ;) 

37 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze tydzień wolnego,a jak wolne się skończy zacznie się szkolna masakra mechanicznymi jedynkami. U nas też wymagają bo ostatnia klasa i musimy mieć jak najlepsze oceny. A lenistwo jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja oddałabym wszystko za jeszcze tydzień wolnego ;)

      Usuń
  2. piosenka fajna ale nie lubie tej laski co spiewa na samym początku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jutro wracam do szkoły i od razu na pierwszej lekcji mam pracę klasową z chemii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh to urocze lenistwo - każdego dopada ! :D Ja całe szczęście mam jeszcze tydzień wolnego ! ;3 Ale nie martw się, jak tylko wrócę do szkoły od razu zaczynają się sprawdziany - więc nie jesteś sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień wolnego *o* Życzę miłego odpoczynku i powodzenia na sprawdzianach ^^

      Usuń
  5. też czasem tak mam , że coś se zaplanuje a potem nic mi się nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to jest najgorsze :P Mam takie ambitne plany, ale i tak z nich nici ;)

      Usuń
  6. Takie lenistwo nie jest złe ! Dowiedziałam się że istniej taka choroba że człowiek wogule nie wstaje z kanapy bo mu się nie chce i siedzi tak cały dzień....

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu należy się takie małe lenistwo ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana na moim blogu ;)http://anylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ^^

      Usuń
  9. Lenistwo czasem jest potrzebne ^^
    Ja też mam szkołę na wysokim poziomie i wymagają od nas strasznie dużo,ale cóż zrobić,byle do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Byle do wakacji" to moje motto :P

      Usuń
  10. Zostałaś otagowana Zapraszam! :D
    http://kawaii-by-kara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty leniuchu.! ;P

    A u mnie w szkole nie ma w tym roku klasy maturalnej i nie będzie wolnego. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę dokładnie tak samo. ;P Ale z drugiej strony będę miała wolne w kwietniu przez testy gimnazjalne... xD
      (W tym samym budynku co LP, jest też gim.)

      Usuń
    2. U mnie w budynku obok, ale może będą pisać na naszej sali gimnastycznej, także chyba można liczyć na jakieś wolne ;)

      Usuń
  12. Widze, że nie tylko mnie dopadają "fazy" lenistwa x) Tak samo ja Ty uczęszczam do klasy biologiczno-chemicznej, i nie wiem jak to jest u Ciebie, ale w mojej szkole zaczęliśmy już na początku stycznia rozszerzenie z biologii i chemii. Powiem tak.. po tygodniu 4 godzin biologii i 4 godzin chemii PADAM X3. Podręczniki grube niczym Biblia a zakres materiału który trzeba opanować z lekcji na lekcje przeogromny.. zwłaszcza, że w mojej szkole pilnują systematyczności bardzo skupulatnie. Tak więc piątkowe wieczory spędzam- całkowicie zasłużenie- na oglądaniu dobrych dram, bądź czytaniu ciekawej książki przy kubku gorącej czekolady na odstresowanie x3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy w której jesteś klasie, bo ja w pierwszej i podobno wszystkie pierwsze klasy mają na razie iść podstawą, ale nie my bo nasza pani profesor od biologii ma ambicje i robimy rozszerzenie z biologii, także teraz mamy jedną godzinę chemii i dwie biologii, ale za to w drugiej klasie po siedem godzin każdego z tych przedmiotów :(
      W każdym razie życzę Ci powodzenia i oglądaj dramy bo Ci się należy po całym tygodniu :P Pozdrawiam, Lora ;)

      Usuń
    2. Też jestem w pierwszej, tylko że w mojej szkole od pierwszej klasy są już przedmioty wyprofilowane z rozszerzeniem :) ale byc moze moja szkoła jest wyjątkiem dlatego, ponieważ uczęszczam do szkoły prywatnej. W drugiej klasie mam mieć nadal po 4 godziny biologii i chemii, więc współczuje reszcie(między innymi Tobie) 7 godzin biologii i chemii w tygodniu x) Twoja szanowna pani profesor wie co robi :3 Ale dasz rade ambitna dziewczyno ;) Także życzę powodzenia i siły do nauki :D

      Usuń
    3. To chyba rzeczywiście dlatego ;)
      Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
  13. Haha, też ostatnio dopada mnie lenistwo. Ale na ogół jestem leniwa, więc.. XD ^-^ Mi się na szczęście ferie zaczęły, więc będę miała dużo czasu by poleniuchować. (: // zapraszam do mnie ♥ http://chwytam-momenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek ferii, ale ci fajnie ;)

      Usuń
  14. Kogo czasem nie dopadło lenistwo..? :) Zgadzam się z Tb, że czasami jest to całkiem dobre na rozluźnienie, jednak zazdroszczę Ci iż potem masz chęci do pracy xD Ja się rozleniwiam jeszcze bardziej -,- Pozdrawiam
    Akane <3
    PS: Dodaje do obserwowanych ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zależy co mam do zrobienia; czasami po przemyśleniu i poleniuchowaniu mam więcej motywacji, a czasami jeszcze mniej :P
      Także pozdrawiam i dziękuję ;)

      Usuń
  15. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahhaaa zabawna notka <3 jak się lenisz to fakt masz fajne weny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję i dokładnie tak jest ^^

      Usuń